F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes u Kanadi uvodi drugi motor

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Toto Wolff je potvrdio kako će Mercedes na VN Kanade ovog vikenda predstaviti svoj drugi set pogonskih jedinica i nada se da će im to pomoći oko boljih performansi.

Formula 1 dolazi do 7. stanice ovogodišnjeg prvenstva, a staza u Kanadi je poznata kao jedna od najzahtjevnijih za motor. Već smo pisali kako su iz Honde potvrdili da imaju novi proizvod, a istu taktiku očito ima i Mercedes.

Dok svi očekuju potez Renaulta koji bi mogao odlučiti može li Red Bull zadržati priključak u borbi za naslov, Wolff očekuje da će Mercedes ovime dobiti još malo brzine.

“Očekujemo da će nekoliko ekipa uzeti svoju drugu pogonsku jedinicu ovog vikenda, uključujući i sve bolide pogonjene Mercedesovim motorom.”

“Jako pritišćemo kako bismo donijeli što je moguće više performansi što prije.”

Red Bullov Adrian Newey ne očekuje previše od Renaulta, tek oko jedne desetinke. Osim toga, ekipu čeka kazna za Daniela Ricciarda.

Što se tiče Mercedesa, i Hamilton i Bottas su daleko od kazni jer su još uvijek na onim komponentama na kojima su krenuli u Australiji.

“Možemo vidjeti da smo u boljoj poziciji nego što smo bili prije 12 mjeseci,” kaže Wolff. “Ali, također znamo da je bitka ove godine veća. Tu smo mi, Ferrari i tu je Red Bull. Svi se borimo za pobjede svakog vikenda i nemamo ni trenutka za opuštanje.”

Ova staza u povijesti je odgovarala Mercedesu i Mercedesovim motorima, tako dobar skor imaju i oni, ali i McLaren dok je imao njihove motore. Lewis Hamilton je ovdje skoro uvijek bio jako brz.

“Posljednjih godina je Montreal bio snažna staza za Mercedes, a to je jedna od staza na kojima je i Lewis najuspješniji. Ipak, prošli uspjesi ne garantiraju nove.”

“Ako želimo biti na vrhu ovog vikenda – morat ćemo osigurati da izvučemo maksimum iz guma, pogotovo od hypersofta.”

Mercedes je u Monaku imao problema upravo na tim gumama, ali su istu glavobolju dijelile i neke druge ekipe. Njihov glavni inženjer Andrew Shovlin je kasnije hypersoft nazvao “Mercedesovom slabom stranom koja je bila maskirana zbog uske staze”.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3318 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Jim Clark VekiVedro Prikaži

    Jel to onda cijeli grid na novim motorima?



    5

    0
  2. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …možda više od same snage ova staza je zahtjevna po pitanju potrošnje goriva i uz silverstone i monzu (gle čuda merc je rasturao na tim stazama lani) vidjeti ćemo da li su ostala tri proizvođača motora napredovali po tom pitanju…


    0

    0