Ocon o propuštanju Hamiltona: Ja sam Mercedesov vozač, pitajte Šefa… [video]

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 2 min 55 komentara

Na današnjoj utrci u Monaku smo imali zanimljivu i ne tako često viđenu situaciju da vozač druge ekipe vidno uspori da bi u direktnoj borbi za poziciju propustio vozača koji ima svježije gume. Naravno, riječ je o ekipama koje poslovno surađuju, odnosno o Force Indiji koja ima Mercedesove motore.

Eddie Jordan je prije nekoliko godina javno izjavio kako je poznato da Mercedes i tijekom utrke diktira poteze na pit-wallu Force Indije, a iako to zvuči jednako apsurdno sad kao što je zvučalo i tad, čini se da priča nije tako jednostavna.

Esteban Ocon na direktno pitanje novinara nije ni potvrdio ni opovrgnuo da postoji dogovor između dvije ekipe o propuštanju, što je od ključnog značaja na stazi poput Monaka gdje se vozač ispred ne treba posebno ni braniti jer je pretjecanje gotovo nemoguće.

“Jesam li olakšao Hamiltonu kad me je pretjecao? Ja sam Mercedesov vozač, to morate pitati Šefa.”

Francuz je Mercedesov vozač koji je “posuđen” Force Indiji, a o sumnjivoj borbi u 15. krugu još kaže:

“Nema koristi boriti se s njim. On je imao svježe gume, također…”

“Postoji li nepisano pravilo? Možda…”

Što se tiče utrke, danas je bio najbolji od ostatka ekipe i zasluženo odnio šesto mjesto što je pokazatelj ogromnog napretka Force Indije u odnosu na početak sezone.

“Vrlo sam sretan. Bolid je bio savršen za utrku i u jednom trenutku sam bio najbrži na stazi, bilo je nevjerojatno.”


Odgovor

55 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Kazniti ga. Trkaš se za sebe i svoju momčad a ne za Mercedes i Ham (ili koga god da propusti). Ovo je direktno uticanje na rezultat kako utrke tako i prvenstva.



    29
    11

    18
  2. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Ajde bar nije reko da je pogrijesio, nesto zezno ili tak.. Tralalalala.. Pustih ga..



    10
    10

    0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Osobno mu ne zamjeram ništa.
    Ali je pomalo tužno koliku ulogu igra ‘politika”



    22
    20

    2
  4. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    A ne znam. Tesko je ovo kontrolirati od strane FIA-e. Čak i da ga nije propustio pa da izbjegne kaznu FIA-e on moze proklizati namjerno u nekom od zavoja kada vidi da je mercedes iza ili ga pozovu u box samo da rijese taj problem i onda FIA tu ne moze nista. Sad ce svi kritizirati mercedes ali to se radilo i sa ferrarijevim i red bull-ovim sestrinskim momcadima pa je jedan dio ekipe to odobravao a jedan nije. Vjerojatno ovisno o tome za koga navijaju. Opet smatram da tu ne treba kriviti vozače nego šefove jer su sklopili takve ugovore koji se niti meni osobno ne svidaju i nemaju mi smisla. A force india mi je uvijek bila ok momcad i glupo mi je da su toliko pod utjecajem mercedesovih šefova. Šteta



    13
    10

    3
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Ferrari nema sestrinsku momcad.. Ham bi njega proso, to mi uopce nije sporno ali bi izgubio neko vrijeme, vise nego na ostalim stazama ali bi sigurno nesto izgubio a ovako ispade da se maknuo ko da je neko maho sa 6 plavih zastava..



      15
      12

      3
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Nema ni Mercedes sestrinsku momčad, to ima samo Red Bull. Ali i Ferrari i Mercedes imaju svoja “plemena” na gridu, u jednom taboru Haas/Sauber, a u drugom Williams/Force India. Realno, to su dva prvenstva, i ovakvih poteza će biti još i više ako se zakuha prvenstvo prema kraju.

        Ako se zaista skinu rukavice i postane jasno da imamo dva prvenstva unutar F1, onda problem za Mercedes leži u činjenici da Williams ima loš bolid i loše vozače, tako da bi Ferrari možda mrvicu ponekad mogao profitirati na račun Saubera koji nisu sjajni, ali izgledaju kompetentniji od Williamsa. Haas i Force India su tu negdje, ovisno o stazi.

        Kao što kaže @Hydroid prime, to je jako teško regulirati. Ne i nemoguće, ali bi jednostavno momčadi zaobilazile takva pravila.

        Sve je ovo prljavo, ali razumljivo. Pravi problemi će nastati ako se dovede do apsurda pa Haas krene “va bank” kad se bori s Mercedesom, po cijenu sudara. Ili ako Force India krene na isti način u duelima s Ferrarijem.



        13
        12

        1
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Nema ali se u komentaru spominju Ferrarijeve i RBove sestrinske ekipe pa sam tako i odgovorio..
        A regulacija ovoga je kako kazete, skoro nemoguca, svako moze malo zasmetat ili se savrseno maknut kao sto cesto vidimo i pod plavim zastavama i nije bas da se cesto kaznjava premda nama na ekranu izgleda kao da netko smeta vise nego bi trebao ( ovisno za koga navijamo )

        Ovo zadnje je krajnost ali ako se slucajno i dogodi onda treba sve potjerat u k…. Gasit svjetlo i motat kablove :)



        3
        3

        0
      • Alfa Romeo
        limitmaker1 Donator Prikaži

        …nisam baš vidio da se Leclerc sklonio Kimi-u u Baku-u…situacija je bila slična…i nije prvi put, a ni zadnji…no stoji sve napisano, vjerojatno će prema kraju biti još izraženije…



        8
        8

        0
      • Kimi Raikkonen 7
        Hydroid prime Prikaži

        Dobro. Možda je moja greška to sto ja to zovem sestrinska momčad. Više mi se sviđa ovo “plemena” ali na kraju svrha im je ista. Nadam se da to do kraja sezone nece doci do još većeg izražaja.


        0
        0

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        @Avetma
        Jebeš pleme koje glasa protiv tebe i onda prođu izmjene pravila. Dakle, Sauber nije Ferrarijevo pleme. A ni Haas se još nije satro mičući se Ferrariju.



        11
        11

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ham bi njega proso, to mi uopce nije sporno

        E pa meni je sporno. Ovdje se nije mogao proći bolid od 3, 4 sekunde razlike. Nije se mogao proći bolid koji nije imao 7. i 8. brzinu. I da mi kažeš da bi ga Hamilton prošao, i da to nije sporno… Ako bi se ovaj branio protiv Hamiltona kao što bi se branio protiv nekoga drugog, nema šanse da bi ga prošao.



        10
        9

        1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        @wapi: ako misliš na promjenu pravila za 2019., tu je i Ferrari glasovao za, kao i Sauber.



        3
        3

        0
      • Mick Schumacher
        Kaiser Prikaži

        Vi ste napisali drugačije

        ali se vjeruje da su protiv prijedloga bili Ferrari, Red Bull, Renault, McLaren, Toro Rosso i Haas, a Williamsu su se u glasovanju “za” pridružili Mercedes, Force India i Sauber.



        1
        1

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Jebes “novinu” ako neces sam sebe demantirati u pismima čitalaca :)


        0
        0

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        To je točno, “vjerovalo” se. Kasnije je napisano da je i Ferrari u toj grupi.



        1
        1

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Bila su dva glasanja na F1 komisiji i na WMSCu. Na prvom je SF vjerajatno bio protiv, a na drugom Ferrari predstavlja F1 konstruktore koji su glasali za u većem dijelu. Jedino je Ferrari mogao probati staviti veto na WMSCu, to je bio jedini način da glasa suprotno onima koje predstavlja u WMsCu.

        Koliko ja razumijem interna pravila FIAe.


        0
        0

        0
  5. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Jedan off
    Force India me iz vikenda u vikend iznenađuje napretkom



    7
    7

    0
  6. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    FI je imala velike financijske probleme na početku sezone. Pretpostavljam da je to uzrok, s obzirom da su se prethodnih sezona borili za poziciju protiv svake ekipe.
    Žalosno je ovo što se dešava.
    Nadam se da nisam u pravu, ali osjećam da je ovo samo prvi u nizu slučajeva.



    3
    -7

    10
  7. David Croft
    Ferrari Prikaži

    OVO je razlog zašto plave zastave moraju ostati u funkciji.



    7
    1

    6
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Kakve veze ovo ima sa plavim zastavama? Ocon nije zaostajao za krug.



      5
      4

      1
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        Ne razumiješ…znam da nije bilo za krug.

        Kada bi maknuli plave zastave i da se primjerice nađe Vettel ili Ricciardo iza FI kada je prelaze za puni krug onda bi im Force Indija pružila otpor da bi pomogla Mercedesu…

        Zato trebaju plave zastave ostati…



        9
        7

        2
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        To je jasno da plave zastave moraju ostati. Ali sa ovakvim pomagačima može doći do situacije da direktno na stazi smeta jednoj strani, bez zaostajanja za cijeli krug. Evo na primjer da je u ovoj situaciji jedan Ferrari bio odmah iza Hamiltona, Ocon pusti njega a zadržava Ferrarija. I to bi imao pravo jer ne zaostaje za čitav krug. Ali nebi trebao puštati nikog.



        8
        8

        0
  8. kikijv97 Prikaži

    toga je uvijek bilo… ili pustanja ili blokanja…. sjecam se ko jucer kako je norberto fontana u sauberu propustio schumachera ko danas ocon a onda stopao JV… zadnja utrka jerez 97



    12
    8

    4
  9. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Mozda sam subjektivan na temu Ferrarija pa ih necu puno komentirati ali ono sto ja vidim zadnjih godina je to da ih Hass ili Sauber nisu bas ovako pustali da dosllovno uspore a svi znamo da sestrinsku ekipu ima jedino Rb. Osobno mi je to malo glupo jer to bi npr u nogometu bilo ovako, npr Atletico ce ginuti da otkine bodove Realu a protiv Barce ce malo popustiti i obrnuto Real / Espanyol. To po meni onda bas ne bi imali nekog smisla da neke ekipe nekoga pustaju a nekoga ne. FI danas bi tesko itko presao na stazi i smatram da ovakvi potezi nisu dobrodosli u sportu i na ovaj nacin je previse politika upletena u sam sport. Onda je najbolje imati sto vise bratskih ekipa da koce ostale a tebe da pustaju gdje god stignu. No da li je to svrha utrkvinja? Znam ja da su neki znali pustati i schumija isl vozace a druge stopati, a u najsvjezijem sjecanju mi je 2012 i brazil kada je Vettel krenuo u lov i onda su mu se sunarodnjaci i bratska ekipa doslovno samo maknuli sa puta. Da nisu mozda bi onda Alonso ugrabio naslov. No prica je takva gdje je tu sport i gdje je tu natjecanje? Nazalost istina je ovakva kakvu smo je vidjeli danas a to je da nitko ne bira sredstva da ostvari cilj i kao sto je dolje receno moglo bi biti i izrazenije ako naslov bude visio do kraja.



    9
    5

    4
    • Marlboro
      McKruno Donator Prikaži

      Ima smisla usporedba s nogometom ali zašto si otišao u Španjolsku? Što misliš o “d” i Lokomotivi? ☺



      8
      7

      1
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        pa odabrao si bolji primjer svakako ali poanta je ista. Opcenito je visim kategorijama kao npr u primeri zabranjen ulazak barcelone b i castille u prvu ligu upravo zbog moguceg slicnog scenarija Lokomotiva / Dinamo. Moje misljenje je da svaka ekipa se treba boriti za sebe a ako netko zeli nekoga propustiti neka to napravi na manje ocit nacin od ovoga jucer jer ljudi ovo ne zele gledati.



        4
        4

        0
  10. Marlboro
    Hey You Donator Prikaži

    Znači od iznimno dragog vozača toliko mi je ovime pao u očima da to nemogu rječima opisati. Jadno da nemože jadnije! FUUUJ



    22
    -3

    25
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      Nadam se da je ovo sarkazam.



      4
      -1

      5
    • Kimi Raikkonen 7
      Hydroid prime Prikaži

      Totalno bezvezno razmišljanje. Ne znam jesi li zaposlen ali npr. ako u uredu ti i jos jedan kolega znate raditi u određenom programu i šef ti kaze da ustanes i prepustis mjesto kolegi jer šef smatra da je to bolje i da ce brze obaviti posao kako bi ti reagirao? Rekao sefu da odjeb. i da ti znas najbolje ili bi rekao dobro evo mičem se. Rekao bi da se mičeš zar ne? Ako ti je stalo do plaće. Tako je i Oconu stalo do toga i svjestan je da do naslova prvaka moze doci samo preko top momčadi i naravno da ce poslusati nadređenog u ovom slučaju. Ne treba kriviti vozača jer on samo obavlja posao i riskira zivot dok ga obavlja. Imas potpuno krivo razmisljanje.



      11
      2

      9
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Ko je ovdje Šef?
        Fernley i/ili Szafnauer?
        Ili je to Torger?
        Ako je aludirao na Torgera, onda je tvoje razmišljanje je pogrešno.
        ON njemu nije šef.
        Njemu su šefovi Mallya, Fernley, Szafnauer….
        U primjeru iz prakse koji si naveo pričaš o šefu.
        Ja imam šefa.
        I poslušaću svog šefa.
        A ne šefa druge firme.
        Čak i da radim u firmi koja je “kćerka” (u 100% je vlasništvu) neke veće firme (dakle, eto, još bolji primjer), ja opet nisam dužan slušati šefa te veće firme., već bi se prvo konsultovao sa svojim šefom (čak i da imam želju da pređem u tu veću firmu i na veću platu).
        A ako aludira šefa iz Force Indije, onda je to još gore…., jer se sad ne rsdi samo o pojedincu (Oconu), već o čitavoj ekipi.
        Što napisa @Pastor, u fudbalu imaš mali milion posuđenih igrača, pa nisam vidio nijednog da “popušta” matičnoj ekipi.
        A i @Slawen je dobro napisao, bolje da nije pominjao “šefa”.
        Uostalom, ja Ocona ionako vidim u Mercedesu, mislim da barem to nije sporno.



        15
        14

        1
      • Marlboro
        Hey You Donator Prikaži

        Evo Frantic ti je objasnio apsolutno sve i uštedio mi puno vremena.



        4
        4

        0
  11. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Naravno da je glupo kada se ovakve stvari dešavaju, ali praviti se da je ovo prvi ili zadnji put da ovako nešto vidimo je jednako glupo.
    Hass nikad ne radi probleme Ferrariu, nije ovako očito jer nije ovakva staza, ali poanta je ista, pitanje šta bi Leclerc narpavio u sličnoj situaciji.
    Teško je kriviti vozača jer svi oni žele jednog dana završiti u Ferrariu ili Mercedesu, a kompromitirati to sa borbom na stazi protiv auta koji će ih kad tad preći im nema smisla.
    Po meni jedino rješenje je da se zabrani da momčad ima “prava” nad nekim vozačem i onda ga posuđuje drugim ekipama.
    Jer ako se ovakve stvari izričito zabrane vozač uvijek može odglumiti pogrešku i tako prepustiti mjesto.



    13
    8

    5
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

      Situacija je ta da je u pitanju VN Monaka. Tempo utrke je bio ispod svake razine. Ocon je mogao drzati Hamiltona iza sebe koliko je god htio, ovi ga ne bi uspio proci. Da je recimo ovo Ocon napravio u Kanadi ili Spa ne bi mu niko nista rekao zato jer je na tim stazama Merc neuhvatljiv i ne isplati mu se trositi gume na glupu borbu s Hamiltonom, ali ovde je u pitanju Monako ej, mogao je stajati na sred staze i ne bi ga prosao. Sainz je bio 4 sekunde sporiji od Maxa ii ovi se satrao za proci.



      3
      3

      0
  12. F1puls
    Krstas Donator Prikaži

    Sve ima svoje granice, tako i ovo. Tako gledam kao njegov navijac.
    Ne vidim sada sto bih se nervirao i pljuvao. Ovo gledao kao nesto sto se zove postovanje i zahvalnost. Ipak su ga oni uveli u F1, kroz Manor do Forc Indije. Sutra do bolida koji ce biti u borbi za titulu. Jos nije dostigao nivo da moze samostalno voditi karijeru. Zavrsio bi kao mnogi. Ovo je sastavni dio pocetnika.

    Kao sto je temelj za kuce ovo je temelj za F1 ?..



    7
    -28

    35
    • avalon Prikaži

      mislim da bi ocon do kraja karijere treba osjećat poštovanje i zahvalnost jer su ga oni ( mercedes ) uveli u F 1 tako da će i onda kada bude “samostalno vodija karijeru” , vozija za neki drugi tim zbog svoga poštenja , morala , zahvalnosti i poštovanja propuštat bolide mercedesa . ako je ovo nekakvo nepisano pravilo onda vozači mercedesa imaju 4 pomagača na stazi , a možda i ponekog “skrivenog” koji se jednog dana nada mercedesovom kokpitu . ovo me malko podsjeća na lokomotiva & dinamo . a kad sam spomenija nogomet … dobra je usporedba Pastor – poviše o nogometašima na posudbi koji daju gol timu iz kojeg su potekli , di su napravili prve nogometne korake . a možda su oni bez poštovanja , zahvalnosti ? ili još upitnije … ako je zahvalan , poštuje merc zbog posudbe di je zahvalnost , poštovanje prema FI koja mu je omogučila da se u jednom od najkonkurentnijih bolida “donjeg doma” bori za njihove boje , dokazuje dobrostivim šefovima merca . više bi se po mome mišljenju dokaza tim šefovima da se borija za FI kontra mercedesa jer u MC je “malko” zaj*ano preticat bez obzira na starije gume . naravno da šefovima merca to ne bi bilo drago , gledali bi stisnutih zuba ali bi i vidili potencjal svoga možda budućeg vozača . koliko se srčano može borit u MC usprkos malom iskustvu ( 10 trka ) pokaza je jučer gasly držeći iza sebe hulkenberga i maxa sa TR . ruši li mu to “dionice” za eventualni RB jednog dana ? čisto sumljam ;)



      5
      5

      0
  13. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    I Sainz je posuđeni Red Bullov vozač, pa je danas maksimalno otežao prolazak Verstappenu. Prvenstveno se moraš boriti za tim za koji voziš trenutno.



    42
    42

    0
    • F1puls
      Krstas Donator Prikaži

      Reno nema Red Bulov motor. Kako ja znam….



      12
      -7

      19
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Kakve to veze ima? Force India nije dužna propuštati Mercedesove vozače zato što imaju njihov motor. A tvoj miljenik je sam priznao da ga je pustio zato što je Mercedesov vozač, a ne zato što Force India ima Mercedesov motor.
        E pa vidiš, Sainz je Red Bullov vozač, ali se bori za ekipu kojoj je posuđen. Imaš tako primjera u fudbalu kada posuđeni igrač bez problema zabija timu koji ga je posudio… Ipak nisu ga ovi posudili da bi vozio u interesu Mercedesa nego u interesu Force Indije.



        34
        30

        4
  14. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ako je vec propustio Hamiltona – znajuci zbog cega, onda nije trebao spominjati sefa, jer ovakva izjava je puno gora od propustanja istog.



    15
    11

    4
  15. Jenson Button
    Foxi_HR Prikaži

    Samo ću navesti da u sportu ne bi trebalo biti mjesta nesportskom ponašanju i svaki takav pokušaj bi se trebao drastično kažnjavati. Počevši sa propuštanjima pa sve do namjernog udaranja i sl..
    Sramotno je na što je ovo spalo… čisto politiziranje.



    14
    14

    0
  16. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    u ovoj situaciji jedino cijenim oconovu iskrenost.



    5
    2

    3
    • Mercedes
      Har Kl Donator Prikaži

      Upravo to.
      Mislim da se bezveze po momku pljuje.
      Iskreno je rekao da nije do njega, tj da ima “Šef” koji je to naredio.
      Ko je taj “Šef” i nije toliko bitno. Pretpostavljam neko iz FI.
      Bitno je da jedna ekipa direktno na stazi pomaže drugoj ekipi u borbi za šampionat, što ako nije zabranjeno treba pod hitno zabraniti.



      12
      10

      2
    • David Croft
      Ferrari Prikaži

      Ocon je trebao pametniju izjavu dati…mogao je kazati da je propustio Hamiltona da ne bi on sam gubio vrijeme na borbu koju ne može dobiti protiv bržeg bolida…a ne da mu je “šef rekao” i da je on “Mercedesov vozač”…



      7
      3

      4
  17. F1puls
    Ice Prikaži

    Ocon mi je već u onom incidentu sa Perezom prošle sezone u Spa postao manje omiljen vozač, samo se smješkao i dramatizirao oko toga i samo je gledao kako da izazove simpatije prema sebi od medija i publike, dok je Perez objektivno i mirno prokomentirao njihove sudare.

    A sad se i potvrdilo da nije ništa karakterno bolji od alonsa ili hamiltona, dakle križam ga, kao i Maxa.
    ČAk mi je Max simpatičniji jer iako seljačina, bar je iskreniji.



    14
    9

    5
  18. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Force India, ekipa u kojoj su najžešće borbe između njihovih vozača.
    Ovo propustanje nije imalo nikakvog smisla, zato jer je tempo utrke bio ubitačno spor i da je zadrzao Mercedese iza sebe jos 10ak krugova mozda bi na kraju i imao priliku za eventualni napad na Bottasa ili Kimija sa svjezim setom SS. Vjerojatno ne bi prosao ali opet.
    Btw kako je FI sa ocigledno velikim problemima sa šasijom i balansom uspjela u Monaku biti 6. Znam da su donijeli neke nadogranje ( zadnji ovijes) ali opet da im podigne toliko performanse….



    2
    2

    0
    • David Croft
      Ferrari Prikaži

      Ako aludiraš na motor i neke dodatne performanse to možeš odmah odbaciti…motor u Monaku ne znači puno…
      Uostalom FI i cijela sredina poretka je unutar 3 desetinke…svaki vikend druga momčad ispliva…isto tako Force India je poznata po tome da loše počnu sezonu pa se vrate kako ide dalje.



      2
      2

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Mislim da su napokon vozili sa novim prednjim krilom. A kao što @Ferrari kaže, razlike su minimalne. Tako da malo bolje shvatanje bolida može donijeti prevagu. A oni su u zadnjih nekoliko utrka donijeli puno nadogradnji. Normalno je da nisu sve odmah legle na mjesto.



      2
      2

      0
  19. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Sjecam se onih vremena kad je Ferrari placao masne pare o propustanju momcadskog kolege (zadnji puta na Njemackoj 2010 ako se ne varam) , a samo 3-4 godine kasnije gledamo sve timove kako govore preko team radija da puste kolegu…Ono o usporavanju vozaca druge momcadi kao sto smo vidjeli u Bahreinu to ne smatram nicim pogresnim osim ako bi time unistili konacnu poziciju vozacu, ali pustanje kolegi ili ovako vozace drugih timova je glupost nevidena, trebalo bi to ukinut



    7
    7

    0
  20. F1puls
    Krstas Donator Prikaži

    Nista gore kad mi Vetelovci pocnu izigravat neko postenje i nevinost a sam njihov Vetel dok je bio u Red Buli uradio potez kojeg ga je doveo do tog nivoa da ga svi mrze to jest zvizdaju. Pljunuo po cijelom timu i timskom kolegi Veberu. Cim je presao u Ferari ljubimac, nevinost, postenje. Hamilton unistio prijateljstvo iz doba pelena radi pobjede. Kimi vec 5 godina beton vozac. I sad se nasli da pljuvaju Okonov potez, Maksove poteze, Botasove poteze. I njihovi/ vasi ljubimci majku rodjenu bi zajebali

    Nalijte me minusima,slobodno…



    7
    -14

    21

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.