5 pitanja uoči VN Kanade

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 4 min 5 komentara

Svake godine padnemo na isti trik – dok se pokušavamo snaći tko ima najjači bolid (odnosno, u posljednjih par sezona misleći se može li tko uhvatiti Mercedes) – evo nam se već bliži polovica sezone! Utrka u Bakuu sugerira da je Ferrari odradio sjajan posao po pitanju pogonske jedinice i ova staza je prvi pravi test da vidimo je li to točno, te imaju li osnove sumnje da će Ferrariju naštetiti FIA-in novi instrument za motrenje rada hibridnog dijela pogonske jedinice.

1. Snaga

Španjolska je tradicionalno mjesto na kojem dolaze prve velike aerodinamičke nadogradnje, a Kanada je isto tako tradicionalno mjesto na kojem dolaze prva značajnija poboljšanja pogonskih jedinica. Dugi pravci staze Gilles Villeneuve svakako će nagraditi snažnije mašine, a na ovoj kratkoj stazi je svaka desetinka tim još bitnija. Osim toga, ovo je točno 1/3 sezone, tako da će puno vozača uzeti po rasporedu nove motore i zamijeniti stare koji su odradili svoj dio posla.

Već je poznato da će Daniel Ricciardo imati 10 mjesta kazne pa ako uhvatite neku kladionicu koja to još nije shvatila – svakako podijelite sa svima tu informaciju. :)

Neki Ferrarijevi kupci su već ranije ove sezone na treninzima testirali nove jedinice, Mercedes je najavio nove motore za sve, a Toro Rosso će dobiti novu Hondu.

2. Verstappen i dalje čeka svoj prvi čist vikend

U svakoj utrci dosad Max Verstappen je izveo ovakvu ili onakvu glupost. Jedino je Španjolska prošla gotovo bezbolno jer udaranje u Lancea Strolla pod VSC nije skupo platio. Kanada je sedma utrka sezone i bilo bi vrijeme da odradi čistu utrku, pogotovo zato jer je Ricciardo očigledno daleko na startnom poretku i na Maxu je da brani boje Red Bulla. A “zid prvaka” čeka, čeka…

3. Stroll dolazi doma

Lance Stroll je prije 12 mjeseci na domaćoj stazi osvojio prve F1 bodove u karijeri. Druga sezona je započela uz puno problema, a uz patnje s bolidom – u Monaku ga je počeo mučiti i timski kolega.

Međutim, karakteristike staze bi trebale malo zamaskirati slabosti bolida i staviti naglasak na Mercedesov motor, tako da bi ovo mogla biti jedna od jačih utrka za Williams ove sezone, barem u teoriji.

4. Problemi s hypersoftom

Hypersoft gume su prvi put bile na jednom GP vikendu prije dva tjedna u Monaku. Najprije je Pirelli najavljivao da bi mogle odraditi cijelu utrku jer je staza jako blaga prema gumama, a onda se u utrci pokazalo da vodeći voze sramotno sporo kako ih ne bi u potpunosti uništili.

Treba uzeti u obzir da je Monako toliko uzak da su vjerojatno mogli voziti i na čunga-lunga mješavini i svejedno nitko nikog ne bi pretjecao. Kanada će nam pružiti prvi pravi dojam o tim gumama. Vrijedi spomenuti da je Mercedes ponio samo 5 setova tih guma, što je najbolji znak da će ih se ovog kloniti u širokom luku.

5. Hartley u problemima

I Brendon Hartley i Pierre Gasly po prvi put ovog vikenda voze na ovoj stazi, a za ovog prvog bi se vrlo lako moglo dogoditi da mu to bude i posljednja u Formuli 1. Hartley se čini kao simpatičan tip, ali je fer reći da se nije najbolje snašao otkad je uletio u Toro Rosso prošle godine.

Međutim, Red Bull baš i nema previše vozača koji čekaju na svoje mjesto, kao što je to nekad bio slučaj. Zato su posegnuli za Landom Norrisom, ali je Norris odbio i ostaje u McLarenu. Navodno su pristupili i Robertu Kubici, ali to najprije nije potvrđeno, a ostaje i pitanje što Williams ima za reći o tome. Toro Rossu ponestaje opcija i to bi moglo spasiti Hartleya, barem nakratko.

[donacija]


Odgovor

5 komentara

  1. Jenson Button
    the_HD Prikaži

    Ja mislim lim da se Daniel Kvyat vraća biće svega



    2
    2

    0
  2. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Čunga-lunga

    Haha, gdje ti to pade na pamet :mrgreen:



    2
    1

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.