F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Newey potvrdio da će Ricciardo biti kažnjen na VN Kanade

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iako su prvotni izvještaji govorili da će Ricciardo proći bez kazne zbog promjene elemenata pogonske jedinice na VN Kanade, to neće biti slučaj.

Podsjetimo, Australac je na VN Monaka uspio pobijediti unatoč problemima s pogonskom jedinicom zbog kojih je većinu utrke vozio s manje snage. Problem s MGU-K bio je glavni uzrok gubitka snage i taj MGU-K više neće biti upotrebljiv.

“Definitivno će biti kazni [za Ricciarda] u Montrealu, samo još nismo čuli koliko”, izjavio je tehnički direktor Red Bulla, Adrian Newey.

“Jedna od stvari koju ne znamo jest je li baterija oštećena u Monaku ili ne, stoga dok ne saznamo to od Renaulta, ne znamo s čime se točno susrećemo. Za MGU-K će definitivno biti kazne.”

Daniel Ricciardo je na VN Kine uzeo kompletnu drugu pogonsku jedinicu što znači da je na samom rubu kazni s MGU-K, baterijom i kontrolnom elektronikom, elementima koje ove sezone vozač smije koristiti samo po dva.

Prva nedozvoljena promjena elementa (kao što je potvrđeni MGU-K) nosi 10 mjesta kazne na gridu, a potencijalna promjena baterije ili kontrolne elektronike donijela bi još 5 mjesta kazne. Ostale elemente Ricciardo može promijeniti bez kazne.

Renault inače u Kanadu dolazi s unaprijeđenom pogonskom jedinicom, ali još se ne zna tko će od 6 vozača na njihovim motorima dobiti tu nadograđenu jedinicu s obzirom na to da neki imaju manju kilometražu na starim motorima zbog odustajanja, zbog čega bi im bilo bolje da pričekaju s promjenama.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
693 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    oh kakva frka u mercedesu….prvo su cinkali ferrari i popljugali, a sad po red bullu, nakon “najboljeg posla preko zime i sa naboljim vozačem svih vremena” ( koji je sudjelovao u 5 godina u 35+ situacija-više od maxa)…i što im je preostalo u obrani 6-9 milijardi eura kao brandu!?….osim što rade najkvarljiviji auto na svijetu…klasa C, sada se služe samo cinkarenjem i podmetanjem?….ako mgu nije bio dobro pričvršćen za to se dobija kazna?zar manja snaga nije sama kazna?….ovo je postalo apsurdno i F1 uništavajuće !



    21

    48
    • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

      A di se ovdi u tekstu spominje F1 ekipa Mercedes??!!



      19

      1
      • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

        još je dovoljno rano za pokretanje više diverzija protiv protivnika…..a znaš ono iz “kuma”….tko ti dođe ponuditi sastanak, taj te sigurno izdaje (psihologija je već pokazala mnoge loše tipove razmišljanja, a korporacije su najgore u primjeni zla….a u interesu je njemačke da budu najbolji i sigurno se na državnoj razini razgovara sa špijunima, koji su sve drugo a nisu moralni, pošteni i zdravi)….pa tako i mercedes ove godine krenuo prije 3 trke sa lažnim optuživanjem ferrarija….jer “najbolji posao preko zime” ….je bio običan petparački spin koji su kroz F1 mainstream svi blebetali kao sigurnu stvar…..bilo je grozno to za gledati i čitati



        2

        24
    • Fernando Alonso Lovro Andraka urednik Prikaži

      Ne znam otkud si izvukao Mercedes, ali ovo nema apsolutno nikakve veze s njima. Ricciardove kazne odnose se na promjene dijelova motora koji su od 2014. ograničeni (sve više ih ograničavaju, tj. sve je manji broj dozvoljenih komponenti), a svako prekoračenje dozvoljenog broja komponenti kažnjava se ovim principom.



      16

      1
      • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

        nije merc optužio bateriju u ferrariju kao nedozvoljenu iako je u jednom kučištu?….to je jednako kao i teslinu bateriju optužiti da je sastavljena od više dijelova….nije li to imbecilni pokušaj, (vjerovao sam)jako pametne firme poput mercedesa? hmmm, merc zna koliko gubi u realnom novcu ako indisponirani “najbolji od najboljih” ne odradi posao?. uostalom…u renaultu su rekli da “klemice” su se otkačile i to mi je mjerodavno….rečeno je da je sa mgu sve ok, pa ne vidim razloge za treću jedinicu koja bi trebala biti penalizirana….zanima me hoće li rikiju oduzeti retroaktivno pobjedu iz monaka….ako se to dogodi…F1 umire momentalno



        3

        23
      • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

        i zaboravih….nije li baš lauda…jedno bezvezno ime ….onako rezolutno završio priču nakon provjere baterije?….mudro je spriječio daljnje raskrinkavanje podle taktike?



        2

        24
    • Felipe Massa Warrior Prikaži

      Preskocimo glupi dio komentara… Klasa c najkvarljivija????


      0

      0
  2. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Ja da sam na mjestu RB-a uzeo bi što mogu komponenti bez kazne i još jedan cijeli PU s kaznama tako da bi imali dosta toga za mjenjat, a samo na ovoj trci bi startao zadnji. Jedini nedostatak te taktike što ne bi imao neke eventualne renaultove nadogradnje (kojih po mom mišljenju neće ni biti posle kanade). Ali na taj način uz malo sreće možda prođe sezonu bez novih kazni. Nasuprot tome ako bude uzimao komponentu po komponentu od sad pa na dalje će svaku drugu trku startati 5 ili 10 mjesta niže u poretku.


    0

    2