F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli spreman ponuditi gume od 18 inča

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Talijanski proizvođač guma Pirelli eksluzivni je dobavljač za Formulu 1 od 2011. godine, a trenutni ugovor im istječe krajem sljedeće sezone. To se poklapa s vremenskim okvirom u kojem novi vlasnici Formule 1 žele promijeniti pravila, među kojima bi novost mogla biti mijenjanje dimenzije kotača. Pirelli kaže da je spreman na taj potez ako Liberty odluči odbaciti 13-inčne kotače i prebaciti se na nešto veću dimenziju.

Pirellijev glavni izvršni direktor Marco Tronchetti Provera kaže:

“Otvoreni smo. Vlasnici očigledno moraju pronaći prava pravila, a momčadi moraju biti spremne usvojiti ih.”

Naravno, veći kotači značili bi i drugačije ovjese F1 bolida.

“Moramo testirati bolide. Moraju razviti drugačije bolide za 18-inčne kotače. Prigušenje između ovjesa i guma, različite veličine, sve se treba testirati i to uzima vremena”, dodao je Tronchetti Provera.

O većim kotačima se raspravljalo i prije par godina, a Pirelli je tada isprobao niskoprofilne gume na 18-inčnim kotačima. Kao jedan od problema za talijansku kompaniju bio je upravo manji profil gume gdje bi imali manje mjesta za svoj logotip.

“Zadovoljni smo s 13, zadovoljni smo s 18. Pronaći ćemo način za postavljanje logotipa. Prije tri godine smo pokazali 18-inčne gume. Razmišljali smo unaprijed”, rekao je Tronchetti Provera.

Još jedna novost bile bi ‘pametne’ gume s ugrađenim senzorima koji bi slali podatke o performansama guma.

“Ako to pomaže sportskom aspektu, spremni smo i za senzore. Momčadi to moraju uzeti u obzir s obzirom na protok informacija koje već imaju.”

“Već smo spomenuli da smo spremni započeti testiranja. Želimo znati koje informacije žele. Tu smo da nastavimo pomagati evoluciji tehnologije i showa”, zaključio je Tronchetti Provera.

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Nikako mi ne leže ovakve gume na F1 bolidu… Puno efektnije mi je s malo više mesa. Možda je stvar navike…



    40

    3
  2. Honda Alonso1983 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    a mozda je ovo samo priprema da se usvoje te gume ako nekome bude trebala bodovna pomoc u prvenstvu?? salu na stranu, pa meni ne izgledaju lose a i mislim da bi bila manja sansa pucanja gume kod dodira bolida je jer je bocna strana gume daleko manja. Izgleda ok ovako na prvu.



    7

    3
  3. David Croft Ferrari Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ovo izgleda baš gadno…

    Ova promjena bi bila samo da se nešto mijenja…nema dobro razloga za ovakvu promjenu.
    Zapravo vozačima će štetiti ovako velike gume jer neće moći vidjeti apex zavoja kako treba…

    Veće gume jedino pomažu oko kočnica…ali nije da su sada kočnice toliki problem u današnjoj F1.



    3

    18
  4. Pierre Gasly Frantic Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ne izgleda loše na ovom Lotusu, ali nisam za, zbog drugih stvari, koje su bitnije za utrkivanje od estetike.



    3

    1
  5. Rover zjurina Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Nisu gume 18 inča nego felge … hmmm?



    2

    8
  6. Niki Lauda wapi Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ako se netko sjeća niskoprofilne su bile uvjet koji je Michelin postavljao da ostane u F1 ili da se vrati onda kad se Bridgestone povlačio….

    Promjena profila guma je potpuni reset dizajna śasije. Kad recimo ne bi dirali motore jedno dulje vrijeme mogli bi stvari resetirati pomocu promjene profila guma.



    2

    0