F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

F1 se želi riješiti kazni na startnom poretku

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Šefovi Formule 1 žele se riješiti kazni za vozače na startnom poretku od 2021. godine. Ross Brawn je odavno dao jasno do znanja da mu nije drago da vozači dobivaju toliko kazni na gridu zbog novih komponenti pogonske jedinice.

Charlie Whiting je također rekao kako je po njegovom mišljenju pametno iskoristiti promjenu pravilnika za 2021. godinu kako bi se riješio i ovaj problem prevelikog broja kazni.

“Htjeli bismo se riješiti svih kazni na gridu, ako bude moguće. Radimo u tom smjeru,” kaže Whiting.

Osim elemenata pogonske jedinice, F1 dijeli kazne i za nove mjenjače ako stari nije izdržao 6 uzastopnih GP vikenda.

Trenutno se razmatra prijedlog po kojem će vozači imati na raspolaganju određen broj mjenjača za cijelu godinu, ali bi ih mogli rotirati i potencijalno produljiti život pojedinoj inačici.

“Trenutno nema potrebe da mijenjamo ništa vezano za mjenjače, imamo dobar sistem.”

“Ako bismo nešto promijenili – onda bi to bilo otvaranje “bazena” mjenjača pa da se mogu rotirati, kao što imamo s pogonskom jedinicom.”

“Recimo, bilo bi dozvoljeno koristiti tri mjenjača tijekom godine, a s njima možete raditi što god hoćete. Međutim, ta tri bi bila jedino što imate na raspolaganju.”

“To je jedna od stvari o kojima razmišljamo za 2021.”

“Uvodimo sveobuhvatan paket pravila s nekoliko promjena.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3327 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Ferrari RedOne Prikaži

    Možda da umjesto tumbanja startnog poretka dodaju težinu svakome tko treba dobiti kaznu. Recimo, 10 kg dodatnog tereta u toj utrci od trenutka korištenja sljedećeg prekobrojnog elementa…startni poredak se ne mijenja, a ipak postoji kazna koja vrijedi za tu utrku.

    Znam da će biti još dobrih ideja u komentarima, da ih skupimo i pošaljemo Charlie-u?



    7

    9
  2. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Riješenje je jednostavno, odvojiti kazne vozača i ekipa.
    1. Za PU , mjenjače, nesigurno puštanje itd. oduzimati bodove ekipama i to strogo i žestoko.
    2. Za vozačke greške oduzimati bodove vozačima
    Na taj način bi neki zaršili u minusu i bila bi bolja diferencijacija između timova i vozača.
    Naravno za tako nešto bi trebalo odrediti stroga pravila i kriterije i svi bi bili sretni.
    Može se napraviti simulacija i brzo bi se vidjelo da bi to bilo najpoštenije.



    13

    4
    • Sebastian Vettel sf16-h Prikaži

      Wtf… nisam se logirao par dana, ovaj komentar me natjerao :D Oduzimanje bodova je gluplje od ovog sad, to je još direktnije utjecanje na prvenstvo od kazni na gridu. Zadrzati sustav kaznenih bodova na licenci, vozacke incidente rijesavati kaznama na gridu (kao sto je Sirotkin dobio) i uvesti eventualno novčane kazne i za momcadi i za vozace.

      Sta je mozda haas trebao izgubiti 20 bodova u australiji, pa da se narednih 5 utrka bore da dodu na nulu?



      6

      2
      • Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

        Za ono nisu trebali izgubit 20 bodova ali za takvu glupost po mom nestručnom mišljenju 4 ili 6 bi bilo više nego pravedno (2 ili 3 boda za nesigurno puštanje).

        Novčane kazne su bezveze, to nije njima ni za žvake. Ne mjerljivo im je veća financijska kazna kad padnu u poretku timova. Što je loše u tome da kad tim napravi nesigurno puštanje izgubi par bodova ili kad se Maxolnado zapiči u nekog saldo mu se stanji? Naravno za to su potrebna jasna pravila i kriteriji. Jedino bi za prčkanje po bolidu dok je u Parc Ferme uveo automatsko startanje iz boxa bez oduzimanja bodova. I mjenjače bi dodao kao PU komponentu tako da ako te neko spiči i razbije mjenjač ne dobivaš odmah kaznu nego tek nakon potrošenih svih alociranih getriba.



        3

        3
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Nikakvi negativni bodovi @zgrobnika, pobogu….
      Za Maxdolnada i slične slučajeve, jedna-dvije trke bana za veće 3.14zdarije i kud ćeš bolje kazne.
      Takođe, uvesti veće novčane kazne.
      Slažem se da se treba nekako riješiti ovih kazni, ali negativni bodovi definitivno nisu rješenje.
      Čak ni dodavanje kilaže koje se pominje ispod.
      Ne sumnjam da će pametne glave pronaći rješenje koje će biti još gore, debilnije i gluplje od ovog postojećeg. :mrgreen:
      Uopšte ne sumnjam…..
      Prema tome, najbolje ostaviti ovako kako jeste.
      Ironično, do svega ovoga nas je dovela “štednja”, a troši se nemilice, puno više nego prije 10-15 godina.



      2

      1
  3. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Ovo za mjenjace podrzavam ali ne vidim kako ce uspjet bez kazni na gridu uz trenutna pravila vazana za kolicine dijelova PU tokom sezone..



    2

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Kazne za mjenjače nisu tako dramatične – netko iz velike trojke tu kaznu nadoknadi u max 10 krugova, a i nema ih toliko puno da bi se njihovom eliminacijom značajno smanjio broj grid kazni….

      Laprdaju.



      2

      0