F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault još uvijek nije siguran u datum debija novog MGU-K

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

MGU-K (Motor Generator Unit-Kinetic) predstavlja veliki problem za Renaultovu momčad koja već drugu sezonu zaredom nastupa sa specifikacijom ove komponente iz sada već davne 2016. Radi se o jedinici koju su inženjeri u Viryju proizveli u suradnji s talijanskim gigantom Magneti Marelli, a vlastiti dizajn Renault Sporta trebao je biti uveden još početkom prošle sezone.

Nije se to dogodilo ni početkom 2018., a u francuskoj momčadi još uvijek nisu sigurni u točan datum s obzirom na to da pouzdanost ove komponente pogonske jedinice još uvijek predstavlja problem. Drugim riječima, novi MGU-K još uvijek nije u stanju izdržati između 8 000 i 10 000 km na dinamometru.

“Jasno je da moramo raditi na masi”, rekao je tehnički direktor u odjelu za motore Remi Taffin. “Zato nismo jurili s tom solucijom. Ne postoji točan datum kada će se to dogoditi. Kada bude spreman, uvest ćemo ga.”

“Pouzdanost je problem, da taj MGU-K izdrži ono kroz što moramo proći.”

Renaultov novi MGU-K je prošle sezone testiran na stazi, ali ‘to nije to’. Iako točan podatak o masi nove komponente nije poznat, Taffin tvrdi je fokus upravo na tome, a ona sukladno tehničkom pravilniku ne smije biti manja od 7 kilograma. Ekipa iz Enstonea trenutno koristi MGU-K za koji se vjeruje da ima nekoliko kilograma viška.

Prva značajnija nadogradnja pogonske jedinice očekuje se na VN Kanade, ali postoje sumnje da će novi MGU-K biti spreman do utrke na stazi Gilles Villeneuve.

Podsjetimo, momčadima su na raspolaganju samo dva MGU-K ove sezone, a taj drugi, ako bi ga Renault uveo u Kanadi (sedma od 21 utrke), morao bi izdržati do kraja sezone, a to znači približavanje brojci od 10 000 km koje nova komponenta još uvijek ne može izdržati.

“To utječe na odluku hoćemo li je tada uvesti u uporabu”, rekao je Taffin o uzimanju pouzdanosti u obzir. “Ako ju uvedemo na sedmoj utrci, ona neće izdržati 13 utrka, pa bismo morali uzeti treću komponentu i dobiti kaznu.”

Pogonska jedinica R.E.18 ima još zaliha snage do kojih se u tijeku ove sezone može doći, a Taffin tvrdi kako inženjeri u Viryju ove godine mogu pronaći ‘pola sekunde’.

“Uvijek je problem odgoditi dobivanje performansi na stazi, ali ono što na stazi želimo imati je pouzdanost. Cilj je biti barem na razini najboljih do ulaska u sljedeću godinu.”

“Stvar je pokušati dobiti performanse kroz sezonu, ali i pokušati isprobati neka rješenja za 2019. već u ovoj sezoni ako je moguće.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Pa šta fali ako taj crkne, pa ubacite još jedan do kraja sezone i popijete kaznu?
    Kao da ćete izgubiti 1-2 pobjedu (odnosno 43 boda) zbog toga….. :chill:
    Uvedite to, rizikujte, “testirajte”,…., saznajte odnos “pouzdanost/efikasnost”,….
    Pa neće biti smak svijeta ako se izgubi par bodova zbog te kazne.
    Na kraju krajeva, možda vam crkne još nešto, pa ćete ionako nakupiti kaznenih mjesta, pa onda dodajte i zamjenu MGU-K.



    15

    0
    • Fernando Alonso Lux14 Prikaži

      Mislim da bi McL i Renault pristali na to, al bi onda Red Bull proplaka i otrča Hondi (kao da će im s njima biti bolje…).



      11

      2
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Nije tako jednostavno. Ako uvedu novi MGU-K, treba da im izdrži 7 utrka. Ali eto, pošto se ne bore za pobjede, i ne treba im toliko dugo izdržati. Ali ako se bude kvario češće, da bi se vratili na stari, trebaju napraviti još jednu promjenu. Ili vratiti MGU-K koji su već koristili od početka sezone, a taj je već pred kraj života ako su ga koristili na svim utrkama od početka. Znači imaju MGU-K sa kojim su startali sezonu, to je 1. Kada bi uveli novi, to bi bio drugi. I ako bi se pokazao nepouzdanim, trebali bi odmah iskoristiti i treći. A to bi bio povratak na istu specifikaciju kao i ovaj prvi (kako kažu iz 2016), ako bi se ovaj novi pokazao nepouzdanim. I bili bi opet na istom, samo što bi bili puno bliže kaznama.
      A njima bi kazne bile teže u ovako zgusnutoj sredini. Kazna bi im odredila dali bi bili u bodovima ili ne. Dok ovi vodeći i sa kaznama se lako probiju opet do vrha.



      3

      0
  2. Kako su krenuli debi će biti u Abu Dhabi-u


    0

    1