F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA otkrila nove sigurnosne standarde F1 kaciga od 2019.

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Međunarodna automobilistička federacija danas je predstavila nove sigurnosne standarde kaciga koji će biti obavezni u Formuli 1 od sljedeće sezone.

Naravno, novi standard pruža još veću sigurnost, što uključuje napredniju balističku zaštitu i povećanu apsorpciju energije.

Gornji dio otvora kacige oko vizira je spušten za 10 mm kako bi se postigle dosad neviđene razine sigurnosti tijekom udaraca krhotina.

Konstrukcija kacige koristi napredne kompozitne materijale kako bi osigurala otpornost na drobljenje i prodiranje.

U Formuli 1 će biti obavezna od 2019., a u drugim prvenstvima uskoro nakon toga, tvrdi FIA koja je na ovom problemu tijekom istraživanja surađivala s proizvođačima kaciga Stilo, Bell Racing, Schuberth i Arai.

“Trenutne top kacige već su najsigurnije na svijetu, ali novi standard će ih odvesti na sljedeću razinu”, rekao je FIA-in direktor za sigurnost Laurent Mekies. “Važno je da kontinuirano težimo napretku, a ovo je razlog zašto od svih proizvođača zahtijevamo da udovolje kriterijima ovog strožeg standarda za naša prvenstva.”

Neki od kriterija koje nove kacige moraju zadovoljiti pod novim FIA-inim standardom 8860-2018 su:

• Standardni udarac: Udarac u kacigu pri 9.5 m/s. Maksimalna vrijednost deceleracije na vozačevu glavu ne smije premašiti 275 G.

• Udarac malom brzinom: Udarac u kacigu pri 6 m/s. Maksimalna vrijednost deceleracije ne smije premašiti 200 G s maksimalnim prosjekom od 180 g.

• Bočni udarac manjom brzinom: Udarac u kacigu pri 8.5 m/s. Maksimalna vrijednost deceleracije ne smije premašiti 275 G.

• Napredna balistička zaštita: Metalni projektil mase 225 g ispaljen s 250 km/h. Maksimalna vrijednost deceleracije ne smije premašiti 275 G.

• Drobljenje: Uteg od 10 kg ispušten s visine od 5.1 m na kacigu. Bočni i longitudinalni testovi. Prenesena sila ne smije biti veća od 10 kN.

• Zaštita vizira: Zračna puška ispaljuje sačmu mase 1.2 g na vizir. Sačma ne smije prodrijeti u unutrašnjost kacige.

• Zapaljivost: Kaciga izložena plamenu od 790 °C;  vatra mora nestati nakon nestanka plamena.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Toliko sigurni da halo spašava živote i onda jos rade sigurniju kacigu



    6

    7
  2. Mattia Binotto SamoFerrari Prikaži

    Bar jedna dobra od njih..polako napreduju ?



    6

    1
  3. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    halo out….polycarbonat in !…uz ove čvršće buljare….halo je nepotreban i ružan



    3

    1