F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA će ovog tjedna objaviti konačna pravila o pogonskoj jedinici za 2021.

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što su prošlog listopada prihvaćene osnovne smjernice, detaljni tehnički pravilnik za pogonske jedinice nakon 2020. godine bit će objavljen kroz nekoliko dana.

Navodno se namjerno oteže s cijelim procesom jer FIA ne želi da ekipe odmah pohrle u razvoj novog motora i tako potroše nepotrebno velike resurse.

“Vrlo je komplicirano,” kaže Charlie Whiting. “Oko ovih stvari održavamo sastanak za sastankom, a čini se da će ovaj put doći sve u detalje.”

“Prilično sam uvjeren da ćemo na kraju ovog procesa imati detaljniju ideju kakve ćemo pogonske jedinice imati 2021. godine.”

Whiting kaže da nema poveznice između kraja lipnja koji je postavljen kao rok za donošenje ovog pravilnika i 4. srpnja kao datuma kad je zakazan idući sastanak šefova ekipa.

“Ne nužno. Odredili smo ovaj datum jer smo smatrali da je dotad potrebno donijeti odluke.”

“Možda će se o tome pričati na sastanku Strateške grupe, ali to dvoje nije povezano.”

“Proizvođači su uključeni u razgovore, zato sve i traje toliko dugo.”

Mercedesov šef Toto Wolff je uvjeren da će motori i kontrola potrošnje definitivno biti jedna od tema razgovora na sastanku Strateške grupe 4. srpnja. Neki su čak sugerirali zamrzavanje razvoja trenutnih motora za 2019. i 2020.

“Potrebno je puno vremena za razvoj motora, prema tome, što ranije doznamo pravila – to bolje.”

“Sad trebamo pronaći rješenje kako spriječiti dvostruke troškove razvoja.”

“Naravno, naša borba s prijateljima iz Honde, Renaulta i Ferrarija će se nastaviti do posljednje utrke 2020. godine”

“Istovremeno, čim pravila budu donesena – svi se moraju koncentrirati an te motore. Mislim da je to jedna od ključnih tema za razgovor 4. srpnja.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3334 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Samo da opet mercedes ili neko drugi, poodavno, nema taj pravilnik u ladici.



    7

    1
  2. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    80% da će skinut MGU-H, povećati će bateriju, pojačati MGU-K, i kontrolu uključivanja strijue vratit vozaču. Problem je u turbo lagu kojo je MGU-H uklanjao. Postoje šanse da ostave neku mini verziju MGU-H. Standardizirat će spoj mjenjača s mašinom, baterije i kontrolnu elektroniku da bi timovi lakše mogli mijenjat dobavljače. MGU-H ce ostavit u fullu jedino ako ne budu imali u najavi nijednog novog proizvođača ili se on s tim složi.



    2

    0
  3. Idemo na V10 motore, ovo je sport



    1

    2