F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Lauda: FIA mora pojasniti je li Ferrarijev bolid legalan

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Niki Lauda kaže da FIA mora raščistiti sve nejasnoće oko toga je li Ferrarijev novi bolid legalan ili ne. Tek je pet utrka iza nas, a FIA ima pune ruke posla oko pojašnjavanja pravilnika.

“Prije Monaka sve mora biti jasno,” kaže Lauda.

“Sive zone moraju biti pojašnjene. Razlog je jednostavan – pravilnik mora biti isti za sve.”

Priče o bolidima posebno su aktivne ovog vikenda jer nam u deset idućih vikenda slijedi čak sedam utrka.

“Točno to je razlog zašto nam sad treba jasan znak što je dozvoljeno, a što ne.”

Što se tiče brzine bolida za specifičnu stazu u Monaku, Lauda je vrlo oprezan:

“Red Bull i Ferrari nam uvijek pušu za vratom. Ovdje u Monaku mehanički grip igra ogromnu ulogu. Vidjet ćemo u kvalifikacijama kako će to izgledati…”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: Kico.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3217 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

17 komentara

  1. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Legal je vise nego mercedes zadnjih godina. Kad Ferrari nesto izmisli je protiv pravila a kad vi izmislite to je revolucija jel???



    47

    15
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Lauda je pravu. Ako se netko žali onda FIA mora brzo odlučiti o žalbi inače postaje besmisleno. S druge strane, moralo bi biti posljedica za žalitelja, ako mu žalba bude odbijena. Na primjer, u hokeju, ako momčad traži review gola i bude neuspješna žalba, onda gubi pravo na timeout.



    18

    0
  3. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Sive zone su sa razlogom sive.. Da su pojasnjenje, ne bi bile sive..
    A pojasnit sve sive zone, sve ideje koje netko dobije- good luck chuck



    19

    1
  4. Marlboro F1 Dk Prikaži

    Na početku sezone moraju odlučiti dali je bolid legalan ili ne a ne nakon 1/4 utrka



    18

    6
  5. Ma samo neka rokaju po sivom, sve sto smisle neka bude u sivom….tim jos bolje jer je Mercedes sav u sivom godinama jos uz kojekakve navlakuse s gumama,tokenima motorima itd. Merc je prvi koji je u sivoj zoni , promjene im tlak u gumama odmah nakon toga debakl u utrci. Pa papanje ulja,,, mogao bi jos naci poneku stvar koju su im otkrili tako da iskreno zelim da ih Ferrari dobije njihovim oruzjem… Mercedes je iz prosjeka isplivao na mučkama u vrh F1 i tokenima su odrzavali dominaciju. To su riječi B E. Stoga ako zelis s nekim cistu borbu pogledaj prvo sebe…. U mercu se prqve svi posteni ali daleko je to istine.



    24

    15
  6. Fernando Alonso Lux14 Prikaži

    Ako su te glasine istinite, nema ništa sivog u tome da dodaš još jedan ecu da ti mgu-k deploya više od dozvoljenog. To je poprilično jasno ilegalno i nevidim po čemu je to rješenje genijalno ili unutar pravila (u sivoj zoni). Nadam se da nije tako i da su glasine bs (jer zvuče tako), ali ako je ovo istina, Ferrari mora dobiti kaznu.



    6

    7
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      ECU je kontrolna elektronika automobila. Za sve ju proizvodi McLaren + Microsoft.
      ES je energy storage. Sigurno nije tako trivijalno da nečega ima jedan komad nečega previše. Da je tako, auto ne bi niti izašao na stazu.

      Puno je zapetljanije: reklo bi se da Merc nešto tvrdi, ali FIA-i nije u stanju dokazati Mercovu tvrdnju. NIje da se čudim, ipak su najbolji inženjeri u momčadima, a ne u FIAi.



      7

      0
      • Fernando Alonso Lux14 Prikaži

        I meni je to s još jednom kontrolnom elektronikom bilo čudno. Uglavnom, neka teorija je da imaju dodatnu kontrolnu elektroniku unutar kućišta baterije koja je spojena na mgu k i koju fia očito ne nadzire koliko još dodatne energije šalje mgu k (jer ni ne zna da je tamo).
        Zvuči suludo i ne vjerujem da su to napravili, vidjet ćemo što će FIA istražiti. Mercovi inžinjeri sigurno imaju puno ideja :)



        4

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Ja mislim da je to loše zapisana priča. Neki Mercov inženjer je pričao nekom novinaru koji je razumio svaku desetu rečenicu, bog te pita što je zapisao. U međuvremenu se prepričalo 14 puta i sad imamo sedmeroglavog dinosaurusa koji ispruži nogice i malo potrči prilikom izlaska iz zavoja….

        Volio bi da FIA objavljuje žalbe koje primi, da mi ne moramo nagađati o čemu se radi.



        6

        2
  7. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    ako nemogu biti inovativni, kako da sustignu mercedes?



    4

    1