F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Marchionne sada optimističan oko ostanka Ferrarija u F1

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sergio Marchionne je optimističan oko budućnosti Ferrarija u Formuli 1, što je pozitivna promjena nakon nekoliko tjedana očitih tenzija između Liberty Medije i Ferrarijevog predsjednika.

Svima je dobro poznato da se vode pregovori oko pravila za novu eru, nakon 2020. godine, a Ferrari je nekoliko puta jasno poručio da će istupiti iz F1 ako pravilnik ne bude u skladu s njihovim poslovnim ciljevima.

“Trenutno smo u odličnoj situaciji s bolidom,” izjavio je Marchionne za La Gazzettu dello Sport.

“Nismo imali sreće u Bakuu, ali ovaj auto najviše obećava otkad sam ja bio tu.”

“Oba naša vozača su ohrabrena i imamo još nadogradnji koje planiramo za kasniji dio sezone. Važno je za Ferrari da pobjeđuje u Formuli 1.”

Što se tiče situacije za 2021. godinu i kasnije, Marchionne je puno mirniji:

“Morate imati na umu da će se Ferrari nastaviti utrkivati. To je u našoj krvi. Mi ćemo nastaviti pokazivati svoje mogućnosti.”

“Ohrabren sam zbog promjene ponašanja [kod Libertyja] i imamo dovoljno toga o čemu moramo raspraviti. Postići ćemo dogovor do kraja godine,” zaključuje Marchionne.

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Svi komentari su trenutno zatvoreni jer se portal seli na novi server. Očekujemo da bi kroz par sati sve moglo biti gotovo. :)

18 komentara

  1. Ferrari jura718 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    forza Ferrari



    5

    7
  2. Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    In your face Williams :P



    4

    1
  3. Niki Lauda wapi Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Bliskoistočno cjenkanje.



    1

    0
  4. Pierre Gasly Frantic Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Hmmmm, šta li su dogovorili….?


    0

    0
  5. Mercedes Jester Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Aha, sad je ok?



    6

    6
  6. Mattia Binotto Tuzlaensis Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ja stvarno ne znam zašto se pojedini ovdje (a znamo koji: Hamiltonovi i Maxovi fanboyevi) naslađuju oko pregovora Ferrarija i Libertyja. Već desetinama puta je objašnjeno, Ferrari je F1 brend i sve što se radi van staze služi za finansiranje sektora za utrkivanje. RedBull, Mercedes, Renault i Haas koriste F1 kao igračku i sredstvo reklamiranja primarnih proizvoda. Kada im više ne bude potrebno ili kada im ne bude išlo, odustat će i napustiti F1 brže nego što su ušli, kao i mnoge druge momčadi prije njih (Bennetton, Jaguar, Virgin). Trkački pedigre imaju još McLaren i Williams, s tim da Williams ubire novac od sponzorstava, a McLaren već godinama prebacuje fokus na razvoj drugih tehnologija i prodaju istih u širokoj paleti djelatnosti.



    20

    7
    • Niki Lauda wapi Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Upravo tako. Na primjer Renault je nekoliko puta odlazio i vraćao se. Problem dolaska i odlaska je BE pokušao riješiti podmićivanjem, pa je prvo bio podmićivan samo Ferrari. A u zadnjoj rundi mito se proširilo i na Williams, McLaren, Mercedes i RedBull. Tako je sad barem sigurno da u skokovima od 10-tak godina imamo stabilne velike momčadi.

      Ali tko kaže da će Mercedes ili RedBull htjeti sudjelovati u F1 2021? U to možemo biti sigurni kad potpišu novi Concorde + anekse o mitu za svaku pojedinu momčad.



      5

      0
    • Honda zekohonda Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Ja stvarno ne znam zašto se pojedini ovdje (a znamo koji: Hamiltonovi i Maxovi fanboyevi) naslađuju oko pregovora Ferrarija i Libertyja.

      ne spadam u navedene kategorije, ali se naslađujem. :D

      i sve što se radi van staze služi za finansiranje sektora za utrkivanje.

      to je bilo davno, u romantičnim vremenima utrkivanja.



      6

      5
  7. Vw VRSV546 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Drago mi je jer da se povucu sigurno nebi vise gleda f1. A ako bi onda samo za ubit dosadu



    4

    1