U potrazi za pretjecanjima: Bolidi bi iduće godine mogli biti sporiji do 1,5s

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 2 min 16 komentara

FIA vjeruje da će aerodinamički paket za 2019. godinu imati dva velika efekta: povećat će se broj pretjecanja, ali će isto tako bolidi biti sporiji za 1,5s.

Novi paket uključuje jednostavnije prednje krilo i prednje kočione diskove, kao i veće stražnje zakrilce za jači DRS efekt. Sve to uzrokovat će manju aerodinamičku efikasnost nego što bolidi trenutno imaju.

“Očekujemo izgubiti možda sekundu i pol, tako nekako,” kaže Nikolas Tombazis, FIA-in tehnički šef za jednosjede.

“Teško je predvidjeti razvoj bolida od strane momčadi, ali sigurno očekujemo da će gubitak performansi biti otprilike na toj razini.”

Tombazis je uvjeren da će to donijeti rezultate:

“Šanse da će to učiniti utrkivanje boljim su vrlo dobre. Također postoji šansa da će se utrkivanje poboljšati, ali ne previše.”

“Šanse da će stvari biti gore su blizu nule, ako ne nula, po mom mišljenju.”

“Stvar nije crna ili bijela, ili možete slijediti drugi bolid ili ne možete. Nadamo se poboljšati blisko utrkivanje i mogućnost da se neposredno slijedi drugi bolid.”

Tombazis je uvjeren da bi pretjecanje postalo još gore da se ove promjene nisu uvele.

“Ja mislim da bi utrkivanje postalo još gore da nismo donijeli ove odluke.”

FIA će se u Barceloni sastati s tehničkim šefovima ekipa da bi u detalje raspravili novi aerodinamički paket, te da bi saslušali o potencijalnim rupama u pravilniku koje su možda otkrivene od 30. travnja kad je prijedlog usvojen.


Odgovor

16 komentara

  1. gazda15 Prikaži

    Koja ovo glupost jbt?! Takmicenje u brzini namjerno usporavaju za 1.5 sekundu wtf??



    1
    -9

    10
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      pa svako nekoliko godina uspore bolide novim setovima pravila.
      s obzirom da se da bi ove promjene trebale olakšati praćenje bolida, podržavam ih.



      18
      17

      1
    • Mercedes
      Har Kl Donator Prikaži

      A i logično je da, ako će im smanjiti potisak koji su dobijali od prednjeg krila, da budu sporiji.
      Ja bih još malo usporio.
      Ta razlika je neprimjetna golom oku, pogotovo što će svi biti usporeni.



      8
      7

      1
    • Alfa Romeo
      laky614 Prikaži

      Apsolutno se slažem sa usporavanjem bolida. Najveći je problem što su tako brzi, zato je i teže prestići.
      Pogriješili su i kad su stavili šire gume jer se zavoji sada puno brze prolaze i samim time puno brže postigne max brzina na ravnici i samim time onemogući prestizanje.



      3
      1

      2
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Nemam ja ništa protiv minimalnog usporenja. Ali ovo definitivno nije i neće biti potez u pravom smijeru. Povećati efekt DRS-a za 30% će biti žešći fail. Sva se frka digla zbog Australije, a sve preostale utrke su bile odlične i po pitanju prestizanja, i po pitanju težine istih. Nije bilo prelagano, nije bilo preteško.



      13
      13

      0
  2. Mick Schumacher
    Kaiser Prikaži

    Samo bi trebali onda skratit drs zone na nekim stazama (npr. Bahrain) da ne budemo opet imali zaobilaženja



    5
    4

    1
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    znači uživajmo u ovogodišnjim bolidima jer ponovno kreće ciklus usporavanja



    4
    1

    3
  4. Nando
    Lux14 Prikaži

    Ovim potezom Mercedes i Ferrari su najviše sapleli Renault i McLaren, jer su McL i Ren momčadi koje su za iduću sezonu gledale da se vrate u vrh i vjerovatno su već počele s razvojem bolida, a ovime kreću od početka i sve što ove sezone rade s bolidom (aerodinamički) kako bi se približili vodećima je uzaludno jer samo bezveze troše vrijeme kad ćemo od iduće sezone imati više-manje potpuno nove bolide i za vrijeme koje one budu razvijali ovogodišnji bolid, Ferrari i Mercedes će lijepo raditi na bolidu za 2019.



    3
    1

    2
  5. Ferrari
    Turbo00Kinka Prikaži

    Znači ovako – lakše praćenje bolida zbog jednostavnijih krila, stisneš DRS i preletiš ga na ravnici. Neš ti utrkivanja….Jadno



    6
    6

    0
  6. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Zašto umjesto povećavanja krila – DRS-a, ne spuste ga nisko i drže ga stalno otvorene
    Automatski bolid iza ima downforce na prednjim kotačima


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.