F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Formula 1 zahtjeva da nove staze budu sjajne za utrkivanje

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Predsjednik Formule 1 Chase Carey je razjasnio kako će novi domaćini svoje mjesto u kalendaru zaslužiti ako mogu isporučiti staze koje su uzbudljive za utrkivanje.

Nakon što je završila era Berniea Ecclestonea, koja je bila pod kritikama zbog dosadnih utrka koje su ubačene u kalendar samo zbog visokih pristojbi, Carey je rekao kako su prioriteti za vlasnike F1, Liberty Mediju, ono što će biti ponuđeno navijačima.

Usred razgovora oko novih utrka u Vijetnamu i Miamiju, Carey je otkrio ključni kriterij koji novi domaćini moja ispoštovati – a to je uzbudljiv izgled staze te atraktivne lokacije.

“Postoji nekoliko stvari koje su bitne za nas,” rekao je Carey.

“Prvo moramo utvrditi da je staza dobra za utrku. Dok radimo sve stvari oko nje, dobit ćemo stazu koja omogućava sjajnu utrku.”

“Danas, realno, postoje staze na kojima trebamo poraditi te koje neomogućavanju najuzbudljivije i najbolje utrke. Također, ima i onih koje su nevjerojatne. Na startu želimo utrku koja će nam donijeti nevjerojatno zanimljivu utrku.”

“Kao drugo, želimo mjesto koje će privući svjetsku maštu. Imamo sjajne gradove po svijetu.”

“Koristimo izraz gradovi destinacije. Kada navijači to gledaju na televizoru, oduševljeni su s tim, razmišljaju kako spektakularno izgleda i zaista privlači maštu ljudi. Još ako idu tamo, onda je to još više posebno.”

“Želimo te magične gradove i zemlje koje zaista fasciniraju svijet,” rekao je.

Komentari čelnog čovjeka o stazama pogodnim za utrkivanje dolaze usred snažnih kritika navijača nakon VN Monaka koja je prozvana od strane Fernanda Alonsa kao jedna od najdosadnijih utrka ikad.

Liberty teško radi kako bi izradili promjene koje će pomoći Formuli 1 da bude zanimljivija u budućnosti. Kao što je najavljeno, najavljuju se promjene vezane uz aerodinamiku za 2019. te još veće koje se spremaju 2021. godine. Pričajući o poteškoćama u kojima se nalazi F1, Carey je rekao kako je pretjecanje nešto što treba rješavati.

“Pretjecanje je očigledno problem te mislim da znamo koje korake poduzimamo zajedno s FIA-om za 2019.To nije lijek za sve već samo korak.,” rekao je. “Promjene 2021. će biti puno značajnije.”

“Ne želimo izgubiti aspekte aerodinamike koji čine Formulu 1 tako spektakularnom, ali također moramo razmišljati koje stvari trebamo napraviti koje omogućuju pretjecanje da budu značajniji dio sporta.”

“No, to nije jedino. Postoji mnogo stvari koje će omogućiti više natjecateljskog balansa, više akcije na stazi te F1 još više nepredvidljivom.”

“Predvidljivost nije dobro za sport, želite upravo suprotno. Želite nezaboravne trenutke koje niste mogli predvidjeti. Želite neočekivane pobjede, želite takve stvari da se dogode.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
300 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

39 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Kao npr Miami, skretanja pod kutem od 90° i onda duugacki pravac i to jos zacinimo sa DRS-om koji ce imat za 30% veci ucinak i eto ti super utrke ??? $$$$$



    9

    4
    • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

      drag utrke su za curice koje dolaze gledati lokalne dečke…..dosadno za po pi….što više nije bitno utrkivanje na znanje vožnje nego što dulji pravac pa drs,pa zavjetrina – i to su utrke?….na to se pale oni bez vozačke?



      3

      2
  2. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Gradske trke mogu biti zanimljive samo ako imaju dovoljno mjesta za preticanja, u kombinaciji sa ogradama odmah pord staze (čitaj SCovima). Vidjeli smo to na primjeru Bakua.
    No, i dalje dajem prednost klasičnim stazama.
    Još će na kraju FIA pod pritiskom Amera uvesti SC za svako odustajanje (pa taman bolid ostao daleko na izletnoj zoni), kao i legendarni start pod SCom.
    Sinoć smo imali priliku da vidimo debilizam kad se pri takvoj jednoj situaciji sam SC zakucao :rofl:
    Vozio ga je jedan od viših dužnosnika GMa.



    7

    2
  3. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    Moj prijedlog dinamizacije svake staze i utrka kroz sve kategorije:
    Na postojećim šikanama umjesto njih treba postaviti novi oblik šikane koja je karakteristična po račvi koja se grana u 2 traka koji su nasuprotni-zrcalni a jednaki su po krivuljama, duljinama i koji se u konačnici ponovno spajaju na glavnu stazu.
    Pa tako, automobili u procesiji mogu odlučiti u koju će traku ići a ovisno o vlastitim preferencijama (napad, taktička procesija ili namjerni prolazak kroz penalizirajuću zonu)
    Blokiranje prvog u odnosu na drugog postaje nepotrebno jer drugi može uzeti drugi smjer te zbog veće brzine kroz zavoje može doći do preticanja, odnosno može se dobiti bolja pozicija za pretjecanje na ravninama.. U takvim šikanama mogu biti postavljene točke mjerenja i podići uzbuđenje publike u toj mikro trkaćoj zoni u kojoj igraju mnogi faktori(stanje guma, znanje. za razliku od sadašnjih pobjeda kroz boksove koji nikom nije interesantan kao utrka…..došlo bi do pravih trkačkih duela i koje možemo gledati u jednom kadru. moguće su višestruke promjene u pozicijama ili nedaleko od šikana a sve zbog tog novog utjecaja



    4

    22
  4. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Iiiii rodi se nova Rusija…



    1

    2
  5. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Pa jel moraju bit gradske? Di su nestale klasicne staze, izgradene u jednu jedinu svrhu – utrkivanje.



    12

    1
  6. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Vidi se da frajer niš ne razme. Neka staza je dobra ili loša za neki set F1 pravila. Staza ne može biti univerzalno dobra ili loša. A drugo, da ljudi znaju predvidjeti kakva će staza biti, ne bi bila sagrađena niti jedna dosadna. A bilo je slučajeva da je staza dosadna, kad je sagrađena, pa se promijene pravila pa postane dobra….



    5

    0
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Grdi ga kad ništa ne radi, grdi ga kad radi …
      Brazil i Spa su univerzalno dobre staze za utrkivanje. Ima njih više koje bi mogle stati u ovu kategriju.
      Ja bih radije sačekao ovaj put da vidim prijedloge.
      Napadati možemo uvijek.



      3

      1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Pomiješao si kultnost i kvalitetu utrkivanja. Nekad si morao biti extra velikih muda da kroz Eau Rouge voziš punim gasom, danas čak i Stroll to može. Promijenili su se bolidi. Netko ti je tamo gore naveo Hungaroring kao primjer dosaaaaaaaaaaade koja je postala super – promjenom pravila. Kad stave 18″ kotače bog te pita kako će to utjecati na neke staze. Iduće godine sa “show program” aerodinamikom – opet pitanje….



        1

        2
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Nisam ja pomiješao ništa, već ti unaprijed osuđuješ.
        Monako je kultna staza također pa je nisam ubacio u popis.
        Također mislim da ti opaska sa Strollom nije baš najkorektnija.
        Nekadašnji pun gas i današnji pun gas se ne mogu uspoređivati.
        Zašto unaprijed osuđuješ nešto, što nikako ne možeš znati kako će ispasti?



        2

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Exactly my point – ne možeš znati kako će ispasti.
        To ja cijelo vrijeme tvrdim. Da unaprijed znaš koja je staza dobra, a koja nije ne bi bila napravljena niti jedna loša. Što je dobro po jednim pravilima (karaktetristikama bolida “nije isto puni gas nekad i sad”) ne mora biti po nekim promijenjenim….


        0

        1
  7. Marlboro MrDoomroom Prikaži

    Evo prijedloga za novu uzbudljivu stazu. Jednim dijelom neka se vozi ispod vode u prozirnim tunelima, dok oko njih plivaju nemani oceana, dio pravca koji se postepeno diže tako da bolid izleda naglavačke, pružiti nekom od navijača da vozi F1 bolid iz udobnosti svoga doma preko BOT formule na koju se spoje internetom. Naravno staza mora biti raspoređena na četiri godišnja doba. Kišni dio staze, sunčani, hladni i zimski gdje pada snijeg.

    To je samo za početak ako neko ima još koji prijedlog neka nadoda pa da službeno pošaljemo zahtjev za izgradnju.



    11

    4
  8. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    Kako uopce odredit koja staza ima zagarantirano dobru utrku? Ima hrpu faktora koje je mogu uciniti dosadnom ili zanimljivom od dominacije jedne momcadi, guma, strategija, pravila za bolide itd itd. Hungaroring npr. zadnjih 20ak godina dosada a onda najednom u zadnjih 5 svaka utrka gori sve. I na kraju pojam dobre utrke moze biti i subjektivan. Naganjanje Alonsa i MSC-a 20 nesto krugova na Imoli bez prelazenja je meni zasigurno kultnija scena nego 10ak umjetno induciranih prestizanja pod DRS-om. I tako jos hrpa toga



    13

    0
  9. Alfa Romeo Alfa707 Prikaži

    Koliko Ja pratim f1 u Monacu je bilo više dobrih i zanimljivih nego dosadnih utrka!



    1

    2
  10. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Jedine točke u F1 koje bi mozda mijenjao, a to je sistem bodovanja. Nista radikalno, samo bi mozda dodao 1 bod vozaču s najbrzim krugom na stazi. Mislim da bi to pred kraj utrke isto malo zakuhalo strategiju, bar kod ovih sto nisu u bodovima.
    2. stvar… dodati jos staza… recimo da u sezoni budu 22 utrke tako da mi navijaci imamo razloga za zivot jos jedan vikend.
    3. stvar… pozdravljam ovo pojednostavljenje prednjeg krila, ali mi povecanje straznjeg nije bas neki korak naprijed, DRS vec sada ima dovoljan utjecaj.
    4. stvar… također pozdravljam novo pravilo sto se tiče MGU-H i povecanje broja okretaja te ukidanja kontrole protoka goriva. TOP. Meni ovi hibridi imaju sasvim dobar zvuk i bas su melodični, a sada s jos vise okretaja i bez MGU-H biti ce jos bolji.



    2

    1
  11. Petronas pumba Prikaži

    vratite zaboravljenu VN Turske i legendarni zavoj broj 8 !



    2

    0
  12. zato će biti utrka u Miamiu, čini mi se da Amerikanci ništa dobroga neće napraviti u F1


    0

    0