Toto Wolff je potvrdio kako će Mercedes na VN Kanade ovog vikenda predstaviti svoj drugi set pogonskih jedinica i nada se da će im to pomoći oko boljih performansi.
Formula 1 dolazi do 7. stanice ovogodišnjeg prvenstva, a staza u Kanadi je poznata kao jedna od najzahtjevnijih za motor. Već smo pisali kako su iz Honde potvrdili da imaju novi proizvod, a istu taktiku očito ima i Mercedes.
Dok svi očekuju potez Renaulta koji bi mogao odlučiti može li Red Bull zadržati priključak u borbi za naslov, Wolff očekuje da će Mercedes ovime dobiti još malo brzine.
“Očekujemo da će nekoliko ekipa uzeti svoju drugu pogonsku jedinicu ovog vikenda, uključujući i sve bolide pogonjene Mercedesovim motorom.”
“Jako pritišćemo kako bismo donijeli što je moguće više performansi što prije.”
Red Bullov Adrian Newey ne očekuje previše od Renaulta, tek oko jedne desetinke. Osim toga, ekipu čeka kazna za Daniela Ricciarda.
Što se tiče Mercedesa, i Hamilton i Bottas su daleko od kazni jer su još uvijek na onim komponentama na kojima su krenuli u Australiji.
“Možemo vidjeti da smo u boljoj poziciji nego što smo bili prije 12 mjeseci,” kaže Wolff. “Ali, također znamo da je bitka ove godine veća. Tu smo mi, Ferrari i tu je Red Bull. Svi se borimo za pobjede svakog vikenda i nemamo ni trenutka za opuštanje.”
Ova staza u povijesti je odgovarala Mercedesu i Mercedesovim motorima, tako dobar skor imaju i oni, ali i McLaren dok je imao njihove motore. Lewis Hamilton je ovdje skoro uvijek bio jako brz.
“Posljednjih godina je Montreal bio snažna staza za Mercedes, a to je jedna od staza na kojima je i Lewis najuspješniji. Ipak, prošli uspjesi ne garantiraju nove.”
“Ako želimo biti na vrhu ovog vikenda – morat ćemo osigurati da izvučemo maksimum iz guma, pogotovo od hypersofta.”
Mercedes je u Monaku imao problema upravo na tim gumama, ali su istu glavobolju dijelile i neke druge ekipe. Njihov glavni inženjer Andrew Shovlin je kasnije hypersoft nazvao “Mercedesovom slabom stranom koja je bila maskirana zbog uske staze”.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel to onda cijeli grid na novim motorima?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Renault, Honda i Mercedes. Ne znam što je s Ferrarijem….
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svi osim Mercedesa. Mercedes svoju nadogradnju odgodio.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Izgleda da jesu svi sa novim motorima.
I Ferrari.
Kod njih je navodno 10ks + neke karafeke sa komorom za sagorijevanje.
Jedino je kvaka u tome što možda neće svih 20 vozača “moći uživat” nove motore.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Haas i Sauber su uzeli prošlog vikenda čini mi se drugi po redu Ferrarijev motor, turbo i MGU-H.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…možda više od same snage ova staza je zahtjevna po pitanju potrošnje goriva i uz silverstone i monzu (gle čuda merc je rasturao na tim stazama lani) vidjeti ćemo da li su ostala tri proizvođača motora napredovali po tom pitanju…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ništa od novog motora, odgoda za Francusku.
https://www.racefans.net/2018/06/06/mercedes-cancel-plan-to-introduce-now-power-unit-in-canada/
2
0