F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda: Problemi na motorima iz Kanade i Francuske nisu isti

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Hondini stručnjaci smatraju da problemi s nadograđenom pogonskom jedinicom (Hartleyjeva iz Francuske i Gaslyjeva iz Kanade) nemaju isti nazivnik. Novozelanđanin je u petak na Paul Ricardu imao problem sa svojom jedinicom, koja je poslana u Sakuru gdje će se danas početi s analizom kako bi se utvrdio uzrok kvara.

Dva tjedna ranije problem je imao i Pierre Gasly, i to na debiju nove jedinice na kojoj je najviše novosti pripremljeno u motoru s unutarnjim izgaranjem.

“Morali smo pričekati jer nakon istrage provedene ovdje ne možemo reći ništa specifično”, rekao je Hondin tehnički direktor Toyoharu Tanabe. “Analizu započinjemo u utorak u Japanu. Mjere ovise o vrsti kvara – je li do kvalitete ili same specifikacije.”

“Moramo imati izvješće našeg pregleda, onda možemo dokučiti koliko dugo će za to trebati ili koliko će to teško biti.”

“Imali smo dva problema, ali čini se da su različiti. Ne mogu vam reći je li bolje što je različito, ili je to loše za nas. Međutim, moramo pronaći uzrok ovotjednog kvara te ga pokušati otkloniti.”

Tanabe je dodao da će Honda jednake napore uložiti na dobivanje performansi i na podizanje pouzdanosti prije nego što u nastavku sezone uvedu posljednju nadogradnju za 2018.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: Kico.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

    Riješit će to Adrian,Helmut i Horner i biti će Honda druge godine na postolju u to ne sumnjam.



    14

    4