Kako doznaje Autosport – FIA će uskoro uvesti strože testove za fleksibilnost prednjeg krila bolida.
Trenutni pravilnik ne dopušta nikakvo pomicanje aerodinamičkih komponenti, a po članku 3.17.8. tehničkog pravilnika FIA zadržava pravo uvođenja dodatnih testova na dijelove bolida za koje se čini ili sumnja da se pomiču dok je bolid u pokretu.
Posljednja ekipa koja nije zadovoljila sporno pravilo bio je Red Bull kada su oba bolida bila isključena iz kvalifikacija s prošlogodišnje VN Abu Dhabija.
Christian Horner tada je izjavio kako sve ekipe krše to pravilo, a Rob Smedley samo potvrdio da nema sumnje kako svi pokušavaju doći što je moguće bliže granicama dozvoljenog.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja glupost.. nadam se na će novim pravilnikom za 2017 širom otvorit aerodinamici vrata.. no također i jačini agregata. Ako bolid ide sa maksimalnom aerodinamikom previše stabilno, onda to samo znači da nema dovoljno konja kako bi bio na samoj granici mogućeg. Jednostavan recept. Maksimalna aerodinamika bi samim timovima postavili visoko letvicu kako bi dobro upregnuli konstruktorke mozgove i ojačali natjecanje među proizvođačima šasije.. no također otvaranjem pipe samim agregatima to isto učinila za proizvođače mašina.. tek tada bi vozači vozili maksimalno brze i nabrijane bolide sa nevjerojatnim G opterećenjima.. što bi također zahtjevalo maksimalnu spremnost samog vozača.
0
0