F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton: Mercedes žrtvuje performanse zbog pouzdanosti

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lewis Hamilton osjeća da je za razliku od svojih rivala, Mercedes odlučio dodijeliti prioritet pouzdanosti bolida ispred njegove brzine, što bi moglo imati važnu ulogu u borbi za naslov.

Aktualni svjetski prvak je na VN Španjolske stigao do druge pobjede zaredom i time povećao svoje vodstvo u poretku vozača na 17 bodova. Bez obzira na pole position i dominantnu pobjedu, Hamilton inzistira da je Ferrari brži u kvalifikacijama, dok su u utrci na istoj razini.

Ove godine svaki vozač ima na raspolaganju tri motora prije odrađivanja kazni. Ferrari je prve probleme s pouzdanošću imao na Catalunyi, a Renault i Honda su također već imali sličnih poteškoća.

Hamilton prihvaća da je prebacivanje Mercedesovog fokusa na pouzdanost vrlo bitno ako žele nove naslove, čak i do te mjere da gube performanse u odnosu na Ferrari.

“Ono što je meni rečeno, stvari su se malo preokrenule. Ferrari je nešto brži u kvalifikacijama, a u utrci smo tu negdje. Vrijeme će pokazati je li pouzdanost ista.”

“Uložili smo puno truda kako bismo bili sigurni da je naša pouzdanost izvrsna. Izgleda da smo izgubili malo performansi u osiguravanju odlične pouzdanosti, ili su se ostali poboljšali, ali hoće li stići do cilja? Zato možda žrtvujemo performanse zbog malo izdržljivosti,” rekao je Britanac.

Tijekom prvih pet utrka ove sezone, Mercedes je zabilježio samo jedno odustajanje zbog problema s pogonskom jedinicom, a to se desilo prošlog vikenda u Španjolskoj kada je Esteban Ocon morao ranije završiti utrku nakon curenja ulja.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Ferrari Habo888 Prikaži

    Hahahaha pa mislim da svaki proizvođač motora ima kompromis između snage i pouzdanosti nije to ništa novo, to isto može i Honda reći :)



    11

    4
  2. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

    Još krajem prošle godine, po završetku sezone, Lewis je izjavio da će ove sezone prvak biti onaj, koji će doći svaku utrku do cilja sa ova tri motora. Početkom ove sezone, po završetku utrke, u izjavi spomenuo je između ostalog, da je pod kraj odustao od ganjanja Seba jer mu je bilo važnije saćuvat motor.



    14

    2
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Eto koliko je naopaka situacija u F1 danas i do čega smo dogurali. :chill:
      Pri tome mislim na tvoju prvu rečenicu.



      18

      0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Uvijek je u F1 pouzdanost bila ključna. Samo tako je stari Keke mogao i postati prvak s jednom pobjedom.



        7

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Bez obzira na starog Keke-a, i što je pouzdanost uvijek bila ključna, slažem se sa @Frantic da je ovo naopako nasađena sjekira.
        Neke stvari jednostavno ne bi trebale biti u prvom planu.



        3

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Da. Ta priča s manje motora navodno služi da bi se smanjili troškovi, ali zapravo to se ne događa što je nedavno svjedočio jedan od bivših bosova F1 momčadi. Oni su zapravo godišnje na motore trošili vrlo slične novce kao danas.

        To zapravo ima smisla jer ljudi razvijaju motor cijele godine, a oni su realni trošak motora. NIje glavnina trošak materijala pa sam time nije niti ključno koliko motora isporuče… Pa je iz te perspektive pokušaj štednje na 3 motora izgleda potpuno promašeno. Jedino ima smisla iz javne percepcije da ne izgledaju rasipnički.



        7

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Odličan opis @Har Kl

        Naopako nasađena sjekira

        :thumbs:
        @Wapi, upravo to sam objašnjavao neki dan na forumu. Dakle, “cijenu koštanja” tih motora, koja je enormna, a lafo se štedi…..
        S tim što sam ja bacio akcenat na razvoj tih motora prije nego što su uopšte uvedeni u upotrebu.
        Percepcija javnosti je da se štedi jer se troše 3 PU po sezoni + eventualno još koji kada dođe do crkavanja. Takođe percepcija javnosti je da nisu toliko skupi jer koštaju do 20 mil, dok su stari V8 koštali duplo manje, dakle do 10 mil. Ali kada se dublje analizira stanje je totalno drugačije.


        0

        0
    • Ferrari blejky Donator Prikaži

      Dakako ne treba zaboraviti i na najveći faktor a to je MAX faktor .


      0

      0
  3. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Mislin…ako je motor od 123ojke mog starog, taxi,prešao 1.5M kilometara uz redovno matletiranje ložom od kraja devedesetih pa di je problem ovim modernim motorima preći nekih 10 000km, ili koliko ih ima već u sezoni.

    Brate..mećka, mislin…



    15

    8
    • Jim Clark VekiVedro Prikaži

      Uspoređivati ta dva motora je uspoređivanje dvaju krajnosti, dva različita svijeta.
      U doba 123ojke su motori izrađivani sa velikim faktorom sigurnosti na svim dijelovima, gdje treba i ne treba, toliko da si mogao sipati bilo šta što sagorijeva, voziti gdjegod, ne održavati, itd.
      Današnji F1 motori su toliko kompleksni i u toliko malim tolerancijama izrađeni da ga ne možeš ni upaliti bez tima stručnih mehaničara.
      Čak bi bilo suludo uspoređivati i najnoviji Mercov motor iz nekog komercijalnog automobila sa motorom iz Formule, jer taj motor nikad nije nit će moći bit ugrađen u komercijalno vozilo.
      Usporedbe radi, F1 1.6l V6 motor daje snagu 750+ kW, dok novi Mercedesov M276 3.5l V6 daje 225kW.



      10

      7
  4. Fernando Alonso 14 alonso05espana Prikaži

    Mercedes skoro nikad nema problema s pouzdanosti, tako da sumnjam da su baš toliko žrtvovali preformanse.



    9

    4