F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Gasly smatra da je novi Hondin motor donio tri pozicije na VN Kanade

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Puno se posljednjih dana pričalo o tome koliko prednosti donosi nova Hondina specifikacija pogonske jedinice, a po mišljenju Toro Rossovog vozača Pierrea Gaslyja to iznosi tri mjesta na VN Kanade.

Francuz je novu jedinicu isprobao na treninzima, ali se onda morao vratiti na stariju specifikaciju. Nakon loših kvalifikacija, u njegov STR13 su ugrađeni potpuno novi dijelovi: četvrti po redu motor, turbopunjač, MGU-H i treći MGU-K. Umjesto 16., utrku je startao s 19. pozicije, ali je na kraju završio kao 11.

Na pitanje je li takav pothvat mogao ostvariti sa starom pogonskom jedinicom izbjegavajući kaznu, Gasly je rekao:

“Ne. Gledajući utrku, završili bismo iza Pereza, znači bili bismo 14.”

“Mijenjanje motora je bila ispravna odluka jer sa starim ne bi bilo moguće ostvariti napredak niti sa 16. pozicije. Na kraju je to bila dobra odluka iako smo startali malo niže.”

Što se tiče osvrta na utrku, Francuz dodaje:

“Prestigao sam Haas, prestigao sam Force Indiju na pravcu, što je bilo prvi puta ove godine. Meni se novi motor čini dobar. Obećavajuće.”

Kaže da je nova jedinica poboljšana na gotovo svim poljima.

“Sve. Jednostavno više performansi općenito. Baterija također, upravljanje energijom je bolje. Dobar korak prema naprijed, da.”

“Honda nam je rekla da rade na nadogradnji koja će biti jako dobra, nešto što će napraviti pravu razliku. Po podacima jasno možemo vidjeti da je ona stvarno dobar korak prema naprijed.”

Na pitanje što je sve bilo moguće da se u subotu nije pojavio problem koji je naštetio njegovim kvalifikacijama i onda kasnije vodio do kazne na startnom gridu, Gasly dodaje:

“Definitivno top 10, teško je znati gdje bismo točno bili. Nismo završili jako daleko, mislim da je Ocon bio 10 sekundi ispred Charlesa, vjerojatno bismo se borili s njim. Barem jedan bod, bod ili dva bi bila moguća”, zaključio je.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

39 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    ni gore spomenuta preticanja nismo vidili u prijenosu.



    14

    0
  2. Mclaren KERS Prikaži

    Bravo Honda..bilo je vrijeme..Mclaren je banana..ništa bolje ove sezone nije za njih, možda se čudo kakavo još dogodi.



    8

    1
    • McLaren je nakon VN Kanade 2017. bio 10. (posljednji) s 0 bodova. McLaren nakon VN Kanade 2018. drži peto mjesto u konstruktorima s 40 bodova.

      Što se tiče Toro Rossa, prošle godine su nakon Kanade imali 29 bodova, sada imaju 19.



      12

      1
      • Mclaren ima vecinu bodova zahvaljujuci okolnostima na stazi kada su recimo odustala dva Hasa ili sudar Red Bulova u Azebejdzanu.Nemaju bodovi veze sa njihovom stvarnom brzinom ali ajde da zanemarimo sve to.Posto mnogi ovde nevole Red Bul zar onda nije bolje da uzmu taj “najslabiji” motor i nebudu nikakvi favorit ili pak niko nije siguran da bi to tako bilo.Honda ce tek da napreduje do kraja sezone i ocekivano bi mogla da bude vrlo blizu najjacih na pocetku sledece plus snaga Red Bula i Honde sto se tice finansija koja svako nije zanemarljiva.



        12

        5
      • Istina, ali mogao je McLaren i prošle godine profitirati na okolnostima drugih, recimo upravo taj Bakuu. Isto kao što je i Toro Rosso mogao više profitirati na ovogodišnjim okolnostima.



        13

        1
      • Nemoze se na neki nacin porediti jedan Alonso i recimo Hartli i Gasli koji voze prvu sezonu u F1.Ali neosporavam ni te cinjenice ali i pored svega mislim da je rastanak Renaulta sa Red Bulom neminovan radi mnogih stvari a jedna od njih je svakako evidentan napredak Honde



        4

        3
  3. O kvaliteti te PJ ce reci odluka Red Bulla, a siguran sam 99% da ce oni ostati na Renaultu. Honda je napredovala to je nepobitno, al ponajvise u pogledu pouzadnosti. Po brzini jos nisu stigli Renault.

    A da bi osvojio bod ili dva u normalnim okolnostima, tesko.. 2 Renaulta su imali cisti P7 i P8, Ocon je drzao bodove cijelo vrijeme, a i Perez bi da nije bilo onog kontakta sa Sainzom. P10 je bio uvjerljivo Alonsov do odustajanja, s tim da sam sklon (unatoc katastrofalnim kvalifikacijama za McLaren) vjerovat da je u tom McLarenu bilo potencijala za borbu s Force Indiom.. Alonso je izgubio 7 sekundi iza Leclerca, nakon toga se odvojio na laganih 5-6 sek od njega i smanjio zaostatak za Oconom sa 7 na 2,5 sek.. istina Ocon je zapeo iza Grosjeana, al skinuo je Alonso jedno 2 sek Oconu i prije nego sto je ovaj zapeo.. Da je Alonso prosao u onom pokusaju Leclerca drzao bi tempo za Force Indiom i Renaultom.. Naravno pitanje je da se Gasly kvalificirao ispred Alonsa bi li ga Alonso uspio preteci na stazi jer je to ove godine skoro mission impossible, ali mi se cini da jeje Mclaren imao bolji tempo od TR u utrci..

    Uglavnom, dobar napredak Honde i Torro Rossa, al mislim da je jos uvijek nedovoljan za Red Bull i da imaju jos dosta posla da stignu Renault, pogotovo nakon novih nadogradnja koje su ocito dobre jer se Red Bull jako dobro hrvao s Mercom i Ferrarijem na stazi koja im nikako nije odgovarala



    8

    1
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      ja mislim da će rb preći na hondu dogodine…
      prijedlog vetmi : stavi pitanje o rb motoru za anketu!



      10

      0
    • Oni su Renault vec stigli sto se vidi po nervoznim izjavama Abitebula, a tih tvojih 99% bi se uskoro vrlo lako moglo pretvoriti u 1%.Honda je definitivno pronasla put i nema razloga da Red Bull konacno nebude fabricka momcad jednog proizvodjaca motora.Renault ako je tako siguran u svoj pu nema razloga da zali za odlaskom Red Bula ali svi znamo da ce oni biti najveci gubitnici uz Mclaren naravno.



      6

      17
    • Meni se isto zasad nekako čini da će ostati uz Renault.



      7

      2
    • Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

      Da je 99:1 ne bi se ni vodili razgovori, mislim da je prije mjesec dana bilo 70:30 u korist Renaulta, a sad je 70:30 u korist Honde. Mora se uzeti u obzir da ako pređu naHondu to donosi tvornički status i cca. +$250M u bilancu (+$90M što sad plaćaju Renaultu za PU +100M keša za razvoj +$20-$30M za plaće vozača i marketing. Takav su ugovor imali s McL). Ako im uz to Honda dozvoli potpuni pristup razvoju i oni dovedu 5-6 euro inžinjera isplati se rizik. S druge strane siguran sam da će RB dobit još bolje uvijete jer Honda zna da imaju najbolju šasiju i da im razvoj ne ovisi o size zero koceptu i također znaju da su im s njima šanse za postolja i osvajanje prvenstva izuzetno velike. Renaultu se tresu gaće jer želi ostat s RB bar još dvije godine, potrebna im je referenca i suradnja da bi razvili svoj bolid. Razmisli te kako je teško utvrdit razliku snage PU-a i kvalitetu šasije između McL i TR kad su i motori i šasije i vozači različiti, a nasuprot tome je dosta lako to učinit za RB i Reno ili MB i FI koji imaju iste PU-e. Njima nije loše kad imaju par inžinjera u bikovskoj garaži da kao nenamjerno proučavaju mehaniku, aero, balans i sustave hlađenja u čemu je RB odličan. Ima još jedan moment, nemojte misliti da je RB zaboravio svinjarije s elementima PU-a koje je Renault izvodio TR-u prošle godine da bi ih preskočio u poretku. Ako im se Reno približi mogu i oni očekivati nestašice nadograđenih komponenti.



      7

      5
    • Da ali usporedujes Toro Rosso i njihove neiskusne vozace sa ekipama kao McLaren ili Renault koji po meni imaju i bolji bolid i bolje vozace. Da su u Renaultu i McLarenu dva rookija onda bi mogli pricati kakav je tko i s tim da TR sigurno nema love na raspolaganju za razvoj kao spomenuti dvojac. Ako TR na ravnom moze proci FI koje su inace brze na pravcima u tom motoru ima konja za trku.



      9

      0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Pogledaj gdje se Hartley kvalificirao, i koliko je zaostajao za Force Indijom i Renaultom. Gasly bi se sa novim motorom umiješao između njih. Možda bio i ispred. Q3 gotovo sigurno.



      7

      2
      • Govorim o utrci.. TR u utrci nije dobar kao Renault, FI, McL i Hass.. ove kvalifikacije su imali definitivno potencijala za borbu za ulazak u Q3 al tempo u utrci im nije bio na razini.. zato sam i napisao da bi gasly po cistoj brzini u utrci izvan bodova, al naravno treba uzeti u obzir tezinu ovogodisnjih pretjecanja i da je upitno bi li ga alonso prosao da se gasly kvalificirao ispred.. vidimo iz utrke u utrku kako je tesko izvesti pretjecanje ove godine cak i kad je brzi bolid iza.. npr zadnji primjer alonso leclerc kao sto sam napisao u postu gore.. iako je u kvalifikacijama sauber bio brzi, tempo mclarena u utrci je bio znatno bolji.. smatram da je identicno u omjeru mclaren-tr



        1

        1
  4. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Mogao nam je reziser pokazati tvoja preticanja…



    16

    0
  5. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Rb treba utzet Hondu i riskirat,nemaju šta izgubit, u najgorem slučaju mogu biti na 5. mjestu ili ostati 4. uz malo veću borbu…ako uzmu hondu postaju works team za sta uopce ne vidim niti jednu lošu stvar,a renault se sprema na vraćanje u prve redove tako da bi se fokusirali više na svoj tim…u svakom slučaju do 2021 rb ne bi puno nastradao, a nakon toga treba pametno



    11

    1
  6. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Ako ih udare velike kazne na gridu i kvarovi u nastavku sezone, pogotovo u ključnim trenutcima – mislim da RB ide s Hondom.



    5

    0
  7. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    https://imgur.com/KNE3k5K Evo kako je presao Haasa.



    12

    0