F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Nizu Williamsovih problema pridružilo se i Sirotkinovo sjedalo na VN Španjolske

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Momčad Williamsa je posljednja u poretku konstruktora s problematičnim i nekonkurentnim FW41 koji pati od raznih problema, a njihov vozač Sergej Sirotkin je otkrio jednu neobičnu stvar u kokpitu svog bolida. Problem predstavlja sjedalo zbog kojeg Williamsov vozač ima velikih muka, a na jučerašnjoj utrci je jedva uspio izdržati do cilja.

“Bila je to najteža utrka dosad. Zapravo to ne bih ni nazvao utrkom”, rekao je 22-godišnji inženjer i zatim nastavio.

“Imao sam dobar start, a onda sam očigledno ostao zatečen u trećem zavoju s tim izvrtanjima i sudarom ispred sebe, uopće nisam mogao vidjeti kuda vozim. Vidio sam da ću udariti u bolid ispred sebe (Grosjean). Bilo je jako puno dima i jednostavno ništa nisam vidio, morao sam se potpuno zaustaviti da izbjegnem sudar, a kad sam to prošao bio sam uvjerljivo zadnji.”

“Onda je počela muka s… reći ćemo to ovako da nikoga ne uznemirimo – problem je s udobnošću sjedala. Ima li smo taj problem od početka godine i nikada zapravo nismo imali priliku da se pozabavimo time i poboljšamo stvari, ali u utrci je bilo… napravili smo par izmjena i nisam siguran da su one bile dobre.”

“Prema tome, bili su to ogromni problemi. Jako sam se mučio, znate, samo kako bih ostao u bolidu.”

“Na ovoj stazi očigledno ne možete pretjecati, nismo imali najbolju utrku, ali bili smo tu. A onda i sav ovaj neugodan, a rekao bih i jako bolan, osjećaj kojeg sam dobivao u bolidu.”

“To definitivno nije pomoglo utrci, stintu i fokusiranosti, a onda sam napravio pogrešku kod ponovnog starta nakon virtualnog sigurnosnog automobila te sam se izvrtio. Tako da je to uistinu bilo preživljavanje do kraja.”

Ipak, Sirotkin tvrdi da će momčad ubrzo riješiti problem sa sjedalom.

“Čak smo i sada, što je čudno, proveli možda 40 minuta u garaži te smo već pronašli neke zanimljive stvari za poboljšati. Stoga mislim da će u Monaku biti puno lakše.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

11 komentara

  1. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    dao je 15 miijuna $ za bol u guzici.

    kakva je to momčad koja ni sjedalo ne može prilagoditi vozaču?



    42

    0
  2. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Pitanje je što valja na tom bolidu???



    8

    0
  3. Ferrari karlo_b Prikaži

    nisam ni znao da je sirkotin inženjer..haha :P



    1

    0
  4. Williams Webmaster Donator Prikaži

    Može li gorje??? Ključ u bravu i zbogom utrkama.


    0

    0