Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

02 Emilia-Romagna – live chat
02 Emilia-Romagna – live chat

Verstappen prvi prekoračio dozvoljeni broj elemenata PU: Za Monako novi MGU-K

Crankshaft

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Verstappen prvi prekoračio dozvoljeni broj elemenata PU: Za Monako novi MGU-K

Crankshaft

Max Verstappen će današnju VN Monaka startati s posljednje pozicije s obzirom na to da jedini nije postavio vrijeme u jučerašnjim kvalifikacijama. U tome ga je spriječio udes s trećeg slobodnog treninga zbog kojeg je Nizozemac već dobio novi mjenjač i kaznu od 5 mjesta, a momčad je ovu situaciju iskoristila kako bi u Maxov RB14 ugradila i novi, treći po redu MGU-K, što će za sobom automatski povući kaznu od 10 mjesta na gridu.

Ovo je prvi slučaj ove sezone da je jedna ekipa morala prekoračiti dozvoljeni broj elemenata pogonske jedinice, iako se u ovom slučaju ne radi o tome da je Red Bull to ‘morao’ učiniti, već su jednostavno iskoristili priliku i u opticaj dodali svježi element za kojeg realno neće biti kažnjeni.

Ove sezone vozači na raspolaganju imaju po tri motora, turbopunjača i MGU-H, te dva MGU-K, dvije baterije i dvije kontrolne elektronike.

Podrži nas

Zadnji donatori:
HuMS32

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Da li može koristiti stari MGU-K na nekoj slijedećoj utrci?


    0

    0
  2. A njemu su baš pred ovaj vikend stavili drugi. Izgleda da je taj doživio dobar “stres”, kad se već pristupilo zamjeni.

    Ali sada ovaj treći im dođe kao gratis, ako dobro shvatam, to jest besplatna zamjena za određeni period.



    2

    0
    • Da, besplatna promjena. Još jedan MGU-K će svakako morati uzeti u nastavku sezone jer bi Renault uskoro mogao konačno predstaviti novu specifikaciju te komponente, za razliku od ove iz 2016. A imat će i ovaj ‘gratis’ element kojeg će moći furati na slobodnim treninzima, tako da bi čak s ta 4 MGU-K teoretski mogli do kraja sezone ako ne bude nepredviđenih kvarova ili scenarija.



      6

      0
  3. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Ako je treci a dva su dozvoljena bez kazne onda se prva dva mogu zaboravit il sam ja zabrijo.. Rotiranje unutar dozvoljenih komponent je u redu, ovo je treca i kaznjiva i samim time koristenje prve 2 komponente je gomilanje..



    1

    1
  4. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Ja sam mislio da su samo ES i CE ograničeni na po 2 po sezoni. A ovo ostalo po 3?


    0

    1
  5. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Pitanje, sto mislite hoce li sjebat nekon ferrariu trku kad ga budu obilazili za krug? (A ako se nesudari na pocetku vjerovatno oce jer je to monako)



    1

    14