Dok čekamo potvrdu s kim će Red Bull iduće godine surađivati po pitanju pogonske jedinice i tko će biti vozački partner Maxu Verstappenu, u pozadini se razvija još jedna priča. Naime, Renault želi u svoje redove dovesti proslavljenog dizajnera Adriana Neweya.
Newey je bio želja mnogih ekipa kroz prošlo desetljeće, a čini se da mu važeći ugovor s Red Bullom uskoro ističe i britanski inženjer bi mogao ponovo biti na tržištu ako ne dogovori uvjete produženja trenutnog ugovora.
Prilikom prošlog obnavljanja ugovora 2014. godine Red Bull je popustio Neweyevim željama da se malo više posveti drugim projektima, a posljednju godinu dana je ipak više vremena proveo radeći na novom bolidu obzirom na potencijal u novoj eri aerodinamičkih pravila.
Neki nagađaju da bi Newey trebao ostati uz Red Bull do kraja 2020. godine nakon čega bi mogao otići iz Formule 1, ali nije isključeno ni da bi se mogao pridružiti Renaultu čije je sjedište samo 60-tak kilometara daleko od Milton Keynesa.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah! Koji komad!
Mračni predmet želje…. :)
Snubio ga je i Ferrari svojedobno, navodno lova nije bila u pitanju, samo činjenica da bi morao preseliti u Itaiju je presudila….
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nemoj ići od nas, okolo svuda je tama…
18
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kasnije se razotkrilo da nije bilo u pitanju mjesto boravka (Italija) već unutarnja politika u Ferrariju koja mu nije odgovarala. Već su bili napravljeni ugovori, dogovorena cijena (plaća) i svi uvjeti… i u zadnji čas izašao je neki tekst u talijanskim novinama o njegovom prelasku (iako je to bila strogo čuvana tajna) gdje je AN vidio kako informacije cure iz Ferrarija ko’ iz šuplje kante, što mu je potvrdilo strahove o politikanstvu koji se vječno kuha unutar firme. ..te je odustao.
Naime Montezemolo mu je farbao o nečemu, jer je AN zahtjevao da je jedini uvjet prelaska da mu Montezemolo osigura neprodiranje politike unutar njegovog tima od strane uprave (dioničari i sl. talijanska bagra), i taj tekst u (čini mi se) Gazzeti prelilo mu je času i vidio je da su Montezemolove riječi bez težine.
Možda ova današnja odluka uprave o totalnom zatvaranju od medija upravo posljedica tog fijaska sa AN-ijem. U svakom slučaju su dobro debelo poradili na stabiliziranju tima.. i možda jednog dana AN ipak ponovi tu priču sa Ferrarijem i ponovi uspjehe koje je imao sa Vettelom.
Prilikom rastanka sa Sebom u MIltonu, njegova završna riječ je bila sa tom naznakom.. tipa: “nadam se da ću imati još koju priliku surađivati sa Vettelom..”
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na info. Iako ne znam koliko u RB nema politike :)
U svjetlu ovih tvojih informacija, ako Ferrari ne osvoji naslov ove godine tada bi mogao uslijediti novi pokušaj.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB je oličenje kvalitetne konstrukcije modernog tima.. u biti njih su sve današnje moderne ekipe kopirale, (ili pokušavaju kopirati) u načinu vođenja ekipe, među prvima je Mercedes.. a za to je jedini odgovorni Matešić koji je u jednom davnom intervjuu rekao na koji način on menadžira sve oko sebe.. a cijelu filozofiju je usporedio sa načinom funkcioniranja iz američkog nogometa. Zbog toga ljudi koji rade za njegov brend (na što spada i onaj sportski dio) imaju tu satisfakciju da uživaju raditi u toj okolini… kao što to uživa i sam AN. Druga stvar zašto se AN teško odvaja od RB-a je to što je on bio u najranijoj fazi stvaranja te ekipe iz pepela Jaguara, pa je on smatra kao svoje dijete.. a kao što znamo teško je napustiti “svoje dijete”.
Moram priznati da mi je bilo jako teško gledat (kao Sebov fan) odlazak Vettela iz tog tima, pošto sam znao koju idealnu okolinu napušta.. no u tom biznisu ima i drugih faktora koji individualno daje prevagu u odluci mjenjanja radnog mjesta. U Sebovom slučaju to je bila katastrofalna Renaultova mašina, prestiž vazača u Ferrarri ekipi (pogotovo u slučaju osvajanja naslova) i osjetno povećavanje plaće.
Osobno mislim da AN nije bez ahilove pete, pogotovo ako se odluke FIA-e i konstruktora okrenu protiv njegove ingenioznosti.. što je bio već slučaj. Ovo što danas gledamo u novoj eri.. prethodilo je nužnosti promjene “nečega/bilo čega” kako bi maknuli ili ublažili utjecaj AN-ja.. u suprotnom bi vrlo vjerovatno do danas gledali dominaciju RedBulla. I dobili smo hibride gdje je težište stavljeno na agregat, a manje na šasiju. Sudeći po planovima nakon 2020 gdje još više režu aerodinamiku taj jaz može biti još veći, pa je i upitno dali će AN ostati u F1. Zašto bi netko plaćao “pola svog budžeta” jednog inžinjera koji ionako nema bitan manevarski prostor u novim pravilima.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj BS o uživanju će ti pričati svaki menadžer koji je uspješan. Ljudi se lako umisle da ih oni oko njih obožavaju. Po ovome što se vidi izvana ja mislim da svaki zaposlenik RBa dobije čvor u želucu kad sretne Helmuta Marka.
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo mi je bilo gledati Vettela i Neweya u Monaku na podijumu.
Dugo su pričali. Ako ga iko može dovesti u Ferrari, to je Vettel.
Ne mislim da Newey neće imati prostora za razvoj sa novim pravilima. Motori će biti slični današnjim, uz micanje nekih komplikovanih dijelova. Tako da će sadašnji proizvođači biti još bliže, po meni. Tako da motori neće imati velikog uticaja. A aerodinamika će biti drugačija sigurno, da bi se kreiralo bliže utrkivanje. Ali u svakoj eri se uvijek moglo nešto genijalno izmisliti. Pa i na onim bolidima poslije 2009.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi.. ma Marko ti je beba kad sve funkcionira u timu. On je kao nekakav regulator i sprega između Matešića i F1 tima.. ne zaboravimo da je on glavni i odgovorni za RB školu vozača koja i nije “tako loša”. Gledao sam dosta intervjua sa Markom, pa čak i one austrijske, i kad ga malo bolje skužiš iza onog staklenog oka i robo-face smješka ipak se krije pošten i drag dedek.. slično kao Lauda. Čini mi se da u biti samo vozači strepe od njega, pošto oni dolaze u tim preko njega, a i odlaze na isti način. Al’ kako Ricciardo kaže, kad su rezultati dobri sa njim je jako lako, u suprotnom očekuj opsežan raport, jer se čovjeku ne može ništa promaknuti. On je nešto kao Papaštrumf za štrumfove.. treba svu tu dječicu imati na okupu radišene a opet zadovoljne. Ipak je to ekipa “party hard, work harder”.
Po karakteru ti se AN i Helmut ne razlikuju baš .. bolesno iskreni, ne rasipaju rječi, nepolitiziraju, i jedan i drugi zahtjevaju maksimalnu determiniranost, a kad je sve u redu prilično su opušteni i šaljivi. Tipa nema zajebancije.. sve dok je ima. Mislim da bi i jedan i drugi koristili Ferrariju, po karakteru i prirodi posla koje vode. No kao što rekoh AN zna biti i vrlo mušićava odluka, jer zna svojim zahtjevima sa šasijom zakomplicirati stvari, pogotovo kad su veće promjene pravila. U biti ne ide mu taj početak, no kad dođe do rješenja.. ili ga često ukrade od nekog, ..usavrši ga tako da ga nitko više ne može pratiti. Sjetimo se blown difuzora koji na kraju nije njegova dosjetka.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ups….. wishful thinking….. što je babi milo, to joj se i snilo…..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako pređe biće to transfer sezone
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bez Adriana Neweya Red Bull je samo prosječna momčad. Vjerojatno RBov najjači adut, čak jači od Maxa i Riccija, uz dužno poštovanje.
35
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je jedno žestoko podcjenjivanje jedne ekipe koja vjerovatno prednjači u skoro svemu u F1 trenutno.
Newey je genije, ali on nebi mogao dizajnirati ovakav bolid, da još neki genijalci, uz Red Bullovu tehnologiju nisu uspjeli napraviti onakvo hlađenje bolida. Red Bull je tehnološki najnaprednija ekipa. Newey je i u McLarenu znao praviti najbrže bolide, koji su se uvijek kvalifikovali u prvi red. Ali bi se često kvarili zbog neadekvatnog hlađenja…
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta ce ici iz RBR. Bolje mu je da ostane.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja imam cijelu listu želja, pa ih ne mogu ostvariti, teško će ga izpajserirat iz RB-a jer se njima isplati plaćati AN-a pa čak u slučaju da ništa ne radi za F1 team, financirat njegove osobne projekte samo da ga drugi ne dobiju. Navodno lik radi samo 25% vremena u razvoju i to više kao savjetnik, koliko ima istine u takvim izjavama ne znam, ali sam siguran da ga čuvaju ko oko u glavi.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni najvaznija, najpoznatija u licnost u F1 kada bi izuzeli same vozače…čovjeku treba skinuti kapu a RB bez njega je još jedan Mclaren.
24
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pored jednog Enza Ferrarija, Colina Chapmana, Bernarda Ecclestonea, Sir Franka Williamsa, Rona Dennisa,…., ne može nikako biti najvažnija i najpoznatija ličnost F1 (mimo vozača). Bruce Mclaren na žalost, nije duže poživio, a bio je i vozač, Dan Gurney je takođe bio vozač, a bitniji je po nekim nevozačkim stvarima od Neweya…..
Dobro, i Bernie je imao 2 neuspjela pokušaja da se kvalifikuje za trke 1958, tako da i njega možemo smatrati vozačem :mrgreen:
A s Neweyem jos u rang mogu i Ross Brawn, Jean Todt, Rory Byrne, Patrick Head, Gordon Murray, ….. (ne pričam sad o broju pobjedničkih bolida, a BTW, neki nisu bili pobnjednički toliko zbog Neweya, već više zbog motora ili zbog elektronike…..).
Svaka njemu čast, čovjek je grenijalac, ali nije jedini, tako da si malo pretjerao sa takvom izjavom.
15
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda je samo trebao dodati “danas”.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da je trebao.
Onda bi i imalo smisla.
Ali nije to stavio.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull je u svakom pogledu bolji od McLarena. I bez Neweya.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bilo bi polje postaviti pitanje a tko njega ne zeli?
24
1