F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Francuske

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes, Force India i Williams na VN Kanade ipak nisu dobili drugu pogonsku jedinicu poboljšanih performansi, a njeno uvođenje očekuje se ovog tjedna na Paul Ricardu. Pogled na statistiku otkriva da su Hamilton, Ocon, Stroll i Sirotkin jedini vozači koji nakon trećine prvenstva uopće nisu posezali na novim elementima Mercedesove pogonske jedinice.

Dobru pouzdanost otkrivaju i brojke; kada se sve zbroji i podijeli s brojem vozača koji nastupaju s jednim dobavljačem, Mercedes je trenutno na vrhu ljestvice pouzdanosti jer su vozači koji voze na M09 EQ Power+ dosad u prosjeku koristili samo 1.08 pogonskih jedinica.

Slijede vozači koji nastupaju s Ferrarijevom pogonskom jedinicom koji su dosad u prosjeku vozili s 1.72 jedinice.

Nakon njih slijede vozači na Renaultovoj pogonskoj jedinici koji su dosad u prosjeku vozili s 1.94 komada, a na začelju su piloti Toro Rossa koji su u prosjeku koristili 2.83 Hondine pogonske jedinice.

Vozači ove godine na raspolaganju imaju po tri motora, turbopunjača i MGU-H, te po dva MGU-K, baterije i kontrolne elektronike.

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 1 1 1 1 1 1
Mercedes Bottas 1 1 1 1 2 2
Ferrari Vettel 2 2 2 1 1 2
Ferrari Raikkonen 2 3 2 1 1 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 3 3 3 2 2 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 2 3 2 3 1 2
Force India Mercedes Perez 1 1 1 1 2 1
Force India Mercedes Ocon 1 1 1 1 1 1
Williams Mercedes Stroll 1 1 1 1 1 1
Williams Mercedes Sirotkin 1 1 1 1 1 1
Renault Hulkenberg 2 2 3 1 1 2
Renault Sainz 2 2 3 1 1 2
Toro Rosso Honda Hartley 3 3 3 2 2 2
Toro Rosso Honda Gasly 4 4 4 3 2 2
Haas Ferrari Grosjean 2 3 3 1 1 2
Haas Ferrari Magnussen 2 2 2 1 2 2
McLaren Renault Alonso 2 2 2 2 1 1
McLaren Renault Vandoorne 2 2 2 1 1 2
Sauber Ferrari Ericsson 2 2 2 1 1 1
Sauber Ferrari Leclerc 2 2 2 1 1 1

*Renaultova pogonska jedinica

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: Mr.Spaceguy.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Kao što sam i mislio Kimi je još na starom motoru.



    5

    1
  2. Pirelli Hypersoft Razor_F1 Prikaži

    Ovo sa Mecedesom je zanimljivo, ponovno staza koja zahtjeva snagu motora, a oni i dalje na starom motoru



    1

    1
    • F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

      Nisu na starom motoru, stari motor bi ovdje vjerojatno krepao, već u Kanadi se pregrijavao i trošio više goriva od ostalih. Stavili su novi motor sa boljim Petronas gorivom itd… također i FI i Williams imaju novi motor, samo će službeno izjavit prije prvog treninga.



      2

      2
  3. Alfa Romeo Alfa707 Prikaži

    Mečka &e kao zvanično razlog ne upotrebe nove PU u canadi je kao”ne pouzdanost”
    Vjerujem da je to samo priča ida stvaraju ostale i da pokušavaju različitu taktiku od ostalih proizvođača.
    Uvjeren sam u to jer če na ovih pr ih par utrka uspjet očuvati motor te će za spa i dr.bit u idealnom stanju dok če svi drugi il biti istrošeniji za jednu močnu utrku(canadu)te će riskirat ili posegnuti prije za novom PU


    0

    1
  4. Alfa Romeo Alfa707 Prikaži

    Mečka &e kao zvanično razlog ne upotrebe nove PU u canadi je kao”ne pouzdanost”
    Vjerujem da je to samo priča ida stvaraju ostale i da pokušavaju različitu taktiku od ostalih proizvođača.
    Uvjeren sam u to jer če na ovih pr ih par utrka uspjet očuvati motor te će za spa i dr.bit u idealnom stanju dok če svi drugi il biti istrošeniji za jednu močnu utrku(canadu)te će riskirat ili posegnuti prije za novom PU bez mogućnosti nadogradnje performansi za 2-e tjedna,a to je pu o vremena



    1

    1
  5. Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Rekao bih da je Mercedesov strateški cilj ove sezone izvući od motora barem jednu ili dvije utrke više po pogonskoj jedinici od konkurencije i udariti što jače u zadnjoj trećini sezone. Najgoreje što u prvoj trećini sezone prije svega zbog loših izvedbi Raikkonena i Verstappena Ferrari i Red Bull nisu ni blizu profitirali već što su mogli, a mogli su skoro anulirati eventualnu prednost Mercedesa u zadnjoj trećini. Tu je i skupa greška Vettela u Bakuu s kojom je poklonio Hamiltonu pobjedu i prednost u prvenstvu, a dotad je Hamilton pokazao skoro ništa i predstavljao manju prijatnju na stazi od Bottasa. Težak posao je pred Vettelom i Ferrarijem ponovo u ostatku sezone i samo jedna utrka poput Singapura ili Malezije prošle sezone bi ih mogla potpuno izbaciti iz takta, jer su sad u dosta nezgodnijoj bodovnoj situaciji već prošle sezone, iako zasad imaju najbrži paket.



    2

    1
  6. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Oni koji tvrde da mečka taktizira nisu u pravu, jer će u svakom slučaju stavit novi motor, samo ne znaju jeli će to biti A ili B specifikacija. Ako ostanu na A specu onda imaju motor otprilike iste snage ko B spec Ferrarija i praktično izgube C stepenicu u razvoju. S druge strane ako stave B spec. imat će nešto jači motor upitne pouzdanosti. Jako teška i komplicirana odluka. Taktički su u lošijoj poziciji jer su prekasno mijenjali prvi motor, spržili ga toliko da im je prevelik rizik ponovo ga koristiti za nezahtijevne staze, dok Ferrari i Renault mogu koristiti prvi PU npr u Singapuru ili Mađarskoj.



    1

    1