F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonso pomalo razočaran McLarenovim zaostatkom za Red Bullom

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLarenovi rezultati su puno bolji otkako su se za ovu sezonu prebacili na Renaultove pogonske jedinice, ali i dalje nedovoljno dobri kako bi se približili Red Bullu koji također koristi pogon francuskog dobavljača. U Wokingu su još prošle godine govorili da je upravo momčad iz Milton Keynesa sada mjerilo za McLaren, ali ovogodišnje performanse McLarenovog MCL33 samo pokazuju da je superiorna šasija vjerojatno samo mit.

Na stazi u Monaku, gdje se vozi najmanjom prosječnom brzinom, što automatski umanjuje utjecaj aerodinamike, te na stazi na kojoj pogonska jedinica dolazi do najmanjeg izražaja, velika većina zasluga za dobar rezultat otpada upravo na šasiju koja je bitan faktor na ulicama Kneževine. Međutim, Alonsov zaostatak za pole sitterom Danielom Ricciardom iznosi 1.3 sekunde.

“Na neki način razočaran jer imamo istu pogonsku jedinicu te bismo trebali biti na tom nivou. Međutim, dosta rano ove godine smo znali da još nismo na toj razini, ali pokušat ćemo biti što je prije moguće”, rekao je Alonso nakon jučerašnjih kvalifikacija.

“Više-manje smo znali da će Red Bull ovdje biti prilično jak, na neki način favoriti. Isto vrijedi i za Mercedes i Ferrari, Red Bull je momčad koju ovdje treba pobijediti. To nije iznenađenje.”

“Očigledno lovimo taj tempo cijelu godinu. Identificirali smo, znamo na kojim područjima moramo raditi kako bismo imali taj tempo.”

“Mislim da smo po zadnjem sektoru u Barceloni shvatili da će Monako biti jako dobar za Red Bull, a mi još nismo na toj razini.”

S tom se konstatacijom slaže i njegov momčadski kolega Stoffel Vandoorne.

“Kao što je Fernando rekao, mislim da ovo nije nikakvo iznenađenje. S druge strane, imamo jasne smjernice kada je riječ o stvarima koje na bolidu treba poboljšati. Smatram da smo u posljednjih nekoliko tjedana napravili mali korak prema naprijed, te mislim da se sada jako pritišće u tvornici kako bismo napravili još veće pomake u sljedećih nekoliko tjedana”, zaključio je 26-godišnji Belgijac.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Brawn Gp stefan89 Prikaži

    Mislio je da McLaren može odmah blijesnuti?


    0

    0
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Pa prošle godine su ga u McLarenu uvjerili da je njihova šasija najbolja. Naravno da očekuje da su barem izjednačeni s nekim tko ima isti motor. To je izjava za interne političke potrebe.



    5

    0
  3. Brawn Gp stefan89 Prikaži

    Jel ovo na slici pomjereno prednje krilo?
    Ma udri brigu na veselje!


    0

    2
  4. Fernando Alonso 14 AlonsoForever Prikaži

    “ali ovogodišnje performanse McLarenovog MCL33 samo pokazuju da je superiorna šasija vjerojatno samo mit.”
    Prošle su godine imali od Japana i Mexica NAJBOLJU ŠASIJU na gridu. Ali, veeeeeeeliko ALI, integracija Reno motora je pomjerila sve “račune” oko izrade šasije. Na 2018 bolidu su poceli raditi daleko ranije prošle godine no što se donijela odluka o motoru za ovu godinu, pa su vec dosta bolida izradili baš po Hondinom motoru. I onda jebajiga, vrći nazad, iznova sve kreiraj, radi, zato su sad podbacili sa šasijom. Al eto, to niko ne vidi, ne shvata.



    2

    1