F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault spremio nadogradnju motora za Kanadu, ali nisu sigurni da je pametno dati Red Bullu

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renaultova planirana nadogradnja pogonske jedinice je spremna za iduću utrku u Kanadi, ali francuski proizvođač nije uvjeren da je pametno dati novi motor svim ekipama, pogotovo Red Bullu.

Iako je Kanada pravo mjesto za iskoristiti svaku dodatnu konjsku snagu, sve ekipe moraju uzeti u obzir kilometražu koju su dosad odradili i strategiju uvođenja novih elemenata kroz sezonu s obzirom na ograničenja tijekom godine.

Dva vozača koji koriste Renaultov motor su već na rubu kazni, uključujući Daniela Ricciarda koji je na VN Kine uzeo cijeli drugi set elemenata zbog problema u Bahreinu.

Australac je u Monaku imao problema s MGU-K, a uvođenje novog elementa značilo bi automatski i 10 mjesta kazne na startnom poretku. Srećom, u Red Bullu kažu da će još moći koristiti isti element.

Treća baterija ili treća kontrolna elektronika će također dodati po pet mjesta kazne.

McLarenov Stoffel Vandoorne je također na rubu jer je koristio dvije kontrolne elektronike.

Što se tiče drugih Renaultovih korisnika, Carlos Sainz i Nico Hulkenberg su koristili po dva MGU-H, a Fernando Alonso dva turbopunjača. Srećom po njih, kazne neće biti dok ne uvedu četvrti element.

“Imamo novu specifikaciju motora,” izjavio je Cyril Abiteboul.

“Moramo još potvrditi njezino uvođenje jer kilometraža nije ista za sve bolide pa moramo vidjeti gdje i kad ćemo točno uvesti novu specifikaciju.”

“Mislim da imamo šest motora na raspolaganju, ali nismo sigurni da je najbolja ideja uvesti ih za svih šest bolida. Pogotovo za Red Bull. Moramo razmisliti o tome.”

“Uvijek surađujemo s našim partnerima i pokušavamo dokučiti što je najbolje za cijelu sezonu.”

“Radi se o malom napretku u snazi, a znamo da mi nećemo biti jedini. Radi se uglavnom o motoru od kojeg možemo očekivati više snage. To mora biti fokus i bit će do kraja godine, možda i iduće godine.”

Red Bullov šef Christian Horner ne sumnja da je bilo kakav napredak dobrodošao:

“Nadamo se pouzdanom MGU-K. U Montreal dolazi mala nadogradnja, a mi u ovom trenutku trebamo sve što možemo dobiti. To nam je užasno važno,” zaključuje Horner.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3337 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Da imaju 2 spremna RB bi uzeo oba. Treba ima dati na raspilaganje pa neka rotiraju novi i stari.



    2

    4