F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ferrari mora maknuti krilca na halo zaštiti za VN Monaka

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vijesti

Ferrarijeva krilca na halo zaštiti morat će bit maknuta prije VN Monaka zbog neslaganja oko tumačenja pravila između FIA-e i talijanske momčadi.

Momčadima nije dozvoljeno da imaju bilo kakve dijelove na tom području, ali Ferrari kaže kako su krilca stavljena kao dio montažnog sistema za retrovizore koji su postavljeni prvi put ovog vikenda nakon što je FIA tehničkom direktivom to odobrila.

Međutim, nekoliko suparničkih momčadi je otvorilo pitanje legalnost cjelokupnog Ferrarijevog dizanja, uključujući i krilca.

FIA je sada uzela drugačiji pogled na Ferrari i pretpostavila da je primarna svrha krilca vezana uz aerodinamiku.

Ferrari je već obaviješten kako neće moći koristiti ovakav način na sljedećoj utrci, iako im je dopušteno da ovaj vikend koriste navedenu novinu.

Nakon pregleda dizajna bolida u četvrtak, FIA-in tehnički direktor Nikolas Tombazis rekao je kako će momčadi uvijek tražiti aero prednosti, posebice u području retrovizora.

“Retrovizori su u nezgodnim aerodinamičkim oblicima,” rekao je.

“Za momčadi bi bilo najbolje ne imati nikakve retrovizore, ali naravno postoje pravila koja zahtijevaju da retrovizori budu na specifičnoj poziciji i imaju određenu dozu vidljivosti.”

“Zato kada momčadi dođu i kažu “želimo ih montirati ovdje” zbog toga što misle da će na tom mjestu biti bolji aerodinamički, nemamo sumnje u to.”

Tombazis je naglasio kako FIA želi zatvoriti prostor oko halo zaštite za određene nadogradnje.

“Sada je naša odgovornost osigurati da su pravila dovoljno specifična te nadati se određenim nadogradnjama u budućnost. Osigurati da retrovizori služe u funkciji mogućnosti gledanja odostraga te da ih se prestane koristiti u aerodinamičke svrhe.”

“Ali sve dok je veliki uređaj negdje u zraku, momčadi će uvijek biti zabrinute oko efekta aerodinamike. Zbog toga je naša odgovornost da to pravilno reguliramo,” zaključio je.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
302 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    Da to Mercedes ima onda bi Fia dozvolila



    43

    36
  2. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Prva pomiso kad sam ih vidio je da to nece proc.. Nista neocekivano, ne bi proslo nikome..



    16

    0
  3. Charlie Whiting je u perak bio u Ferrarijevom boxu i slikao krilca i kompletan bolid. Ako ne spada po propisu, zašto čekati Monaco. Nešto što je ilegalno treba odmah ukinuti, ne dozvoliti da bolid izađe na stazu.



    22

    12
  4. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    kako se guzi po ferariju ovo je vec degutantno :(



    32

    21
  5. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    kamere i headsup, a ne zastarjelo ogledalo



    6

    24
  6. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Svima retrovizore s autobusa za bolju vidljivost i naravno sigurnost.



    9

    2
  7. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Ovo skidanje s odgodom znači da je FIA prvo odobrila pa se nakon Nečijeg protesta i objašnjenja predomislila.



    5

    3