Prije početka vikenda u Francuskoj mnogi su očekivali da bi odnos snaga mogao biti sličan kao u Španjolskoj i to se uglavnom ispostavilo točno. Lewis Hamilton je pobijedio timskog kolegu s minimalnom prednošću, a iza njih je Sebastian Vettel u svom Ferrariju. Da Kimi Raikkonen nije imao katastrofalnih završnih par minuta u Q3 – i on bi bio u drugom startnom redu po čistoj brzini tog bolida.
Što se u Španjolskoj dalje događalo? Vettel od samog početka utrke nije mogao držati korak za Mercedesima i čak je morao obaviti još jedno dodatno zaustavljanje u boksu što mu je praktički uništilo utrku. No, sad predviđa da situacija neće biti takva, iz čega bi se dalo zaključiti da je Barcelona bila više iznimka nego pravilo.
“Ova staza nije nježna prema gumama, ali smo u petak vidjeli da imamo prilično dobre duže stintove i nemamo problema s gumama.”
Stav da nemaju problema s gumama drastično je različit od onog što se događalo u Barceloni gdje su potpuno promašili setup i uništavali gume u utrci. Bez obzira na cijelu priču o 0,4mm tanjoj gaznoj površini – čini se da ovdje Ferrari neće imati te problema, što će dodatno začiniti priču jer oni kreću na ultrasoft gumama, za razliku od vozača ispred sebe.
“Krećemo na drukčijim gumama, ali ne želim jedno više zaustavljanje od konkurencije.”
Dodatan ulazak u boks bio bi vjerojatno katastrofalan jer je brzina prolaska smanjena s 80 na 60 km/h zbog neugodno smještenog pit-lanea.
Kao i inače, Ferrari je u petak malo zaostao, što je pokazatelj da sigurno štede motor više od konkurencije, ali također da je bolid nezgodan za pronalazak idealnog setupa. To je uloga za Antonia Giovinazzija koji je opet odradio sjajan posao u simulatoru s petka na subotu. Međutim, vremenski uvjeti na trećem treningu nisu dozvolili ekipama da isprobaju ono što je promijenjeno preko noći.
“Što se tiče bolida, znam da nismo promijenili puno, ali ovo što smo učinili je pomoglo. Nije dramatično, to vam mogu otkriti, ali lijepo je imati podršku iz tvornice. Oni su pokušali izvući maksimum za kvalifikacije što se tiče setupa.”
“Antonio Giovinazzi je to odradio jučer, a Daniil Kvyat je bio tu i pomagao nama dvojici za što im se zahvaljujem,” izjavio je Vettel.
Trećim pole positionom ove sezone Lewis Hamilton je osigurao čistu šansu za pobjedu i povratak prve pozicije u poretku vozača. No, Bottas je također bio brz ovog vikenda i ako napravi dobar start pitanje je kako će to Mercedes podnijeti i hoće li već u ovom stadiju ovako neizvjesne sezone gurnuti Bottasa na mjesto drugog vozača unatoč činjenici da, izuzev Australije, ima sjajnu sezonu iza sebe.
Za Ferrari nada leži u ultrasoft gumama koje bi mu mogle pružiti priliku da sa čiste strane staze pokuša na startu prijeći bar jedan Mercedes.
Nitko od vozača s vrha se nije utrkivao na ovoj stazi i mogli bismo vidjeti neka nepredvidiva i šeprtljava pretjecanja, ali u tom će segmentu pomoći gotovo beskrajne izletne zone.
Ima li Red Bull šanse boriti se na vrhu? Daniel Ricciardo vjeruje da mogu pobijediti barem jedan Ferrari.
“S Kimijem bi trebalo biti moguće, moram ga zadržati iza sebe. Što se Seba tiče – ovisno kako će se ponašati njegov ultrasoft. Ako se budu mučili s njim – to će nam dati priliku. Ako on na startu ostane ispred nas – bit će teško.”
Nije nevažno ni to što Red Bullov dvojac ima različite setupe. Max Verstappen ima prednje krilo koje bi bolje funkcioniralo u suhoj utrci, dok je Ricciardo na postavkama koje bi mu pružile prednost u mokrim uvjetima. No, Ricciardo sigurno ne želi čuti to da vremenska prognoza kaže da bi utrka trebala ostati suha.
Iza njih bi se u drugoj ligi trebali boriti Carlos Sainz i dva Haasa koji su po čistoj brzini sigurno ispred Renaulta, ali u kvalifikacijama nisu uspjeli složiti pravi krug. Charles Leclerc je unutar top 10, a na njegovo mjesto u bodovima ciljaju i dvije Force Indije, i Nico Hulkenberg i Fernando Alonso.
Ovo je prva od pet utrka u šest idućih tjedana i bez obzira koliko je prvenstvo bilo neizvjesno dosad – vrlo lako bi se moglo dogoditi da se prvenstvo počne prelamati na jednu ili na drugu stranu upravo počevši od danas.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobra ideja za glasanje, treba uvesti i pločicu za “ostaje na poziciji sa koje je krenuo”. Npr Hamilton ne može napredovati, kao ni Strol nazadovati..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je valjda najgore glasanje ikad.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton i Bottas sesnaesti i dvadeseti :facepalm: Vettel i Alonso prvi i drugi :facepalm:
Kakav cirkus od glasanja.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hehe
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hulkenberg četvrti.
Ovo je definitivno najgore glasovanje ikada. Ali zapravo daje sliku tko na portalu ima najveći fan base.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo to. Vjerujem da nije bas bio cilj da ovako ispadne ovo glasovanje.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stavio plus za vettela i kimija, za ostale me nije briga. Naravno minus za hamiltona
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hulk ne može ni ovdje do postolja, opet 4. xD
0
0