Mercedesov viši inženjer za integraciju pogonske jedinice prešao u Renault

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedesov viši inženjer za integraciju pogonske jedinice prešao u Renault

Ante Vetma

Renault je na svoju listu akvizicija dodao i Mercedesovog šefa integracije pogonske jedinice Matthewa Harmana. U momčadi će obavljati dužnost glavnog dizajnera.

Francuski proizvođač tako nastavlja s investicijama i regrutacijama, a Harmanovo znanje koje je stekao u pobjedničkoj ekipi posljednjih godina trebalo bi biti dodatan vjetar u leđa za Renaultove ambicije.

Cyril Abiteboul kaže:

“Kroz prošle tri godine Bob Bell je vodio ekipu u tehničkom smislu. Oduševljeni smo što smo privukli nekog Harmanovog kalibra kako bismo omogućili ekipi da anticipira dizajnerski ciklus budućih bolida. To nam je nedostajalo otkad smo se vratili u Formulu 1 i to će postati još važnije obzirom na sve što nas čeka 2021. godine.”

Harman je radio u Mercedesu više od 17 godina, a kad prijeđe u Enstone tamo će surađivati s Martinom Tollidayem na dizajnu budućih bolida.

Mercedesu se pridružio 2001. godine u odsjek za motore kao vođa ekipe inženjera, a onda se 2011. premjestio u ulogu inženjera za integracije pogonske jedinice.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9512 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3823 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Fernando Alonso Lux14 Prikaži

    Renault “nezadrživo srlja u progres”



    18

    0
  2. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    ipak još nisam vidio niti jedno bitno kemičarsko ime…došli smo do granice da su inženjeri za materijale možda važniji od samih pogonskih inženjera. ..free valve sistemi ovise o elektronici i njenoj neppogrešivosti, turbo i ostali elementi 4 takta motora poznati odavno i sve ovisi o naprednim kemičarima za materijale i goriva (ali to rade naftne kompanije). druga je stvar ovjes, prijenos gdje su još uvijek važni iskusni ljudi. još nikako uhvatiti podatak da li itko kao premaz koristi RP46 koji je poznat već desetak godina u još višem rangu tehnologije.



    4

    9