F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Horner: Hamiltonov ugovor kasni zbog groteskne cifre

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Red Bullov Christian Horner misli da se iza odgađanja potpisivanja novog ugovora između Lewisa Hamiltona i Mercedesa krije “groteskna” količina novca.

Hamilton još uvijek nije produljio vjernost njemačkoj momčadi, a kako prolazi sve više vremena, spekulacije slične Hornerovim svako malo isplivaju na površinu.

Četverostruki svjetski prvak ima ugovor s Mercedesom do kraja ove godine, a na press konferenciji uoči VN Monaka je izjavio da mu se ne žuri s novim ugovorom.

Horner je prokomentirao ovu vruću temu.

“Mislim da se radi o tako grotesknoj količini novca o kojoj Toto priča da se vjerojatno njemu i Laudi trenutno cakle oči,” rekao je Horner na FIA-noj press konferenciji.

“Hamilton vodi skupi životni stil. Četverostruki je svjetski prvak i sumnjam da je jeftin. Pretpostavljam da je to razlog zašto kasni novi ugovor.”

Mercedesov šef Toto Wolff, koji je sjedio kraj Hornera na konferenciji za novinare, kaže da ne misli dati točan datum kada će pregovori biti završeni.

“Trenutno prolazimo kroz ping-pong e-mailove zbog nekih detalja,” rekao je Wolff.

“Ne želim postaviti točan datum zbog toga što ćete me onda pitati zašto baš taj datum, zašto pregovori nisu već završeni, ali možda odaberemo jednu od lijepih nadolazećih utrka, što će biti u sljedećih nekoliko mjeseci.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

44 komentara

  1. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    On sve zna. Zasto ne gleda u svoje dvorište, ima puno posla



    9

    1
  2. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    osobno luiu ne bih dao neku specijalnu lovu…on je čisto čudo sreće nakon što je šumi napravio bolid svojim iskustvom….pa promjena pravila…pa on odjednom čudo od vozača? Budimo realni, lui je jedno 6-7 vozač po kvaliteti u F1. Naime, vidjeli smo nedavno na testu u barci da neki rezervni vozač ferrarija bez svog bolida (vozeći tuđi) lako i dominantno prebija ovakve mimoze.



    14

    33
    • Felipe Massa Warrior Prikaži

      Nigdi veze u tome sta govoris. Mozes isto tako rec za Vettela jer ga je Ricciardo opra kad su vozili u istoj momčadi. Trenutno Lewis Vettel Ricciardo i Alonso 4 vozača koji su za nijansu bolji od npr. Bottasa Verstappena ili Hulkenberga i Sainza.



      15

      5
      • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

        nekako se ne slažemo. vettel je isti lucky punch. vettela trpim otkako je u ferrariju, jednako kao i alonsa jer je bio u ferrariju.nemre bit ak voliš formulu da ne akceptiraš ferrari iako mi to nije bitno. veza je znanje i realan broj titula…Schumi je složio 3 marke automobila u formuli i iza toga su se rezultati uvijek vidjeli kao posljedica. Da nije išao vaditi iz mrtvih tih godina ferrari, bio bi najmanje još 3x prvak. lui nije složio ništa.vettel nije složio ništa (danas kopira kimija u settingu). mladi vozači su pokazali jednaku pa čak i veću brzinu i samo im daj auto. svojedobno je lauda rekao (1992):”Današnje formule mogu voziti i čimpanze!”, što govori samo o tome koliko je jednostavnija vožnja danas sa tehnologijom kojom su okruženi. U F1 u kojoj bi bio samo jedan bolid….svi bi mogli biti prvaci i 100% sam uvjeren u to. Npr. da maxu daš lui merc….koliko bi bio brži max??? barem pol sekunde !



        7

        29
    • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      “Naime, vidjeli smo nedavno na testu u barci da neki rezervni vozač ferrarija bez svog bolida (vozeći tuđi) lako i dominantno prebija ovakve mimoze.”

      :facepalm::facepalm::facepalm:



      15

      2
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Znači Schumi je složio sve svoje aute, a svima ostalima su ih složili inženjeri, bravo, svaka čast.
      I onda je otišao u mirovinu 2012. a taj “složeni” auto se morao marinirati godinu dana da dosegne zrelost ili šta?
      Šta je onda Rosberg koji je sve 3 godine u Mercedesu bio ispred Schumia u prvenstvu vozača, svemirac?
      Ti nebi Hamu dao veliku lovu, čovjeku koji jedini u povijesti ima pobjedu u svakoj sezoni u kojoj je nastupao, a bome nisu mu svi auti bili dobri auti i za koga Button koji ga nešto previše ne voli kaže da je u rangu Senne po brzini u jednom krugu.
      Vettel kopira Kimmia u setupu, pa ga namaže sa tim setupom 90% vremena.
      Čudi me da te Mercedes i Ferrari nisu pozvali u stručni stožer da im objasniš par stvari?



      12

      3
      • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

        Nekada nije bilo toliko elektronike i senzora, ako to možeš shvatiti i ključno je bilo kako inženjerima prenijeti iskustvo sa staze. ukoliko toga nema, šarafi se sigurno neće namjestiti sami. Napisano je ono što si i na ovim stranicama mogao pročitati kroz članke, a ako kojim slučajem govoriš engleski, tada bii ti bilo još jasnije ako pročitaš koji članak a bilo ih je jako puno.



        2

        4
      • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

        sa sennom uspoređuješ ovog? ha ha ha !…mansell, prost, jules joj dečko…i sreći dođe kraj. ne mrzim luia ali da mi je to neka faca, to baš i nije.



        5

        7
      • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

        Nekoliko stvari:
        1. Služim se engleskim jako dobro i čitam popriličan broj članaka na engleskom, pogotovo na temu F1, to ne mijenja moje mišljenje dapače potvrđuje ga.
        2. Ne uspoređujem ga ja nego Button, inače dugogodišnji F1 vozač i svjetski prvak, nekako mi je njegovo mišljenje relevantnije od tvojeg, mislim da zna mrvicu više od tebe o čemu priča, pogotovo kad pročitam tvoje ostale komentare na ovom članku.
        3. Mislim da nije pretjerano reći da je na ovom protalu većina fanova Ferraria, koji nisu baš simpatizeri Hama, usprkos tome svaki tvoj komentar je u debelom minusu, što bi reklo da se gotovo nitko ne slaže sa tobom.
        4. Nisi odgovorio na ni jedno moje pitanje nego pišeš nekakve gluposti o napisanim člancima na ovoj stranici i drugima
        5. Tko je rekao da danas nema više tehnologije? Svejedno i danas treba davati feedback inženjerima jer da ne treba onda ih nebi pitali mali milion pitanja svaki trening session.
        6. Skačes sam sebi u usta, jer po tvojoj logici ako u današnje vrijeme je sve do inženjera i senzora onda Schumi nije baš nešto mogao doprinijeti razvoju bolida dok je bio u Mercedesu jer je tad bolid već bio nakrcan tehnologijom.
        7. Ako majmun može voziti danas bolid ne znam zašto pratiš F1, upali snimku Monaca 1969.i uživaj bar je danas to dostupno



        6

        2
      • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

        smr201…vidim imaš potrebu se sa nekim svaditi…bezpredmetno….o majmunima pitaj laudu….zapravo….što tebe smeta?


        0

        1
      • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

        Nemam se uopće potrebu svađati, nego si iznio hrpu teža za koje smatram da nemaju uporište u stvarnosti i zato sam ti argumentirano probao odgovoriti, mislio sam da je to i poanta komentiranja na ovim člancima.
        Jer svatko tko imalo prati ovaj sport sa razumijevanjem ne može tvrditi da je Bottasa “razbio” Giovanazzi na testu u kojem je brzina vrlo nisko na listi prioriteta većine momčadi, na što ti je i kolega wapi probao ukazati.
        Ali imaš pravo, očito ti moji argumenti ne mogu primjeniti mišljenje, pa nema smisla slažem se.
        Pozdrav



        4

        2
      • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

        smr201….i ostali, samo jedno pitanje…solenoidi ili bregasta ?



        1

        1
  3. Formula 1 1883 Prikaži

    Sve mogu progutati osim “još uvijek čekam da vidim kakav je bolid” situaciju, ništa drugo mi nije bitno. Merc ulaže u Luju dvaest godina već i puno su mu do sada dali, kako rezultatski tako i financijski. Da je ljudina ovaj bi ugovor potpisao potpuno besplatno u znak zahvalnosti i odanosti kako to voli natuknuti Ricciu.
    Izuzetno ga cijenim kao vozača i drago mi je što vozi za Merc, ali ako je situacija iz prve rečenice neka se goni tri p. m. momentalno.



    9

    11
    • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

      ma čisti oportunista a ne kuži da uopće nije toliko bitan. frajer misli da vrijedi više od mercedesa??? kaj nije to smiješno? on hoće 50% od budgeta mercedesa ! da sam merc, uzeo bih mladog nekog za sitnu lovu, ostavio bottasa jer se prednost u tehnologiji istopila i bit će sušnih godina za mercedes, kojem kao koncernu itekako važan naslov



      7

      13
  4. David Croft Dome_Senna Prikaži

    Mercedes bi trebao držati svoje. Netko je dolje napisao da je Lewis 6. ili 7. vozač u poretku kada se oduzme bolid. Ne znam da li je baš 6. ili 7., ali definitivno nije 1. Nije Lujo tako nezamjenjiv. Smatram da ima još vozača na gridu koji bi mogli napraviti čudo s Mercedesom.

    Tipa Grosjean ili Ericsson… ??



    10

    15
  5. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

    Čitajući ovaj tekst jedino mi pada u oči Hornerov komentar, koji je po meni više kreiran za medije nego što je stvarna istina. Jer ne zaboravimo i njegovi vozači, možda već u bližoj perspektivi bi ga mogli staviti pred zid, vrlo sličan Mercovom. Ne mislim da se uopće vole Merc i Lewis (ponaosob njihove lisnice). To je vrlo čist trgovački odnos, „Ti tražiš, ja nudim“ i gledano sa bilo koje strane. U prilog Lewisu ide i jedna rečenica a nalazi se u Atosport Plus-u, tekst o prednostima i šansama RB-a sutra u Monacu, u kojem je jedna jedina rečenica posvečena Lewisu, znakovitog je sadržaja. Koliko se sječam, nisam to isto ćuo o nekom drugom vozaču. Poradi svega toga nevidim razloga da se vozače vrijeđa, omalovažava poradi bilokojeg razloga.



    1

    6
  6. Ne kuzim tu jedan dio ekipe koja prica o tome da je Hamilton sve sto je osvojio do sada osvojio prvenstveno i samo zbog bolida. Ne navijam za njega niti mi je omiljen ali da je naslove osvojio i svojom sposobnošću, to je. Isto onda mozemo reci i za Vettel-ove naslove. Da ih je osvojio zbog bolida. Ne budite smjesni. Ne postaje se prvakom samo tako. Da je Alonso ili Vettel u mercedesu i da osvoji sve isto kao hamilton sto bi onda rekli? Da je sve osvojeno znalački i sa umijećem. Ma daj. Volite i navijajte za svoje a druge poštivajte. Pa ne osvaja se titula prvaka samo zbog bolida.



    27

    2
    • Formula 1 1883 Prikaži

      To mogu izjaviti samo hejteri koji kako god sagledas nisu relevantni u prici u vezi bilo kojeg vozača, a niti općenito u F1.



      10

      6
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Nemoj ulaziti u te rasprave. To je meni flat Earth, chemtrails…. Gubitak vremena.



      13

      5
    • Moram se naviknuti da je jedan dobar dio djece ovdje. Nije se rodio tko je ovoj ekipi udovoljio. Osim ako njihov mezimac ne pobjedi



      6

      2
    • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

      današnji vozači su svega 25% nasuprot autima koji imaju udio od 75% u osvajanju bodova. sa sennom je završilo razdoblje kada je vozač bio 80% a auto 20%



      4

      10
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ne bih rekao da je u F1 ikad bio omjer 80/20 u korist vozača, ni blizu. To je problem kod romantiziranja starih vremena, svaki put kad se priča prepričava – doda se još jedan element i na kraju dobiješ mit i legendu, nešto prilično daleko od stvarnosti.



        22

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Dobro se sjecam kad je Lauda otisao iz Ferrarija 1977, vozio je Brabham i McLaren nije imao nikakve šanse protiv turbo motora, osim u Monacu., sve dok u McLaren nije stigao Porsche….



        2

        0
      • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

        probaj pogledati snimke trka iz 70′ i ranih 80′ uf što se vozilo. danas mi je to onak mlako. bilo je fantastičnih utrka uvijek, ali nekako oni stariji spartanci su bili jači. nije bilo tehnologije, serva, šaltalo se ručno (ne sekvencijalno nego kao u autu), balans na štangu. Mansell:”najbolji auto koji sam vozio me htio ubiti na svakom zavoju”. pogledaj izjavu laude. riki je izjavio nedavno na jedvite jade da je omjer 50:50 a vidjelo se da nije iskren jer je u pitanju lova. sjetimo se senne i svih koji su se “klali” sa njim tih godina….više pretjecanja, više neizvjenosti. nekako mi se čini da su današnji auti pre savršeni i da ih nekako treba “degradirati” da bi se užitak povećao



        4

        6
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Senna je 93 vozio auto s aktivnim ovjesom, traction controlom, launch controlom, absom…. u sezoni kad je to ukinuto je poginuo. Dakle, tada je bilo još manje do vozača osim u posebnim uvjetima kao čuveni Donnington. Ali imali smo takve slucajeve u modernija vremena na Spa ili u Monzi…. U Sennino doba je bilo 50% sanse da ce se auto pokvariti….I imao si 5% sanse da neces docekati kraj sezone živ.



        5

        1
      • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

        wapi…sve si lijepo napisao…1993 a do tada? uglavnom, danas je lakše sve pratiti, kakve snimke i kojom rezolucijom vidimo stvari. jednako tako su i auti napredovali. tehnologija neće stati a robotizirani auti će bit još češći…to uopće nije u pitanju a što je sa vrijednosti vozača u tom slučaju? sve manji utjecaj. na kraju se prošle godine dogodio ljudski faktor koji je uništio sezonu ferrariju. da li zaista misliš da budućnost pogreške čovjeka u ovako velikoj igri neće bit potpuno eliminirane? a na koji to način isključiti ljudski faktro? vrlo jednostavno-isključiš čovjeka….jednako kao i u avio industriji, i svim digitalnim tehnologijama koje dolaze. dakle da zakljičimo raspravu-vozač u F1 vrijedi sve manje i manje kako vrijeme nadolazi.



        2

        3
  7. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Na stranu stil zivota kojeg neko vodi ( ovo svakako nije Hornerova domena da sudi nekome ) i sve ostalo, Lujo je top sofer, cetverostruki svjetski prvak i dok god ima netko tko ce platit ono sta on trazi, ne vidim problem jer osobno mislim da nikad nije kriv onaj koji trazi nego onaj koji pristane na trazeno, ponuda – potraznja i to, ako smatraju da trazi previse nece mu dat i kraj.. Ako Lujo smatra da netko drugi moze dat vise isto ok..



    17

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Kad pročitam “šofer” meni odmah asocijacija na popaj-podlakticu s tetoviranim sidrom, datumom i …. kako vrti volan promjera metar.

      A o velikim novcima ima jedna čuvena Shaqova. On je bio prvi NBA košarkaš koji je potpisao ogromni ugovor. S njim je počela moda. Kad su ga pitali o tome, on je rekao: “a zamislite koliko klub zarađuje kad mene mogu toliko platiti.”

      Ako ga puno plaćaju, znaći da mogu i žele i misle da im se isplati. Nema se tu puno kaj komentirati.



      5

      0
  8. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Ne vidim zašto Horner ima bilo šta komentarisati u vezi s Mercedesom i Lewisom. Bolje ti je da se brineš o svojim vozačima i njihovom ponašanju, nego još da se miješaš u interne odnose drugih ekipa.



    18

    1
    • Formula 1 1883 Prikaži

      Pitao novinar pa ovi odgovorili uključujući i Hornera:
      Q: (Jonathan McEvoy – Daily Mail) To all but Mercedes. In your minds, is Lewis still available – or is it such a done deal that he’s going to stay at Merc, that that’s that?

      CH: Well, I can only imagine that a delay can only involve money. And I should think it’s such a grotesque amount of money that Toto’s talking about, it probably is what’s making his and Niki’s eyes water at the moment. So, yeah, he’s got an expensive lifestyle. He’s a four-time world champion and I doubt he’s cheap. I can only envisage that that’s probably got something to do with the delay.



      2

      0
  9. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Baš me zanima koliko će love tražiti Max za sljedeći ugovor, pogotovo ako Ricciardo ode, pa im bude jedina top opcija.
    Sigurno će potpisati za 2800kn mjesečno.
    To onda neće biti groteskna količina love jer će Horner vjerojatno reći da je Max budući svjetski prvak, da je jako popularan i marketinški isplativ.
    Apropo Hama rekli su na Skyu da nije do love toliko koliko do nekih drugih stvari.
    Navodno bi Ham htio ako osvoji naslov zadržati bolid, da je to htio i u zadnjem ugovoru, ali nije se uspio izboriti.



    7

    2
  10. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    HaHa. Alonso bi vozio mečku za džabe, a Riki za 4 puta manje para i mišljenja sam da obojica ne bi bili ništa lošiji od Hamdije.
    Wolf mora dobro razmislit, jedino mi nije jasno kako se uspio navuć da plaća Louisa prošle 4 godine toliko kad bi bar 8 vozača s onakvim bolidom bili prvaci za 5 put manje para (ne omalovažam LH koji je sigurno u top 3, nego bolid je jednostavno imao toliku prednost).



    25

    9
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Zato jer za razliku od većine vozača ne ide nakon utrke doma ženi i djeci i ne vidimo ga do sljedeće utrke, nego ide po filmskim festivalima, raznoraznim modnim događanjima, druži sa se filmskim i estradnim zvijezdama.
      Ukratko komercijalno je najisplativiji vozač na gridu.
      Samo pogledaj koliko je celebritya bilo u boxu Mercedesa zadnjih godina.
      Poprilično sam siguran da Švabe imaju jako dobre ekonomiste koji sigurno nebi plaćali vozača i bili u minusu.
      Ne zarađuje Mercedes od toga što su osvojili naslov, tj. zarade, ali to je mizerna cifra u odnosu na ostatak love koju kompanija generira.
      U Hamu imaju top vozača i nekoga tko im je pojačao brend među ljudima koji nisu tipični F1 fanovi, to im jako puno znači.
      Vettel koji nije ni približno tako jak komercijalno ima 30 ili 35 milja po sezoni, a nije bio prvak već 4 godine, Alonso isto tu negdje, a nije bio prvak već 12 godina, zašto onda Ham ne bi tražio 40, dok je aktualni prvak, a marketinški svjetlosnim godinama ispred njih dvojice.



      15

      3
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      :facepalm: Šta sve čovjek neće pročitat…
      Alonso bi vozio džabe? Alonso je oderao kožu McLarenu, koji ne mogu naći sponzora već godinama. Budžet im je opao duplo u zadnjim godinama. Nisam nigdje pročitao da se Alonso zbog toga ponudio da vozi džaba…



      2

      0
  11. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

    Netko je , ćini mi se, ovdje spomenuo informaciju Sky-a da Lewis traži nešto drugo a ne novac. Spominje se bolid. Jest, da nam je nevjerovatno, ali moguće je. Naime, sječam se početka njegove karijere u F1 kada se je natezao sa Denisom u svezi njegovih osvojenih pokala da pripadaju njemu a ne McLarenu. Ne sječam se kako je to završilo. Dakle………



    1

    1
  12. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    LH zna koliko vrijedi,pametan je,odavno sam ugovara sve,ono što daje zadnjih par godina vrijedi puno više od onog što daju SV i FA.
    Očito je siguran u sebe kada još nije obnovio ugovor s takvim Mercedesom,možda i razmišlja par godina u naprijed,nije sve u F1.
    Uvijek je bio poseban,od prve trke i prvog zavoja kada je prošao s vanjske strane dvostrukog prvaka.



    7

    7
  13. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    IMO da je samo u novcu pitanje, dosad bi bilo završeno.
    A što se tiče komentara koliko ko vrijedi, nakon današnjeg treninga, može se zaključiti da ako MV vrijedi 20mil, LH vrijedi bar 100mil.



    2

    2