F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton: Jedan zavoj me koštao pole positiona

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Trenutno vodeći u prvenstvu Lewis Hamilton smatra kako je mogao ostvariti najbrže vrijeme kvalfikacija na VN Kanade da nije imao problema u zavoju 10.

Hamilton je svaku utrku u Montrealu osvojio s najbolje startne pozicije od 2015., no ove godine je ostvario četvrto najbrže vrijeme zbog blokiranja kotača nekoliko puta tijekom kvalifikacija. Trenutni prvak rekao je kako je zadnji sektor, uključujući i zavoj 10, njegov najjači dio staze, no ovaj put nije bio u mogućnosti da uskladi svoj Mercedes za taj dio staze.

“Bilo je dobro jučer (petak). Balans bolida u zavoju 10 je bio dobar,” rekao je.

“Uobičajeno je zadnji sektor za mene najjači na ovoj stazi, no mučio sam se s pasicama u zavoju 10.”

“Jučer smo imali nekoliko jačih kočenja, ali ne previše. Kako sve više guraš set-up bolida, postoje područja na kojima to može biti primijenjeno.”

“Tako da smo danas konstantno u tom zavoju imali problema s kočenjem, blokirale bi prednje ili zadnje gume tako da je bilo poprilično nezgodno.”

Hamilton je zabrinut što je njegova momčad donijela nekoliko setova hypersofta manje nego njihovi rivali, što znači da ih momčad nije koristila do subote, te da je to bio jedan od problema.

“Ako pogledamo vikend unazad i prihvatimo činjenicu kako bi bilo bolje da smo imali više vremena pripremati se na hypersoftu, no nismo.”

“S testiranja koji smo imali u Abu Dhabiju, to je ono što nas je vodilo u donošenju odluka. Napravili smo najbolje što smo mogli s njima, ali to je bila kombinacija nekoliko stvari.”

“Znali smo da će u kvalifikacijama biti gusto kao što je i bilo na kraju, no u mom srcu sam stvarno osjećao kako imamo tempo da uhvatimo prvi red ili barem da ja imam tempo da budem u prvom redu.”

Šef Mercedesa Toto Wolff se slaže s Hamiltonovom izjavom, ali dodaje kako nedostatak hypersofta vjerojatno nije bio odlučujući faktor.

“Činjenica je, ovo prvenstvo gdje ćete pobijediti ili izgubiti s jako malim zaostatkom. Sigurno, ne dati vozačima dovoljno vremena na hyperu je nešto ako se moglo promjeniti ovog vikenda, promijenili bi to.”

“Tek smo počeli voziti na hyperu danas [subota]. Je li to bio ključan faktor? Vjerojatno ne, postoje ostali faktori.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
300 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    priznao je da ima teške dane….grupici koju je zapazio dok vozi i u promo svrhe se sastao s njima….sve do jednog, jedna boja. da to napravi neki bijelac, prozvali bi ga rasistom…ali ok, bilo je simpatično iznenađenje za navijače….ali ovo plakanje zašto nema barem 20% bolji auto zagarantirao ga odmah razočarava i nekako je neslavni četverostruki prvak-više liči na cvilidretu…a energija koju vidim na njemu je loša…



    22

    18