F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA uvodi strože testove za fleksibilnost prednjeg krila

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes

Kako doznaje Autosport FIA će uskoro uvesti strože testove za fleksibilnost prednjeg krila bolida.

Trenutni pravilnik ne dopušta nikakvo pomicanje aerodinamičkih komponenti, a po članku 3.17.8. tehničkog pravilnika FIA zadržava pravo uvođenja dodatnih testova na dijelove bolida za koje se čini ili sumnja da se pomiču dok je bolid u pokretu.

Posljednja ekipa koja nije zadovoljila sporno pravilo bio je Red Bull kada su oba bolida bila isključena iz kvalifikacija s prošlogodišnje VN Abu Dhabija.

Christian Horner tada je izjavio kako sve ekipe krše to pravilo, a Rob Smedley samo potvrdio da nema sumnje kako svi pokušavaju doći što je moguće bliže granicama dozvoljenog.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Koja glupost.. nadam se na će novim pravilnikom za 2017 širom otvorit aerodinamici vrata.. no također i jačini agregata. Ako bolid ide sa maksimalnom aerodinamikom previše stabilno, onda to samo znači da nema dovoljno konja kako bi bio na samoj granici mogućeg. Jednostavan recept. Maksimalna aerodinamika bi samim timovima postavili visoko letvicu kako bi dobro upregnuli konstruktorke mozgove i ojačali natjecanje među proizvođačima šasije.. no također otvaranjem pipe samim agregatima to isto učinila za proizvođače mašina.. tek tada bi vozači vozili maksimalno brze i nabrijane bolide sa nevjerojatnim G opterećenjima.. što bi također zahtjevalo maksimalnu spremnost samog vozača.


    0

    0