F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ricciardo: Trebali bismo imati hypersoft na svakoj utrci; Grosjean: Supersoft je smeće

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Red Bullov vozač Daniel Ricciardo je pozvao Pirelli da na svaku utrku do kraja sezone donese hypersoft gume.

Nove gume posebno napravljene za ovu sezonu vidjet ćemo premijerno na idućoj utrci u Monaku, ali Ricciardo vjeruje da bi donošenje hypersofta na sve utrke do kraja sezone dodalo dozu neizvjesnosti.

“Ne znam zašto ne bismo mogli imati hypersoft na svakoj utrci do kraja sezone. Ili barem da se kvalificiramo na njima i onda shvatimo kasnije što ćemo.”

“Barem bi imali kvalifikacijske gume i onda veće razlike kasnije u utrci. To bi kreiralo više prilika.”

“Kao što sam rekao, za top 6 vozača bilo je jasno da će se u Barceloni u Q2 kvalificirati na soft gumama, a da će onda na utrci pokušati odraditi jedno zaustavljanje, prijeći na medium i ići do kraja. To nije bila tajna.”

“Mislim da je to ključ – omogućiti više opcija, više iznenađenja. Trenutno su stvari predvidljive.”

Ricciardovi komentari dolaze nakon općeg dojma da ove godine nemamo dovoljnu razliku među različitim komponentama guma.

Iako bi svaka iduća komponenta trebala biti za stupanj mekša – na VN Španjolske je razlika u performansama bila minimalna. Također, kod nekih guma (supersoft u Barceloni) je teško kontrolirati temperature što također igra ulogu u odabiru strategije.

Haasov vozač Romain Grosjean je bio među najglasnijima kad su u pitanju kritike na račun supersofta:

“Ta guma je smeće. Nije u redu da smo brži na softu nego na njoj.”

“To samo pokazuje da nije ono što bi trebala biti. Supersoft bi trebala biti brža, očigledno, i s više degradacije. Ali – to je trenutno samo guma na kojoj je teže voziti.”

“Nemate podršku stražnjeg kraja bolida, ne možete pritiskati koliko biste htjeli. Pričali smo s Pirellijem o tome na sastanku vozača. Moramo raditi u tom smjeru jer je ispred nas puno posla.”

“Ne želim biti negativan, samo mislim da svi zajedno moramo raditi da bismo dobili bolju gumu.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3337 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Alfa Romeo laky614 Prikaži

    Trebali bi očigledno odabrati gume sa dva stupnja razlike, npr sljedeća utrka ultrasoft, soft i hard… Pa bi onda valjda bilo razlike u gumama i taktikama, živcira me što se danas ulazi samo jednom u box.



    36

    0
  2. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Pirelli je konzervativan zadnje dvije sezone. Prakticki ne vidim razliku guma od prosle sezona i ove. A navodna 2 stupnja mekše… Moš mislit



    8

    0
  3. Grosjean nema problema s grijanjem guma.. iz njegovih guma se dimi koliko ih dobro zagrije :D



    36

    0
  4. Ayrton Senna maurich Donator Prikaži

    Grosjean dragi, ti si svejedno pritisnuo do kraja kada si se izvrtio i prava je sreća da nisi ubio sebe i još nekoga…?



    21

    1
  5. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Mislim da je to neizvedivo cisto iz razloga jer na nekim stazama (Silverstone, Spa, Suzuka prve padaju na pamet) nebi izdrzale ni pola kruga.
    Puno bolje bi bilo preskociti komponentu i staviti svaku drugu komponentu, tipa HS SS i M.



    4

    0
  6. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Vidim da se većina slaže sa mnom da trebaju velike razlike u gumama, i da najmekša komponenta traje jako kratko. To bi izmješalo grid posle quala i natjeralo ekipe na različite strategije. Svjedoci smo da danas i mečka može ostati zaglavljena iza FI ili HAAS-a.



    9

    1