F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton poziva na drugačiji format VN Monaka

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lewis Hamilton je pozvao na promjenu formata VN Monaka nakon što je ovogodišnja utrka na ulicama Monte Carla kritizirana od strane više vozača.

Hamilton se kvalificirao treći te tijekom utrke nije imao priliku zaprijetiti vozačima ispred unatoč problemima vodećeg Daniela Ricciarda kojemu je otkazao MGU-K.

Fernando Alonso je prozvao utrku kao jednu od najdosadnijih u povijesti dok je vodeći u prvenstvu Hamilton rekao kako bi promjene u izgledu staze ili ubacivanje više od jednog zaustavljanja u boksu možda donijelo više uzbuđenja na ovoj utrci.

“Ovo je najposebnija utrka ove godine,” rekao je Hamilton.

“Razmišljao sam kako je stvarno šteta da utrka nije zanimljiva kao sama staza. Ne postoji mjesto kao ovo, ali mišljenja sam kako Formula 1 mora donijeti drugačije pravilo, raspored ili nešto tako. Trebalo bi se zabraniti samo jedno zaustavljanje u boksu.”

“Možda trebamo dvije utrke ovdje, tko zna? Ovo je bilo najdužih 78 krugova ikad.”

Sve do 1960-te, utrka na ulicama Monte Carla se vozila tri sata te je bilo 100 krugova.

Kako je sama staza dosta uska, vozačima je od velike važnosti ostvariti što bolju poziciju u kvalifikacijama te ju zadržati cijelu utrku. Težini pretjecanja su pridonijela i sama pravila Formule 1 koja su povećala širinu bolida stoga je jedno zaustavljanje te pravi odabir guma bilo ključ uspjeha na utrci.

“Sa stajališta vozača, nismo čak niti pritiskali. Morali smo čak i odstupiti masivno.”

“Suludo je koliko sam malo pritiskao – najmanje nego ikada prije,” zaključio je Britanac.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
302 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

27 komentara

  1. Sebastian Vettel ferarista Prikaži

    a prije dvije tri godine ti nije smetal format?



    5

    14
  2. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Nemojte sada svi odmah kipat po Luji , nije jedini kome je trka dosadna. Alonso i Kimi su takoder rekli da je dosadna utrka tako da …



    16

    1
  3. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Ma ovdje je vazda bila gurema.
    Sa ovim širinama i brzinama bolida, džaba svi mogući formati. Jednostavno nema širine, a ni dovoljno pravca da se prestigne.

    Pitanje za autora:
    Nisam nikad čuo za izraz užina kao nešto suprotno od širine.
    U tehničkom smislu je skroz pogrešno. Ne postoji užina, sporina, kratina … samo širina, brzina, dužina.
    Da li je ovo književni izraz, s obzirom da nisam odavno gramatiku pročitao :mrgreen:



    16

    0
  4. E a da su pobijedili prica bi imala kao povijesna utrka ,bit F1…



    7

    13
  5. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Ma samo kad bi mogli “popeglat” onaj dio nakon tunela da ide direktno na pravac nakon Nouvelle šikane, (dakle, da eliminišu šikanu).
    Ne mislim da idu skroz pravo, jer to su druge dvije saobraćajne trake (koje su bile dio staze za FE trku, odatle su FE bolidi dolazili i “okretali” sa u Nouvelleu).
    Definitvno bi trebalo ukonit jedno 100m ograde koja dijeli taj pravac prema Tabacu i te druge dvije trake (po kojima su vozili FE bolidi).
    Tako bi dobili jedan solidan “pravac” skroz do Tabaca, sa prilikom za preticanje.
    A preticali su su ljudi ovdje i u Hairpinu (bivšem Loewsu) . Lewis to vrlo dobro zna. :mrgreen:



    12

    1
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      to je jedina opcija.
      to bi onda bilo ludilo do tabaca i krug bi se vozio oko minute.



      7

      0
      • Jenson Button Foxi_HR Prikaži

        Kada uspore bolide i smanje sav taj downforce da vidiš zona za pretjecanje.
        Obzirom na to kako je staza uska trebali bi ispeglati i onu grbu poslije Casina jer otkad znam za F1 ta grba tamo smeta.
        Generalno, tu gdje stazu ne možeš proširiti, treba ju što više “izravnati” i smanjiti zone na kojima se ne može utrkivati već samo pratiti, kao npr. navedena šikana nakon tunela i cijeli kompleks kod bazena… spori ulaz ok, ali onu šikanu iza izravnati.



        3

        0
    • Formula 1 1883 Prikaži

      Dobra ideja, ali nema šanse da se to ostvari zato što bi od Tabaca praktično dobili novi Tamburello radi blizine ograde i velike brzine prolaska kroz Tabac. Ok, ne bi bio full gas kao Tamburello, ali svejedno bi to bilo jedno od najopasnijih mjesta (vjerojatno i najopasnije) mjesto u kalendaru. Niti jedna gradska staza na svijetu nikada nije imala takav layout niti će vjerojatno ikada imati.



      5

      0
  6. Pirelli Hard Monty Prikaži

    HGU-K,mjenjač………..Pa jel na Ricciardovom autu bio neki ispravan sklop?
    Točno,da je pobjedio,trka bi bila antologijska s bezbroj sexy lapova :facepalm:



    12

    5
  7. F1puls ivanh Prikaži

    ..sa Massom mu nije bilo dosadno…?..kad je vozio gore od Verstapena…!?
    https://youtu.be/_8dG9ID4ba0



    7

    4
  8. Ferrari Funkguru Prikaži

    Dosadno,dosadno,dosadno….ukinut tu stazu jer ne pruža ništa gledljivo



    14

    8