Mercedes, Force India i Williams ovog vikenda ipak neće dobiti drugu pogonsku jedinicu poboljšanjih performansi, što je u srijedu potvrdio glasnogovornik ekipe svjetskih prvaka.
Honda i Renault jesu potvrdili određene nadogradnje, s tim da iz potonje momčadi nisu sigurni tko će sve dobiti tu privilegiju. Budući da su neki vozači već na drugim/trećim elementima s određenim komponentama, treba vidjeti kako će ove nadogradnje utjecati na moguće kazne za startni grid.
Kada se sve zbroji i podijeli s brojem vozača koji nastupaju s jednim dobavljačem, Mercedes je trenutno na vrhu ljestvice pouzdanosti jer su piloti koji voze na M09 EQ Power+ dosad u prosjeku koristili 1.08 pogonskih jedinica.
Slijede vozači koji nastupaju s Renaultovom pogonskom jedinicom koji su dosad u prosjeku vozili s 1.36 jedinica.
Nakon njih dolaze vozači na Ferrarijevoj ovogodišnjoj specifikaciji s 1.53 jedinice, te vozači Toro Rossa koji su u prosjeku koristili 1.92 Hondine pogonske jedinice.
Vozači ove godine na raspolaganju imaju po tri motora, turbopunjača i MGU-H, te po dva MGU-K, baterije i kontrolne elektronike.
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Mercedes | Bottas | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
Ferrari | Vettel | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Ferrari | Raikkonen | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 |
Force India Mercedes | Perez | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Force India Mercedes | Ocon | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Williams Mercedes | Stroll | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Williams Mercedes | Sirotkin | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Renault | Hulkenberg | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Renault | Sainz | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Toro Rosso Honda | Hartley | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Toro Rosso Honda | Gasly | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Haas Ferrari | Grosjean | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Haas Ferrari | Magnussen | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 |
McLaren Renault | Alonso | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 |
McLaren Renault | Vandoorne | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Sauber Ferrari | Ericsson | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Sauber Ferrari | Leclerc | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
*Renaultova pogonska jedinica
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što Seb nema novi motor?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je korištenost elemenata do Kanade.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aha, hvala :D
0
0