F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Leclerc iznenđen što je završio ispred oba McLarena

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sauberov rookie Charles Leclerc rekao je kako je iznenađen što je iza sebe u kvalifikacijama ostavio oba McLarena zbog toga što je očekivao kako će navedena momčad predvoditi sredinu poretka.

Leclerc je uspio četvrti put zaredom ući u drugi krug kvalifikacija te će tako startati s 13. pozicije ispred McLarenovog dvojca Fernanda Alonsa i Stoffela Vandoornea. Izjavio je kako nije očekivao ovakve rezultate s obzirom na treninge u kojima je barem jedan McLaren bio u top 10.

“Osjećao sam super,” rekao je Leclerc nakon kvalifikacija.

“Vrlo pozitivan dan za nas. Četvrti Q2 zaredom, ne mogu biti sretniji. Mislim da smo izvukli maksimum koji smo imali. Imamo jako dobar balans, sretan sam s odvoženim krugom.”

Na pitanje je li očekivao kako će biti brži od oba McLarena, odgovorio je:

“Ne baš, zapravo to je čak i iznenađenje s obzirom na to da smo očekivali kako će oni predvoditi sredinu poretka.”

“Za nas je bilo sigurno kako će biti na vrhu sredine poretka, ali u kvalifikacijama su se izgleda nešto više mučili tako da je to iznenađenje za mene.”

Leclerc kaže kako je staza u Montrealu zamaskirala određene nedostatke Saubera u usporedbi s drugim momčadima.

“Naš veliki deficit za sada na našem bolidu je nedostatak downforcea,” rekao je.

“Kada dođemo na stazu kao što je ova gdje ne trebamo puno toga, taj deficit se smanji tako da se uspijevamo plasirati malo bolje.”

“Nadam se kako ćemo riješiti taj problem te da ćemo se vratiti jači na stazama koje zahtijevaju malo više downforcea.”

Leclerc je strahovao kako će se mučiti na stazi na kojoj nikada nije vozio te je priznao kako se mučio s neposrednom blizinom nekih zidova, uključujući i “zid prvaka”. No, smatra kako je prevladao strah u Q2.

“Mučio sam se malo prije kvalifikacija sa zadnjim zavojem koji je jako nezgodan. U mom brzom krugu, pustio sam stvari i pomislio “ako završim u zidu, završim”, ali sve je prošlo u redu tako da sam poprilično sretan s mojim krugom danas.”

“Očekivao sam teži vikend s obzirom na to da nisam poznavao stazu u Montrealu i zato što sam čuo da je nezgodna te sam sada to iskusio. Još više sam sretan zbog performanse koju smo imali danas uzimajući u obzir da nisam znao stazu te se iz utrke u utrku osjećam sve sigurnije u bolidu,” zaključio je Leclerc.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
300 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Marlboro Hey You Prikaži

    Ako ga Ferrari ne uzme umjesto Kimija na kraju sezone to bi bila kardinalna greška. Momak je već sada prerastao ne Sauber nego i Haas.



    35

    1
    • Williams Montoya Prikaži

      Istina, da, ali zapitajmo se malo kad je zadnji put Ferrari uzeo nekog mladog vozača ?

      Jedini koji mi pada na pamet je Jean Alesi 1991, ali i on je već tad imao koju sezonu iza sebe u slabijim momčadima



      14

      0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Alesi je došao u Ferrari nakon jedne i po sezone u Tyrrellu (nakon 23 odvežene trke), a za osvojene podije sa Tyrrellom može zahvaliti (osim neospornom talentu) i činjenici da tada nismo imali toliku razliku u odnosu na ove najbolje bolide, kao i činjenici da su bolidi generalno bili puno kvarljiviji nego danas.
        Leclerc će na kraju svoje prve sezone imati 21 trku.
        Tako da su po tom pitanju tu negdje.
        Jedina je kvaka što se dobna granica pomjerila pa je Alesi počeo nastupati u F1 u 25., a sjeo u Ferrari u 27. godini, a Leclerc u 21., a sjeo bi u Ferrari u 22. (ako bi eventualno sjeo naredne godine u Ferrari).
        I Lewis je sa 22., u prvoj sezoni, odmah počeo pobjeđivati i umalo nije osvojio titulu.



        8

        0
      • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

        @Frantic,

        Nisi u pravu.

        Pogledaj Thierry Boutsena ( 1.451 ) od 6. mjesta pa nadalje:

        http://www.chicanef1.com/race.pl?year=1990&gp=Italian%20GP&r=1&type=qual

        Koliko se ja sjećam, bez dodatnog googlanja, McLaren Honda je u to vrijeme Alesijeve F1 afirmacije bila često debelo ispred ostalih, sekundu i više….. pa i Ferrari 1990. u rukama Alaina Prosta. I tu i tamo sa Nigel Mansellom.

        Tako da ova tvoja izjava ne stoji, ne vrijedi:

        ….. i činjenici da tada nismo imali toliku razliku u odnosu na ove najbolje bolide,……

        Jean Alesi je bio pravi “PIECE OF ART.”…. GENIJE,….. ali ga je priključivanje Ferrariju, a ne Williamsu 1991., blago rečeno…….. uzaludno potrošilo ( uništilo ) sav njegov talent i brzinu. Ostala je samo karizma ovog francuskog vozača i njegova legendarna jedina pobjeda na stazi Gilles Villeneueve sa brojem 27 u crvenom Ferrariju……



        2

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        @Pigmailion, donekle si u pravu.
        Dobro, ajde da preformulišem malo drugačije.
        Danas, jedan Alonso/Hulk/Perez /….., nema teorije da završi niti na kvalifikacijama, niti na trci u prvih 6 (osim ako neko od prvih 6 nema nekih problema, kvar, izlijetanje, pucanje guma, sudar, neki totalno promašen set-up, ili da je trka izuzetno haotična….).
        Ne bi ni Alesi mogao, osim ako ne bi vozio Ferr, Benz ili RB, jel` tako?
        Opet, nije ni Tyrrell 89.-90. bio kao sada Sauber. Ipak je bio bliže vodećim bolidima (ne vremenski, već poziciono).
        Ali ovaj drugi detalj koji sam naveo, a to je tadašnja (ne)pouzdanost bolida (u poređenju sa današnjom), omogućila da Alesi ostvari par zapaženih rezultata i zapadne za oko Ferrariju i Williamsu.
        Znaš i sam šta sve danas jednom Leclercu mora da se “poklopi”, da bi osvojio drugo mjesto sa Sauberom.
        U svakom slučaju, poentirao sam da je Alesi sjeo u Ferrari nakon sezone i po (i 23 trke), dok, ako bi Leclerc sjeo u Ferrari 2019. to bi bilo nakon sezone i 21 trke.
        I nije neka razlika, jel tako?
        Što se tiče Alesija, slažem se da je velika šteta za njega što je prihvatio poziv Ferrarija, umjesto Williamsa.



        2

        0
    • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

      Polako, Ferrari ga je i doveo u Sauber, njegova buducnost je sigurna (ako ne u Ferrari-ju, onda u buducoj Alfi) no treba njemu jos malo iskustva da vozi Ferrari, vozackog vec pokazuje, dok psihickog ce jos potrajati.

      Doci u Ferrari nije mala stvar, ogroman pritisak moras da nosis na ledjima, jer se konstantno ocekuju neka cuda!

      Vettel koji je dokazano vec jedan od najboljih vozaca, svoju prvu pobjedu u Ferrari-ju je proslavio kao da je titulu osvojio, a ima ih cak 4, to sve govori!

      Malac je polozio sve moguce ispite u proslim serijama, ostala je jos F1, a tek je prva sezona.



      16

      0
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Ovaj ima i glavu i brzinu.



    35

    0