F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault: Red Bull zbog goriva ne iskorištava puni potencijal motora

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault smatra da njihov kupac Red Bull nije u potpunosti iskoristio prednost nove nadogradnje pogonske jedinice zato što austrijska momčad koristi gorivo drugog dobavljača.

Renault i McLaren koriste Castrolovo gorivo i maziva, dok Red Bull surađuje s partnerom Exxon/Mobil. Iako francuski proizvođač pogonskih jedinica vrši testiranja s oba dobavljača, prednost naravno ima tvornička ekipa s Castrolom, koji je na VN Španjolske uveo novu formulu od koje su profitirali i Renault i McLaren.

“Potajno sam se nadao da će Red Bull imati tempo za pobjedu”, rekao je Renaultov direktor Cyril Abiteboul. “Bili su jako blizu tome.”

“Imamo još toga što će nam pomoći, a i oni bi mogli pronaći nešto s gorivom. To je jasno. Možemo garantirati pravednost performansi koliko je u našoj kontroli, a to su hardver i softver.”

“Ništa drugo poput goriva ne možemo jer su sami iz strateških i komercijalnih razloga odučili pronaći svog partnera, što cijenimo, te podržavamo tako što homologiramo njihov proizvod.”

“Siguran sam da Exxon ima mogućnost i kapacitete da sustigne, ali pomalo zaostaju. Instalacija je također nešto drugačija. To je razlog zašto postoje mala odstupanja, prihvaćam to.”

Abiteboul dodaje da je nova specifikacija motora u Kanadi ispunila ono što se od nje očekivalo, a tu je i dobra pouzdanost.

“Prestao sam disati onog trenutka kada sam vidio da se Alonso žali na svoj ERS. Međutim, imam informaciju da je to bio drugačiji problem (nije bio Renaultov dio).”

“Prema tome, bilo je dobro, jako zanimljivo uvođenje ‘B-specifikacije’. Po maksimalnoj brzini vidimo da smo bili dosta kompetitivni, također vidimo i mali Hondin pomak.”

“Znamo točno što Renaultovi motori pružaju, a daju ono što smo nagovještavali prije nekoliko tjedana, ako ne i nekoliko mjeseci prije”, zaključio je Abiteboul.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Što su nepeli ovi u Renaultu, na silu hoće da RB ostane kod njih. Sad filozofiraju sve u 16 samo da bikovi ostanu, jednostavno kužim da im RB treba još neko vrijeme, ali baš tolik strah od prelaska na Hondu, ne vididim što je razlog tome?



    19

    3
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Na koju kartu igraju ovi iz Mclarena…Sve su nesta naopacke. “Australija im je najslabija tocka sezone, a idu u pozitivnom smjeru” ? Jedino ako idu.



    5

    2
  3. Fernando Alonso Lux14 Prikaži

    Prestao sam disati onog trenutka kada sam vidio da se Alonso žali na svoj ERS.

    Boullier bi odavno bio pokojni da tako reagira kad se nešto McLarenovo pokvari.



    32

    1
  4. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    dakle mclaren je katastrofa i alonso nikako na zelenu granu



    17

    1
  5. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Cyril Abiteboul realan lik, po meni u top 3 šefa, iuz Stajnera i Wolfa..



    18

    7