F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault u Austriju napokon donosi dugo očekivani novi MGU-K

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što su ga obećavali već nekoliko mjeseci, Renault napokon uvodi novi MGU-K ovog vikenda na VN Austrije. No, novu komponentu montirat će samo tvornička ekipa, što znači da će Red Bull i McLaren još malo pričekati.

Novi MGU-K zakazan je još davno za početak prošle sezone, a čini se da su sad napokon uspjeli riješiti sve brige oko pouzdanosti i performansi i inženjeri su dali zeleno svjetlo za Spielberg.

Ove sezone ekipe mogu koristiti samo 2 MGU-K bez primanja kazne, pa stoga Red Bull i McLaren navodno žele još malo pričekati da sve to najprije isproba sam Renault.

“Novi MGU-K je na raspolaganju za sve bolide koji ga žele,” kaže Abiteboul.

“Stvar je u tome da se nisu svi naši kupci odlučili za novu specifikaciju.”

“Ovo smo dugo čekali, ali je sad malo problematično da neke ekipe ne žele to koristiti. Oni će i dalje koristiti stari MGU-K koji sa sobom nosi veliki rizik po pitanju pouzdanosti.”

“No, to je naša filozofija – puštamo ekipe da donesu informiranu odluku.”

Upravo je na jučerašnjoj utrci u Francuskoj Carlos Sainz ostao bez stare specifikacije MGU-K u posljednjih nekoliko krugova.

“Uvijek smo znali da je taj dio krhak. Namjerno smo mu malo produljili životni vijek jer smo znali da stiže nova specifikacija s boljim performansama, boljim pakiranjem i boljom pouzdanošću.”

“Dolazi idućeg vikenda, ali čini se da je to dva kruga prekasno,” referira se Abiteboul na Sainzov problem.

“Nije to ništa strašno, već je samo pokazatelj da smo pritiskali do samih granica i pritom prihvatili rizik.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3337 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Nisu mogli utrku ranije…Upropastili Carlosu bodove



    1

    4
  2. McLarenu treba MGU-C , Motor Generator Unit – Chocolate



    14

    1