Predsjednik Formule 1 Chase Carey je razjasnio kako će novi domaćini svoje mjesto u kalendaru zaslužiti ako mogu isporučiti staze koje su uzbudljive za utrkivanje.
Nakon što je završila era Berniea Ecclestonea, koja je bila pod kritikama zbog dosadnih utrka koje su ubačene u kalendar samo zbog visokih pristojbi, Carey je rekao kako su prioriteti za vlasnike F1, Liberty Mediju, ono što će biti ponuđeno navijačima.
Usred razgovora oko novih utrka u Vijetnamu i Miamiju, Carey je otkrio ključni kriterij koji novi domaćini moja ispoštovati – a to je uzbudljiv izgled staze te atraktivne lokacije.
“Postoji nekoliko stvari koje su bitne za nas,” rekao je Carey.
“Prvo moramo utvrditi da je staza dobra za utrku. Dok radimo sve stvari oko nje, dobit ćemo stazu koja omogućava sjajnu utrku.”
“Danas, realno, postoje staze na kojima trebamo poraditi te koje neomogućavanju najuzbudljivije i najbolje utrke. Također, ima i onih koje su nevjerojatne. Na startu želimo utrku koja će nam donijeti nevjerojatno zanimljivu utrku.”
“Kao drugo, želimo mjesto koje će privući svjetsku maštu. Imamo sjajne gradove po svijetu.”
“Koristimo izraz gradovi destinacije. Kada navijači to gledaju na televizoru, oduševljeni su s tim, razmišljaju kako spektakularno izgleda i zaista privlači maštu ljudi. Još ako idu tamo, onda je to još više posebno.”
“Želimo te magične gradove i zemlje koje zaista fasciniraju svijet,” rekao je.
Komentari čelnog čovjeka o stazama pogodnim za utrkivanje dolaze usred snažnih kritika navijača nakon VN Monaka koja je prozvana od strane Fernanda Alonsa kao jedna od najdosadnijih utrka ikad.
Liberty teško radi kako bi izradili promjene koje će pomoći Formuli 1 da bude zanimljivija u budućnosti. Kao što je najavljeno, najavljuju se promjene vezane uz aerodinamiku za 2019. te još veće koje se spremaju 2021. godine. Pričajući o poteškoćama u kojima se nalazi F1, Carey je rekao kako je pretjecanje nešto što treba rješavati.
“Pretjecanje je očigledno problem te mislim da znamo koje korake poduzimamo zajedno s FIA-om za 2019.To nije lijek za sve već samo korak.,” rekao je. “Promjene 2021. će biti puno značajnije.”
“Ne želimo izgubiti aspekte aerodinamike koji čine Formulu 1 tako spektakularnom, ali također moramo razmišljati koje stvari trebamo napraviti koje omogućuju pretjecanje da budu značajniji dio sporta.”
“No, to nije jedino. Postoji mnogo stvari koje će omogućiti više natjecateljskog balansa, više akcije na stazi te F1 još više nepredvidljivom.”
“Predvidljivost nije dobro za sport, želite upravo suprotno. Želite nezaboravne trenutke koje niste mogli predvidjeti. Želite neočekivane pobjede, želite takve stvari da se dogode.”
[donacija]
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao npr Miami, skretanja pod kutem od 90° i onda duugacki pravac i to jos zacinimo sa DRS-om koji ce imat za 30% veci ucinak i eto ti super utrke ??? $$$$$
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
drag utrke su za curice koje dolaze gledati lokalne dečke…..dosadno za po pi….što više nije bitno utrkivanje na znanje vožnje nego što dulji pravac pa drs,pa zavjetrina – i to su utrke?….na to se pale oni bez vozačke?
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gradske trke mogu biti zanimljive samo ako imaju dovoljno mjesta za preticanja, u kombinaciji sa ogradama odmah pord staze (čitaj SCovima). Vidjeli smo to na primjeru Bakua.
No, i dalje dajem prednost klasičnim stazama.
Još će na kraju FIA pod pritiskom Amera uvesti SC za svako odustajanje (pa taman bolid ostao daleko na izletnoj zoni), kao i legendarni start pod SCom.
Sinoć smo imali priliku da vidimo debilizam kad se pri takvoj jednoj situaciji sam SC zakucao :rofl:
Vozio ga je jedan od viših dužnosnika GMa.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ono kad dužnosnik gm-a skuca sc corvettu u detroitu, a honda pobjedi chevrolete 2x! može li bolje? :D a može, da je penske honda dobila caddya u imsa utrci.
kad smo kod amera, ja čekam ovalnu f1 utrku od stoljeća sedmog! :)
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E samo nam jos oval fali ?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toplo se nadam da ćeš još toliko dugo čekati :)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moj prijedlog dinamizacije svake staze i utrka kroz sve kategorije:
Na postojećim šikanama umjesto njih treba postaviti novi oblik šikane koja je karakteristična po račvi koja se grana u 2 traka koji su nasuprotni-zrcalni a jednaki su po krivuljama, duljinama i koji se u konačnici ponovno spajaju na glavnu stazu.
Pa tako, automobili u procesiji mogu odlučiti u koju će traku ići a ovisno o vlastitim preferencijama (napad, taktička procesija ili namjerni prolazak kroz penalizirajuću zonu)
Blokiranje prvog u odnosu na drugog postaje nepotrebno jer drugi može uzeti drugi smjer te zbog veće brzine kroz zavoje može doći do preticanja, odnosno može se dobiti bolja pozicija za pretjecanje na ravninama.. U takvim šikanama mogu biti postavljene točke mjerenja i podići uzbuđenje publike u toj mikro trkaćoj zoni u kojoj igraju mnogi faktori(stanje guma, znanje. za razliku od sadašnjih pobjeda kroz boksove koji nikom nije interesantan kao utrka…..došlo bi do pravih trkačkih duela i koje možemo gledati u jednom kadru. moguće su višestruke promjene u pozicijama ili nedaleko od šikana a sve zbog tog novog utjecaja
4
22
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ima li itko za protuprijedlog ili samo jedan soya-boy hajterski minus….jer nemam ništa za reći ali mrzim sve što ne znam…. a ne znam ništa?
3
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je izuzetno glupo iz sigurnosnih razloga kako ćeš sigurno riješit razdvajanje i spajanje bez mogućnosti da se netko ne skuca u sredinu? Što se tiče trkanja kad bi tako nešto napravili onda to više ne bi bila F1 nego arkadna igrica.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dovoljno da netko bude desetniku brži na tom dijelu i prešao je drugog. Sporiji bolidi ne bi imali šanse obranit se
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zgrobnika…postoje i nacrti…a to da će se netko skucat…to možeš reći i za izlaz iz boksa…. razmak je 180 stupnjeva…lijevo i desno….
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kaiser….a to nije smisao utrkivanja…preteći sporijeg?…trebali bidati počasno mjesto kao pederima, transđenderima…..jer tko nas šljivi kad su oni posebni ovako mentalno nestabilni?
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://ibb.co/gvR7q8
ovdje je primjer….i ima još dodatnih penalizacija kao što je gaženje linija odvajanja(kao pri izlasku iz boxa) i brzina prolaza kroz penalizacijsku zonu, pa tako svaki km/h veći od 80 je dodatno penaliziran (digitalno dodan na ukupno vrijeme) košta 0.1 sekundu. bilo bi interesantno za one koji su po prividnoj poziciji na prvom mjestu na prolazu kroz cilj, ali im ukupna penalizacija ruši poziciju po ukupnom vremenu….u prijevodu= uzbuđenje do samog kraja….a ne procesije i drag preticanja te undercutovi….što je totalna pljuga bez obzira na kojoj je stazi
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da ali se gubi borba na stazi koja daje ljepotu preticanju
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iiiii rodi se nova Rusija…
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa jel moraju bit gradske? Di su nestale klasicne staze, izgradene u jednu jedinu svrhu – utrkivanje.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocemo F1 na Grobniku!!!
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh da je ulozit jos par milionceka u infrastrukturu…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mi smo preskupi za to. Dok mi nahranimo naše političke ajkule na razinama od mjesnog odbora do premijera i predsjednice, trebali bi 3x više novca nego neka normalna zemlja.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidi se da frajer niš ne razme. Neka staza je dobra ili loša za neki set F1 pravila. Staza ne može biti univerzalno dobra ili loša. A drugo, da ljudi znaju predvidjeti kakva će staza biti, ne bi bila sagrađena niti jedna dosadna. A bilo je slučajeva da je staza dosadna, kad je sagrađena, pa se promijene pravila pa postane dobra….
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Grdi ga kad ništa ne radi, grdi ga kad radi …
Brazil i Spa su univerzalno dobre staze za utrkivanje. Ima njih više koje bi mogle stati u ovu kategriju.
Ja bih radije sačekao ovaj put da vidim prijedloge.
Napadati možemo uvijek.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pomiješao si kultnost i kvalitetu utrkivanja. Nekad si morao biti extra velikih muda da kroz Eau Rouge voziš punim gasom, danas čak i Stroll to može. Promijenili su se bolidi. Netko ti je tamo gore naveo Hungaroring kao primjer dosaaaaaaaaaaade koja je postala super – promjenom pravila. Kad stave 18″ kotače bog te pita kako će to utjecati na neke staze. Iduće godine sa “show program” aerodinamikom – opet pitanje….
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam ja pomiješao ništa, već ti unaprijed osuđuješ.
Monako je kultna staza također pa je nisam ubacio u popis.
Također mislim da ti opaska sa Strollom nije baš najkorektnija.
Nekadašnji pun gas i današnji pun gas se ne mogu uspoređivati.
Zašto unaprijed osuđuješ nešto, što nikako ne možeš znati kako će ispasti?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Exactly my point – ne možeš znati kako će ispasti.
To ja cijelo vrijeme tvrdim. Da unaprijed znaš koja je staza dobra, a koja nije ne bi bila napravljena niti jedna loša. Što je dobro po jednim pravilima (karaktetristikama bolida “nije isto puni gas nekad i sad”) ne mora biti po nekim promijenjenim….
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo prijedloga za novu uzbudljivu stazu. Jednim dijelom neka se vozi ispod vode u prozirnim tunelima, dok oko njih plivaju nemani oceana, dio pravca koji se postepeno diže tako da bolid izleda naglavačke, pružiti nekom od navijača da vozi F1 bolid iz udobnosti svoga doma preko BOT formule na koju se spoje internetom. Naravno staza mora biti raspoređena na četiri godišnja doba. Kišni dio staze, sunčani, hladni i zimski gdje pada snijeg.
To je samo za početak ako neko ima još koji prijedlog neka nadoda pa da službeno pošaljemo zahtjev za izgradnju.
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo što si napisao…vjerovatno si već trebao prerasti….to je iz igrica za klince do 10 godina starosti?…ili za facebookere kojima je to cijeli njihov život?
4
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Američki način razmišljanja ;) vidiš da sam pogodio srž problema loših staza u F1!
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
američki način razmišljanja?….misliš…američki način pranja mozgova?….osobno smatram svega nekoliko stvari korisnih iz usa….sve ostalo bolje niti znati da postoji….
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto svi imate nesto protiv igrica…ne kuzim…
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
SamoFerrari…igrice te ne čine pametnijim i kradu ti mogučnost korisnijeg života…a tako je lakše vladarti odnosno porobljavati….illuminati i ljevičarska strategija vladanja…. farme glupih robova?…čak niti crnci više ne žele biti na tim plantažama…..a vidim….ima ih podosta dobrovoljaca za takve plantaže….komunistički kamp za retardirane….kao primjer koji smo proživjeli?
1
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@SamoFerrari
Zato što život nije igra.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
wellthatescalatedquickly.gif
sarkazam, moj post nema doticaja sa stvarnošću kao i sam bit problema u traženju sjajnih novih staza.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jbt, ko mu kaže. Ti si u zadnjih par dana prosuo hrpu prijedloga na koje se vjerovatno valjalo od smijeha 90% posjetitelja ovog portala…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrlo zanimljiva ideja podsjeća na Crash Team Racing staze na PS1 :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako uopce odredit koja staza ima zagarantirano dobru utrku? Ima hrpu faktora koje je mogu uciniti dosadnom ili zanimljivom od dominacije jedne momcadi, guma, strategija, pravila za bolide itd itd. Hungaroring npr. zadnjih 20ak godina dosada a onda najednom u zadnjih 5 svaka utrka gori sve. I na kraju pojam dobre utrke moze biti i subjektivan. Naganjanje Alonsa i MSC-a 20 nesto krugova na Imoli bez prelazenja je meni zasigurno kultnija scena nego 10ak umjetno induciranih prestizanja pod DRS-om. I tako jos hrpa toga
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko Ja pratim f1 u Monacu je bilo više dobrih i zanimljivih nego dosadnih utrka!
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedine točke u F1 koje bi mozda mijenjao, a to je sistem bodovanja. Nista radikalno, samo bi mozda dodao 1 bod vozaču s najbrzim krugom na stazi. Mislim da bi to pred kraj utrke isto malo zakuhalo strategiju, bar kod ovih sto nisu u bodovima.
2. stvar… dodati jos staza… recimo da u sezoni budu 22 utrke tako da mi navijaci imamo razloga za zivot jos jedan vikend.
3. stvar… pozdravljam ovo pojednostavljenje prednjeg krila, ali mi povecanje straznjeg nije bas neki korak naprijed, DRS vec sada ima dovoljan utjecaj.
4. stvar… također pozdravljam novo pravilo sto se tiče MGU-H i povecanje broja okretaja te ukidanja kontrole protoka goriva. TOP. Meni ovi hibridi imaju sasvim dobar zvuk i bas su melodični, a sada s jos vise okretaja i bez MGU-H biti ce jos bolji.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vratite zaboravljenu VN Turske i legendarni zavoj broj 8 !
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zato će biti utrka u Miamiu, čini mi se da Amerikanci ništa dobroga neće napraviti u F1
0
0