F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

U potrazi za pretjecanjima: Bolidi bi iduće godine mogli biti sporiji do 1,5s

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA vjeruje da će aerodinamički paket za 2019. godinu imati dva velika efekta: povećat će se broj pretjecanja, ali će isto tako bolidi biti sporiji za 1,5s.

Novi paket uključuje jednostavnije prednje krilo i prednje kočione diskove, kao i veće stražnje zakrilce za jači DRS efekt. Sve to uzrokovat će manju aerodinamičku efikasnost nego što bolidi trenutno imaju.

“Očekujemo izgubiti možda sekundu i pol, tako nekako,” kaže Nikolas Tombazis, FIA-in tehnički šef za jednosjede.

“Teško je predvidjeti razvoj bolida od strane momčadi, ali sigurno očekujemo da će gubitak performansi biti otprilike na toj razini.”

Tombazis je uvjeren da će to donijeti rezultate:

“Šanse da će to učiniti utrkivanje boljim su vrlo dobre. Također postoji šansa da će se utrkivanje poboljšati, ali ne previše.”

“Šanse da će stvari biti gore su blizu nule, ako ne nula, po mom mišljenju.”

“Stvar nije crna ili bijela, ili možete slijediti drugi bolid ili ne možete. Nadamo se poboljšati blisko utrkivanje i mogućnost da se neposredno slijedi drugi bolid.”

Tombazis je uvjeren da bi pretjecanje postalo još gore da se ove promjene nisu uvele.

“Ja mislim da bi utrkivanje postalo još gore da nismo donijeli ove odluke.”

FIA će se u Barceloni sastati s tehničkim šefovima ekipa da bi u detalje raspravili novi aerodinamički paket, te da bi saslušali o potencijalnim rupama u pravilniku koje su možda otkrivene od 30. travnja kad je prijedlog usvojen.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3332 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. Koja ovo glupost jbt?! Takmicenje u brzini namjerno usporavaju za 1.5 sekundu wtf??



    1

    10
  2. Michael Schumacher Kaiser Prikaži

    Samo bi trebali onda skratit drs zone na nekim stazama (npr. Bahrain) da ne budemo opet imali zaobilaženja



    5

    1
  3. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    znači uživajmo u ovogodišnjim bolidima jer ponovno kreće ciklus usporavanja



    4

    3
  4. Fernando Alonso Lux14 Prikaži

    Ovim potezom Mercedes i Ferrari su najviše sapleli Renault i McLaren, jer su McL i Ren momčadi koje su za iduću sezonu gledale da se vrate u vrh i vjerovatno su već počele s razvojem bolida, a ovime kreću od početka i sve što ove sezone rade s bolidom (aerodinamički) kako bi se približili vodećima je uzaludno jer samo bezveze troše vrijeme kad ćemo od iduće sezone imati više-manje potpuno nove bolide i za vrijeme koje one budu razvijali ovogodišnji bolid, Ferrari i Mercedes će lijepo raditi na bolidu za 2019.



    3

    2
  5. Znači ovako – lakše praćenje bolida zbog jednostavnijih krila, stisneš DRS i preletiš ga na ravnici. Neš ti utrkivanja….Jadno



    6

    0
  6. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Zašto umjesto povećavanja krila – DRS-a, ne spuste ga nisko i drže ga stalno otvorene
    Automatski bolid iza ima downforce na prednjim kotačima


    0

    0