F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Gasly će krenuti iz zadnjeg reda – uzeo je novi Hondin motor

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vozač Toro Rossa Pierre Gasly će u današnju utrku krenuti s posljednje pozicije jer je njegova momčad odlučila uzeti novu specifikaciju Hondinog motora.

Gasly se kvalificirao na 16. poziciju, 4 mjesta iza svog timskog kolege Brendona Hartleya, a nakon što su obavljene provjere u Kanadi i u Japanu odlučeno je da će biti sigurno ako montira novi motor za utrku.

Iako je montirao komplet svih novih elemenata kaznu mu zapravo nosi samo motor, što mu je četvrti ove godine, stoga Gasly službeno ima 10 mjesta kazne.

Obzirom da Romain Grosjean nije postavio vrijeme pretpostavlja se da bi on trebao biti posljednji, a društvo će mu tako u posljednjem raditi upravo Gasly.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3318 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Lance Stroll 18 dino18 Prikaži

    nadam se da ce zavrsit ispred bar jedne najbolje sasije na gridu



    9

    3
  2. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    jako bih volio znati da li je netko od momčadi naučio coatati pokretne dijelove motora sa grafenom ili ćemo čekati još koju godinu?…mislim da još nisu ali tko zna?….honda je nekad bila jako napredna u materijalima, a u doba sene su počeli prvi koristiti sapnicu…koju danas vidite kao normalnu stvar za downforce bolida. ipak su mi bili najjači kad su koristili ovalne cilindre i klipove sa 8 ventila, a fora sa pola bara pritiska u turbini zbog sapnice je donijela dominaciju tih godina….3 godine su odgonetavali taj trik svi ostali, a radilo se samo o prstenu koji su stavljali za kvalifikacije



    6

    2
  3. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Pih ja na Fantasy ga stavio na turbo :thumbsd:



    2

    0
  4. Dakle, kako smo negdje ranije komentarisali, kako je Honda uvela sada 4 motor i nema “nagomilavanja” komponenti, onda i nema povratka na prethodna 3?
    I nije mi baš jasno da je tako lako mogao postati neupotrebljiv nakon trećeg treninga.
    Bukvalno ispade ista situacija kao sa Feršatpenovim generatorom kinetike, samo što je ovo srž pogonske jedinice.


    0

    1
  5. Sve najbolje, mali je dobar materijal…marljiv i strpljiv bas takav treba biti..



    5

    0
  6. Nije puno izgubio, Williamse i Ericssona bi trebao proći lako. Hartley je bio dosta brži jučer sa novim motorom nego Gasly sa starim.



    3

    0
  7. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    a nakon što su obavljene provjere u Kanadi i u Japanu odlučeno je da će biti sigurno ako montira novi motor za utrku

    Pa jesu li mu provjeravali onaj što je izgubio snagu na FP3, ili novi? Sudeći po kazni onda je to nova komponenta. Onda mi nema smisla ovo da su provjerili taj već korišteni na treninzima. Za taj će vjerovatno trebati detaljnija analiza, da provjere hoćeli se moći ponovo koristiti.


    0

    0