F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Kanade

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes, Force India i Williams ovog vikenda ipak neće dobiti drugu pogonsku jedinicu poboljšanjih performansi, što je u srijedu potvrdio glasnogovornik ekipe svjetskih prvaka.

Honda i Renault jesu potvrdili određene nadogradnje, s tim da iz potonje momčadi nisu sigurni tko će sve dobiti tu privilegiju. Budući da su neki vozači već na drugim/trećim elementima s određenim komponentama, treba vidjeti kako će ove nadogradnje utjecati na moguće kazne za startni grid.

Kada se sve zbroji i podijeli s brojem vozača koji nastupaju s jednim dobavljačem, Mercedes je trenutno na vrhu ljestvice pouzdanosti jer su piloti koji voze na M09 EQ Power+ dosad u prosjeku koristili 1.08 pogonskih jedinica.

Slijede vozači koji nastupaju s Renaultovom pogonskom jedinicom koji su dosad u prosjeku vozili s 1.36 jedinica.

Nakon njih dolaze vozači na Ferrarijevoj ovogodišnjoj specifikaciji s 1.53 jedinice, te vozači Toro Rossa koji su u prosjeku koristili 1.92 Hondine pogonske jedinice.

Vozači ove godine na raspolaganju imaju po tri motora, turbopunjača i MGU-H, te po dva MGU-K, baterije i kontrolne elektronike.

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 1 1 1 1 1 1
Mercedes Bottas 1 1 1 1 2 2
Ferrari Vettel 1 1 1 1 1 2
Ferrari Raikkonen 2 2 2 1 1 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 2 2 2 2 2 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 1 2 1 3 1 1
Force India Mercedes Perez 1 1 1 1 2 1
Force India Mercedes Ocon 1 1 1 1 1 1
Williams Mercedes Stroll 1 1 1 1 1 1
Williams Mercedes Sirotkin 1 1 1 1 1 1
Renault Hulkenberg 1 1 2 1 1 1
Renault Sainz 1 1 2 1 1 1
Toro Rosso Honda Hartley 2 3 3 2 2 2
Toro Rosso Honda Gasly 2 2 2 1 1 1
Haas Ferrari Grosjean 2 2 2 1 1 1
Haas Ferrari Magnussen 2 2 2 1 2 2
McLaren Renault Alonso 1 2 1 1 1 1
McLaren Renault Vandoorne 1 1 1 1 1 2
Sauber Ferrari Ericsson 2 2 2 1 1 1
Sauber Ferrari Leclerc 2 2 2 1 1 1

*Renaultova pogonska jedinica

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Što Seb nema novi motor?


    0

    0