F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA nastavlja motriti Ferrarijevu pogonsku jedinicu i u Kanadi

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Međunarodna automobilistička federacija je nedavno zaključila kako Ferrarijeva pogonska jedinica udovoljava svim točkama tehničkog pravilnika te da je Ferrarijev bolid kao takav legalan. Međutim, iz FIA-e poručuju kako će za VN Kanade implementirati dodatne sustave kako bi Scuderijinu pogonsku jedinicu mogli još bolje motriti.

Direktor utrka Charlie Whiting je rekao da su prve provjere, odrađene u četvrtak za vrijeme slobodnih treninga, pokazale kako Ferrarijeva pogonska jedinica poštuje pravilnik, ali da je metoda bila dosta komplicirana pa će za VN Kanade biti uveden jednostavniji sustav.

“Njihova je dužnost pokazati da bolid udovoljava pravilniku”, rekao je Whiting nakon VN Monaka. “Međutim, bilo im je teško zadovoljiti nas.”

“Do trenutka kada smo došli ovdje, gledajući podatke i promjene softvera, postalo je jasnije gdje smo i nakon prvog dana smo mogli reći da smo zadovoljni i da sada razumijemo.”

Ferrari je legalnost svog dizajna demonstrirao ‘složenim procesom’.

“Ne želimo ići kroz to svaki puta kako bismo bili sigurni, pa bismo radije da se naprave dodatna mjerenja.”

FIA će uvesti ‘dodatno nadziranje za Kanadu’, kako kaže Whiting, a dodatni senzori mogli biti implementirani kako bi se poboljšalo nadgledanje i sljedeće godine.

“Ono što ćemo imati u Kanadi će biti bolji sustav koji će nam pomoći riješiti stvari puno brže. Trebalo nam je par utrka da bismo dokučili o čemu se radi.”

O čemu se zapravo radi

U pitanju je hibridni dio ovosezonske specifikacije Ferrarijeve pogonske jedinice. Preciznije, riječ o bateriji. Novi sustav nadgledanja će FIA-i omogućiti provjeravati ‘koje su točno razlike između dvije polovice baterije’.

“To je srž problema jer drugi sustavi njihovu bateriju tretiraju kao jednu. Kod Ferrarija je to jedna baterija, ali oni s njom postupaju kao da su dvije.”

Međunarodna automobilistička federacija se ovim slučajem počela baviti nakon što je upit poslao Mercedesov tehnički direktor James Allison (bivši Ferrarijev zaposlenik), i to nakon što je u momčad došao dizajner motora Lorenzo Sassi (također bivši Ferrarijev zaposlenik, od ove godine u Mercedesu). Allison je svoj upit Whitingu proslijedio prije VN Azerbajdžana.

“Netočno je reći da je on zviždač ili nešto poput toga”, dodaje Whiting. “On samo, kao što mnogi inženjeri čine, dođe do nas i kaže ‘ovaj tip je počeo raditi za nas, kaže nam da ova momčad možda radi to’.”

Whiting je rekao kako je sasvim normalna pojava da inženjeri šalju takve upite, ‘pogotovo ako u njihovu momčad dođe osoblje iz druge ekipe’, te dodaje:

“Ne zaboravite da su Lorenzove informacije najmanje osam mjeseci stare, za što mislim da u Formuli 1 predstavlja jako puno vremena.”

Mercedesov izvršni direktor Toto Wolff također dodaje da je komunikacija s FIA-om po pitanju tehničkih novotarija uvijek prisutna.

“FIA je dala službeno priopćenje oko situacije, s obzirom na to da su oni vrhovno tijelo, imaju puno pravo to učiniti.”

“Nikakva presuda nije donesena. Nikakav protest nije upućen. Nikakav upit nije proveden. Samo izjava za medije od FIA-e. A mi im vjerujemo”, rekao je Austrijanac.

Ipak, Whiting se ne slaže s tim da ‘FIA nije ništa istraživala’. Osim toga, dodao je da je Ferrari cijelo vrijeme surađivao s predstavnicima vrhovnog tijela.

“Bili su od pomoći cijelo vrijeme. To je bio jako detaljan i naporan posao da bi se dokučilo kako točno njihov sustav radi, te kako bi nam dali utjehu koju trebamo.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

20 komentara

  1. Jos kad bi vas netko tako motrio…?



    25

    1
  2. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Najbolje da do kraja sezone zaokupljuju određeni broj tehničara iz ferrarija koji umjesto da rade na bolidu moraju se zezat sa FIA-om kako bi se nastavila jos jedna uzbudljiva sezona merca na prvom mjestu,smiješno je da nakon 3 vikenda njihovih pregleda i software-a oni i dalje forsiraju na tome da pronađu neku manu wink wink



    22

    3
  3. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Ostarili pa ih tesko zadovoljit…



    5

    1
  4. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Ferrari ima sad otprilike istu snagu kao i mercedes i mercedes kaze da varaju jer imaju tolko snage mozda samim time i onda oni varaju?
    Dok fia sve to ispituje samim time koci ferrari u razvoju jer in oduzimaju dragocjeno vrijeme
    Ili mozda pak je sve u nekom visem nivou i gledaju sto ferrari ima novoga koja rjesenja te da mercedes dode do tih saznanja, u svakom slucaju ovoliko pracenje meni podize ozbiljne sumlje



    26

    7
  5. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Sad ih bas…da ne velim kaj! ?
    Ako je legalan, gotova stvar.

    Malo i OT:
    “Scuderia Ferrari informs that on May, 31st, Simone Resta will leave his position as Head of Vehicle Project Coordination at Scuderia Ferrari, to take on a different role with another F1 team”
    S twittera.



    6

    0
  6. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    “Njihova je dužnost pokazati da bolid udovoljava pravilniku”
    Bome nije, to je vaš posal.



    11

    1
  7. Ovo je vec gadljivo tj prozirno koliko zele sj….ti Ferrari…

    Merc nekome daje j…. novce…



    19

    6
  8. Fernando Alonso Lux14 Prikaži

    Ferrari ima sigurno preko 1000 ljudi koji rade na ovom bolidu. Zar bi ih pregledavanje baterije zbilja trebalo toliko omesti da ih Mercedes prestigne? Nitko se iz Ferrarija nije žalio da ih ovo ometa u razvoju. Ovakve se situacije stalno događaju u F1 i Ferrari sigurno ima iskustva, ljudstva i znanja da se nosi sa ovakvom situacijom bez da ih to ometa u razvoju. I na kraju krajeva, sustav je legalan, pa nema potrebe za mjenjanjem sustava i za ulaganje u nekom drugom smjeru razvoja.



    9

    1
    • Mclaren AlkY Donator Prikaži

      Pa u 90 % slucajeva Ferrari niti rijec ne kaze , jedino fanovi vriste po portalima svaki put. Ako se ekipa ne zali , sta onda ostali ljudi imaju se toliko zaliti



      7

      2
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Ferrarijev PR je vrlo afirmativan otkako je otišla ona konjina od Colajanija. Ferrari zapamti pa vrati ili odigra na nekom budućem glasanju.

        Mislim da su jučer naučili da s Mercedesom počinje totalni rat.
        Mercedes je otvorio pandorinu kutiju, a to ce im se prije ili poslije obiti o glavu. Napravili su veliko sranje za nekoliko bodova u Monacu.

        Sauber je odmah dobio prekomandu da ih covjek dovede u red i podigne na novu razinu. Leclerc ostaje do kraja 2020 u Sauberu. Kimi ostaje. Ako Scuderia ostane u F1, Leclerc ide u Maranelo. Ako ne, ostaje Alfa Romeo, a novi motori bez MGUH ce se zvati Alfa Romeo.

        Glancao sam kristalnu kuglu….



        14

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Ima smisla to za Sauber. Sauber ima infrastrukturu. Kad su bili sa BMW-om bili su jedna od jačih ekipa. Sad im samo treba love i pravih ljudi. Ako se ograniči budžet od 2021. godine, eto gdje će Ferrari usmjeriti višak love. Izgraditi dvije dobre ekipe. A možda krenu i sa Maseratijem u Haasu, kao što se pričalo…



        6

        0
  9. Nekontam pa ako su utvrdili da je legalno zasto sad opet idu prckati po tome, sta nas zajebaju svako par dana sa tim vijestima



    2

    0
  10. baš čudo, izjave da je sve uredu, pa će sad još gledat



    3

    0
  11. Ferrari pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Koliko sam shvatio potvrdili su legalnost bolida na teži i kompliciraniji način i sada to žele ponoviti u Kanadi na puno jednostavniji način.

    Ja se iskreno nadam da je Ferrari ne legalan do bola, pred vašim nosom, ali jednostavno ne možete dokazati.

    Ufffff koja zadovoljština!



    9

    1
  12. Mattia Binotto SamoFerrari Prikaži

    A ne biste drugima provjeravali legalnost ..



    3

    1
  13. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    hmmm…mercedes ukoliko izgubi prvenstvo gubi gomilu love. za te silne milijarde se igra totalno špijunsko pokvareno? ljevičari u njemačkoj altivirali istočnonjemački komunistički stasi pa koriste njihove metode lažnim optuživanjem?



    5

    3