F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Marko: Renault nas je prisilio da prijeđemo na Hondu

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Red Bullov savjetnik Helmut Marko kaže kako je Renaultova nestrpljivost dovela do toga da britanska momčad donese odluku i prije nego što je planirano da od iduće sezone njihove bolide pokreće Hondina pogonska jedinica.

Red Bull je postavio rok do VN Austrije za donošenje odluke o dobavljaču motora za sljedeću sezonu. No, potvrda je stigla u utorak, nekoliko dana prije VN Francuske, koja se vraća u F1 nakon deset godina izbivanja iz kalendara.

Marko je otkrio kako je ranija odluka objavljena zbog toga što je Renault inzistirao da se odluka donese što prije.

“Zapravo smo htjeli odluku objaviti nakon Francuske,” rekao je Marko.

“No, Renault je postavio ultimatum koji je bi do nedjelje. Nismo imali previše izbora.”

“Nova nadogradnja, koja nije mogla biti korištena u Kanadi zbog nesretnih okolnosti, donijela nam je tri desetinke po krugu.”

Red Bullov šef Christian Horner je također rekao kako je postojao pritisak iz francuske momčadi da što ranije objave svoju odluku.

“Odluka koju smo donijela temelji se na informacijama što imamo iz Montreala. Naša odluka, vođena inženjeringom, bila je poprilično jasna na kraju,” rekao je Horner.

“Stoga smo osjećali da umjesto da se odgađa ili oduzima previše vremena, a i u Renaultu su bili vrlo zainteresirani da imaju odluku što je prije moguće kako bi mogli kreirati svoje daljnje planove.”

“Te smo tako odlučili da je sada pravi tajming da napravimo korak, donesemo odluku i izađemo s tim u javnost.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
304 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

30 komentara

  1. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Tri desetinke po krugu?
    Ovo se vjerojatno odnosi na Hondu.



    7

    3
  2. Nadam se da je sljedeca odluka da ricci napusta rbr



    23

    5
  3. Daniel Ricciardo 3 tomidix Prikaži

    U prijevodu, Renault vas je pedalirao na finjaka.. Jedva čekam sljedeću sezonu da vidimo kako će bit onda..



    18

    1
  4. ja bi vam dao pedalu vec odavno,onog trena kad sete poceli serendat javno po njima
    nadam se da ce iduca izjava ovih dana bit kako vas i Riccardo napusta



    28

    5
    • Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

      Ne trebali su reći da Reno proizvodi najbolje hibridne PU, po čemu se to razlikuje od FA-ovog GP2 engine? Osim u tome što je RB imao puno manji utjecaj na razvoj Renaulta nego McL na Hondu. Moramo bit realni i Reno i Honda su proizvodili smeće do prošle godine (Honda super smeće), a sad proizvode drugoklasne motore u odnosu na MB i SF. Činjenice su jednostavno takve neovisno o navijačkim strastima, o razlozima možemo raspravljat, zašto je Renault uložio premalo u razvoji i zašto je Honda obećavala da će ispunit bijesne gliste McL-ovog size zero koncepta. I Ferrari je 2014. pridavio PU zbog aero dinamike izuzetno glupa odluka, ali bar nemaju odgovornost jer su se jedino oni protivili Hibridima.



      7

      6
      • Daniel Ricciardo 3 tomidix Prikaži

        Da vidimo što radi RB s drugoklasnim motorom ove godine:
        Australia (+7s za pobjednikom)
        China pobjeda
        Monaco pobjeda
        Canada (+8s za pobjednikom)

        Otkako se vratila 2013., Honda nema niti približno takav rezultat i ti se motori nikako ne mogu svrstati u istu kategorijui kolko god da niti jedan niti drugi nisu sposobni osvojiti naslov.

        Drugoklasni motor ne može osvojiti gp utrku u F1 niti slučajno i to vidimo na primjeru Honde. Renaultov “drugoklasni” motor je 2018. osvojio 2 utrke, ovako ili onako..

        Uglavnom, u redu je rec da ih motor koči u borbi za naslov, ali nema potrebe stalno to ponavljat i za sve krivit Renault. Malo je previše govorit da su im vozači pod najvećim pritiskom jer nemaju quali mod i da im je Renault kriv za pogreške vozača.. Znači Renault je kriv i kad se sudare ko u Azerbejdžanu? Aj sad fino prošetat do Japana na izlet, pa za 2g van iz F1..



        11

        5
      • Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

        Motor je i dalje drugoklasni, čak je po izjavama Renaulta slabiji kod RB od Mcl i tvorničke momčadi zbog goriva, jedino ih spašava odlična šasija i mehanika koji su svemirski.



        3

        6
      • Daniel Ricciardo 3 tomidix Prikaži

        Ne može drugoklasni motor pobijedit ostalih 18 auta na stazi da je ne znam kakva šasija, mehanika i pm… To što je slabiji kod RB je samo do RedBulla koji je samoinicijativno tražio gorivo drugog dobavljača..



        9

        3
      • Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

        Očigledno može, znači ti tvrdiš da nema razlike u snazi, pouzdanosti i vozljivosti između s jedne strane MB/SF i Renault/Honda. Drugoklasni samo znači da nisu u istoj klasi kao top 2 proizvođača PU. Do prošle godine je i Ferrari imao drugoklasni motor što je tu netočno? Pa RB je osvojio četiri titule s slabijim motorom od Mečke i Ferrarija.



        2

        5
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Otkako se vratila 2013., Honda nema niti približno takav rezultat i ti se motori nikako ne mogu svrstati u istu kategorijui kolko god da niti jedan niti drugi nisu sposobni osvojiti naslov.

        Honda nije bila ni u približno dobrom bolidu u kakvom je bio Renault (u Red Bullu, naravno). To pokazuje i trenutni odnos snaga tri bolida sa Renaultovim motorom.



        4

        0
      • Daniel Ricciardo 3 tomidix Prikaži

        Honda nije bila ni u približno dobrom bolidu u kakvom je bio Renault (u Red Bullu, naravno). To pokazuje i trenutni odnos snaga tri bolida sa Renaultovim motorom.

        Prvih 7 utrka..
        Broj bodova McR i McH ove i prošle godine je mjerilo… (40 / 0)
        Broj bodova Toro Rossa ove i prošle godine je mjerilo… (29 / 19)

        Ako cemo tvojom logikom… relativno redovno su svih 6 renault bolida ispred Toro Rossa… Honda je sranje bila (McH) sranje ostala (STR) i to ti je to trenutno…


        0

        0
  5. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    malo je naslov click bait. u izjavama se ne spominje prisiljavanje, već da su se odlučili i objavili odluku.
    istina, čekali su zadnji tren prije (drugog!) roka, ali ipak su ga ispoštovali.



    6

    0
  6. Alfa Romeo croblue Prikaži

    Nemojte me shvatiti doslovno, ali ova posljednja događanja oko Red Bulla i Renaulta su me malo potakla na razmišljanje o tome “što bi bilo kad bi bilo”…

    Dakle…

    Nekako se ne mogu oteti dojmu kako je u cijeloj ovoj priči najveći gubitnik Red Bull, a evo i zašto.

    Prije svega, prelazak na Hondu je put u nepoznato. Istina, s Renaultom su imali boljih i lošijih trenutaka, ali su zaboravili (na Red Bull mislim) da se jedino kvalitetnom sinergijom mogu postići kvalitetni rezultati.

    Druga stvar koja mi dolazi na um jeste – Adrian Newey… Čovjek je to koji već 12-13 godina radi za Red Bull… Njegovi povremeni izleti na druge projekte pomalo ostavljaju dojam da je već sit rada u toj ekipi i da je željan izazova. Uzevši u obzir činjenicu da je u jako dobrim odnosima s Renaultovom upravom i tehničkim osobljem, daje mi za pravo razmišljati o tome da nedavne glasine o njegovom prelasku u Renault nisu bez vraga. Znate i sami da, gdje ima dima, ima i vatre.

    Treća stvar koja mi golica maštu je status Daniela Ricciarda… Sad kad su već mnoge stvari poznate, pitanje je njegove želje za ostankom u dosadašnjoj momčadi. Zašto? Prilično je jasno kako niti sljedeće godine Red Bull neće biti konkurentan Mercedesu i Ferrariju, bez obzira na očiti Hondin napredak. S druge strane, Ferrari i Mercedes su očito skloniji zadržavanju trenutne vozačke postave nego Danielovom angažiranju pa mi cijela ta mutna situacija miriše na njegov prelazak u Renault. …još ako se ova naklapanja o Neweyu i Renaultu pokažu utemeljenima, moglo bi upravo to biti to.

    Dakle, Renault, i kao ekipa i kao proizvođač motora, pokazali su očit (planirani) napredak i samo je pitanje trenutka kad će postati konkurentni za vrh. S druge strane, Red Bull je krenuo u avanturu s puno nepoznanica. Može ispasti dobro, a može ispasti i jako loše za njih.

    Vidjet ćemo… Mašta radi svašta, a moja je proizvela ovo. Vrijeme će pokazati koliko sam pogodio ili promašio.



    45

    5
  7. Marlboro MrDoomroom Prikaži

    Red Bull Honda lijepo zvuči! Iduće će godine opet uzimati pobjede, a ostali će lijepo pričati o Renaultu kao dobrom PU koji će na VN Kanade donijeti velike nadogradnje.



    14

    22
  8. Felipe Massa 19 mrgud88 Prikaži

    RBR nije britanska vec austrijska momcad… Sjediste je mozda kao mnogim momcadima u Milton Keynes, ali i dalje je austrijska.



    19

    0
  9. Aston Martin nando1 Prikaži

    Plakat ćete vi za Renaultom .Koliko ste naslova uzeli s njihovim motorom ? I sad odjednom ne valja .



    5

    4
    • Alfa Romeo Alfa707 Prikaži

      Naprotiv,bit će im bolje jer je u F1 prošlo vrijeme kad su prvenstveno osvajali ne tvornički timovi.
      Zato je bolje jer reno ima svoju momčad,a ovako postaju gotovo pa hondina momčad i imat će mogućnosti da se vrate na konnstruktorske naslove,a o vozačkom da ne pominjem!



      2

      1
      • Alfa707 “… u F1 prošlo vrijeme kad su prvenstveno osvajali ne tvornički timovi.” a najbolji dokaz točnosti ovoga je mercedes 2014 . – 2017 . sa 4 uzastopne titule . ili kad bi pogledali zadnjih 20 godina F 1 … od 1998 . titule su osvajali McL ( 3 X ) koji je bija skoro pa mercedesov tvornički tim jer su jedini tada koristili mercedesov motor , pa ferrari ( 5 X ) , renault ( 2 X ) , 2009. recimo “padobranac” brawn GP koji je “transformira” u mercedes 2010 . , onda RB koji je tada bija gotovo pa renaultova momčad pošto renault nije ima svoj tvornički tim jer ako pišeš za RB koji će preći na hondu ” … ovako postaju gotovo pa hondina momčad ” onda je to “pravilo” valjda vridilo i u periodu od 2010 . do 2013. kad su osvojili 4 titule uzastopno sa renaultom koji su samo oni koristili ;) i sad već spomenuti tim mercedesa . znači u 20 sezona ako striktno gledamo 10 titula su osvajali tvornički timovi , a 10 timovi koji su koristili motore mercedesa i renaulta dok ovi nisu imali tvorničke timove . iznimka može bit 2009. kad je titulu osvojia brown GP jer su uz njega još McL i FI koristili mercedesov motor tako da ova konstatacija kako je “prošlo vrijeme kad su prvenstveno osvajali ne tvornički timovi.” nekako “propušta vodu” naročito ako pogledamo zadnje 4 sezone , a i ove najbliži osvajanju titule su mercedes i ferrari tj tvornički timovi te RB koji ipak malko zaostaje za njima mada ….


        0

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Bilo je još timova koji su koristili Renaultove motore za vrijeme Red Bullovih titula. Lotus, Williams, Caterham… Ali slažem se da je tad Red Bull bio kao fabrička ekipa, jer nije bilo fabričkog Renaulta. Ali ne vjerujem ni da bi sada Renault nadmašio Red Bull sa njihovim motorom, ma koliko god oni bili fabrički tim…


        0

        0