Međunarodna automobilistička federacija je uoči VN Kanade promijenila proceduru uporabe DRS-a.
Do ovog trenutka su žute zastave na određenim dijelovima mogle automatski onemogućiti korištenje DRS-a na cijeloj stazi, a kao rezultat ovoga događalo se da vozači ostanu bez ove pomoći u kvalifikacijama iako se određeni incident dogodio iza njih.
Momčadi su FIA-u upitale može li se DRS onemogućiti samo na dijelovima staze gdje su žute zastave, a ne na cijeloj stazi. Osim što je dodana i treća DRS zona na stazi Gilles Villeneuve uoči ovog vikenda, direktor utrka Charlie Whiting je ovog jutra izdao novu notu u kojoj pojašnjava da se na ostalim dijelovima staze u tom slučaju može koristiti aerodinamičko pomagalo za pretjecanje.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je to pokazali su zasto je f1 najbrzi sport. Niti 10 godina koristenja drs-a i vec su skuzili da nema smisla ograniciti drs zbog incidenta dva kilometra dalje. Sto tehnika danas radi…
3
0