Lewis Hamilton osjeća da je za razliku od svojih rivala, Mercedes odlučio dodijeliti prioritet pouzdanosti bolida ispred njegove brzine, što bi moglo imati važnu ulogu u borbi za naslov.
Aktualni svjetski prvak je na VN Španjolske stigao do druge pobjede zaredom i time povećao svoje vodstvo u poretku vozača na 17 bodova. Bez obzira na pole position i dominantnu pobjedu, Hamilton inzistira da je Ferrari brži u kvalifikacijama, dok su u utrci na istoj razini.
Ove godine svaki vozač ima na raspolaganju tri motora prije odrađivanja kazni. Ferrari je prve probleme s pouzdanošću imao na Catalunyi, a Renault i Honda su također već imali sličnih poteškoća.
Hamilton prihvaća da je prebacivanje Mercedesovog fokusa na pouzdanost vrlo bitno ako žele nove naslove, čak i do te mjere da gube performanse u odnosu na Ferrari.
“Ono što je meni rečeno, stvari su se malo preokrenule. Ferrari je nešto brži u kvalifikacijama, a u utrci smo tu negdje. Vrijeme će pokazati je li pouzdanost ista.”
“Uložili smo puno truda kako bismo bili sigurni da je naša pouzdanost izvrsna. Izgleda da smo izgubili malo performansi u osiguravanju odlične pouzdanosti, ili su se ostali poboljšali, ali hoće li stići do cilja? Zato možda žrtvujemo performanse zbog malo izdržljivosti,” rekao je Britanac.
Tijekom prvih pet utrka ove sezone, Mercedes je zabilježio samo jedno odustajanje zbog problema s pogonskom jedinicom, a to se desilo prošlog vikenda u Španjolskoj kada je Esteban Ocon morao ranije završiti utrku nakon curenja ulja.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahaha pa mislim da svaki proizvođač motora ima kompromis između snage i pouzdanosti nije to ništa novo, to isto može i Honda reći :)
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još krajem prošle godine, po završetku sezone, Lewis je izjavio da će ove sezone prvak biti onaj, koji će doći svaku utrku do cilja sa ova tri motora. Početkom ove sezone, po završetku utrke, u izjavi spomenuo je između ostalog, da je pod kraj odustao od ganjanja Seba jer mu je bilo važnije saćuvat motor.
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto koliko je naopaka situacija u F1 danas i do čega smo dogurali. :chill:
Pri tome mislim na tvoju prvu rečenicu.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvijek je u F1 pouzdanost bila ključna. Samo tako je stari Keke mogao i postati prvak s jednom pobjedom.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bez obzira na starog Keke-a, i što je pouzdanost uvijek bila ključna, slažem se sa @Frantic da je ovo naopako nasađena sjekira.
Neke stvari jednostavno ne bi trebale biti u prvom planu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. Ta priča s manje motora navodno služi da bi se smanjili troškovi, ali zapravo to se ne događa što je nedavno svjedočio jedan od bivših bosova F1 momčadi. Oni su zapravo godišnje na motore trošili vrlo slične novce kao danas.
To zapravo ima smisla jer ljudi razvijaju motor cijele godine, a oni su realni trošak motora. NIje glavnina trošak materijala pa sam time nije niti ključno koliko motora isporuče… Pa je iz te perspektive pokušaj štednje na 3 motora izgleda potpuno promašeno. Jedino ima smisla iz javne percepcije da ne izgledaju rasipnički.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odličan opis @Har Kl
:thumbs:
@Wapi, upravo to sam objašnjavao neki dan na forumu. Dakle, “cijenu koštanja” tih motora, koja je enormna, a lafo se štedi…..
S tim što sam ja bacio akcenat na razvoj tih motora prije nego što su uopšte uvedeni u upotrebu.
Percepcija javnosti je da se štedi jer se troše 3 PU po sezoni + eventualno još koji kada dođe do crkavanja. Takođe percepcija javnosti je da nisu toliko skupi jer koštaju do 20 mil, dok su stari V8 koštali duplo manje, dakle do 10 mil. Ali kada se dublje analizira stanje je totalno drugačije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dakako ne treba zaboraviti i na najveći faktor a to je MAX faktor .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislin…ako je motor od 123ojke mog starog, taxi,prešao 1.5M kilometara uz redovno matletiranje ložom od kraja devedesetih pa di je problem ovim modernim motorima preći nekih 10 000km, ili koliko ih ima već u sezoni.
Brate..mećka, mislin…
15
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uspoređivati ta dva motora je uspoređivanje dvaju krajnosti, dva različita svijeta.
U doba 123ojke su motori izrađivani sa velikim faktorom sigurnosti na svim dijelovima, gdje treba i ne treba, toliko da si mogao sipati bilo šta što sagorijeva, voziti gdjegod, ne održavati, itd.
Današnji F1 motori su toliko kompleksni i u toliko malim tolerancijama izrađeni da ga ne možeš ni upaliti bez tima stručnih mehaničara.
Čak bi bilo suludo uspoređivati i najnoviji Mercov motor iz nekog komercijalnog automobila sa motorom iz Formule, jer taj motor nikad nije nit će moći bit ugrađen u komercijalno vozilo.
Usporedbe radi, F1 1.6l V6 motor daje snagu 750+ kW, dok novi Mercedesov M276 3.5l V6 daje 225kW.
10
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gospe draga pa očito se zezam :-P
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Flash
Tko je vidia zezat se u današnje doba a da ne moraš napomenit?
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes skoro nikad nema problema s pouzdanosti, tako da sumnjam da su baš toliko žrtvovali preformanse.
9
4