F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ricciardo do pobjede došao sa samo šest brzina

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Pobjednik VN Monaka Daniel Ricciardo konačno je slavio u Monaku i to potpuno zasluženo, iako je veliku većinu utrke imao problema s pogonom svog Red Bulla. Australac je ostao uskraćen za sedmi i osmi stupanj prijenosa zbog čega je gubio od 20 do 30 km/h na pravcima, ali na kraju se ipak uspio obraniti od Sebastiana Vettela na drugom mjestu.

“Ovo se radilo dvije godine. Konačno osjećam da je iskupljenje pristiglo”, rekao je Ricciardo nakon utrke prisjećajući se 2016. kada je u Kneževini ostao bez pobjede nakon greške svoje ekipe pri promjeni guma.

“Imali smo puno problema s kojima smo se morali nositi u utrci. Prije polovice utrke sam osjetio gubitak snage te sam pomislio da je gotovo. Do cilja smo došli koristeći samo šest brzina, hvala momčadi što smo se vratili.”

Zadovoljan je bio i motorsportski savjetnik Helmut Marko koji kaže da nitko drugi ne bi tako dobro prošao kroz sve današnje probleme kao njegov vozač Daniel Ricciardo.

“To je bio ozbiljan problem, a on ga je iskontrolirao. Bilo je nevjerojatno. Mislim da nijedan drugi vozač to ne bi mogao učiniti.”

“Bili smo nervozni jer se na početku činilo da će taj problem dodatno usporiti bolid”, zaključio je Austrijanac.

Daniel Ricciardo nakon VN Monaka drži treće mjesto u poretku vozača sa 72 boda. Ispred njega se nalazi Sebastian Vettel s 96, a iza Valtteri Bottas sa 68 bodova.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    najbolji vozač na gridu po mnogo kriterija i potpuna pozitiva od čovjeka….treba prešišat i luia i seba po broju titula….pa u bilo što sjeo



    38

    9
  2. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Usporedba sa MSC je smiješna, bez 7 brzine u monacu vs zapet u petoj u Španjolskoj, Horner mijenjaj dilera



    51

    6
  3. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Donedavno potpuno podcijenjen, i to od strane samog Red Bull-a koji su izgleda pre kasno shvatili tko je i sta je Ricciardo.

    https://youtu.be/YFfzTPtEgZI



    20

    3
  4. svaka mu čast, ali ipak usporedba sa Schumaherom je pretjerana



    15

    4
  5. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    nico ima odličan blog i odlične komentare koji su 100%….https://www.youtube.com/watch?v=h_NmTXWo3uw



    3

    3
  6. Sebastian Vettel 5 ZamaF1 Prikaži

    Nije došao do 7 jer nije imao ni snage, u Monacu gdje se ne moze pretjecat
    Dok s druge strane imamo Schumachera koji ima samo 5. brzinu u Barceloni.
    Usporedba je ravna katastrofi



    12

    0
  7. Mattia Binotto SamoFerrari Prikaži

    Daniel u Ferrari <3


    0

    1
  8. Problem kod ove usporedbe sa Michaelom je višestruki.
    Prije svega puno puno teže upravljanje bolida 1995 nego 2018 bez power steeringa, itd…
    Drugo staza sama po sebi- u Monacu da si i 3 sekunde po krugu sporiji dosta tesko je prestići bolid.. Sjećam se kada sam gledao 2001e godine VN Monaca i kada je Coulthard više od polovice utrke ostao zaglavljen iza Enrique Bernoldija u prekrasnom Orange Arrows Supertecu (bila su to predivna vremena).
    Treće- Michael je tada koristio uvelike znanje iz Le Mans C-grupe automobila koje je imao kada je vozio zajedno za Frentzenom i Wendlingerom..

    Uglavnom- posljednjih godina viđamo neke usporedbe koje su stvarale legende, koje radi promocije i marketinga pojedini šefovi ekipa pa i mediji žele prikazati i usporediti sa legendama auto sporta.. Međutim- žalosno i jedino istinito je da je to neusporedivo i da sve što se umjetno pokušava napraviti uvijek ispadne vrlo loše i bez stila.
    Sretan sam što sam opsesivan fan f1 25godina, što sam gledao treninga, kvalifikacije i utrke od polovice 90ih do danas.. Kupovao časopise, kad su se pocetkom 2000e pojavile prve super web stranice, kad je imati neku informaciju bila ekskluziva… Danas svatko laprda šta hoće, napamet. I to je ono najopasnije..



    1

    0