F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli predviđa “drukčiju” utrku u Barceloni

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Agresivan izbor guma za ovaj vikend u Barceloni trebao bi utrku učiniti “drukčijom” – tvrde iz Pirellija.

Pirelli je ove godine na VN Španjolske odlučio donijeti za jednu stepenicu mekše gume, ali treba imati u vidu i činjenicu da su komponente pod jednakim nazivom već za jednu stepenicu mekše u odnosu na prošlu godinu.

“Imamo prilično agresivan izbor – medium, soft i supersoft koji je prošlogodišnji ultrasoft,” kaže Mario Isola iz Pirellija.

Ovo je prva utrka za koju su gume odabrane nakon početka sezone, a izbor svih ekipa možete pogledati ovdje.

Podsjećamo također na uvođenje novih guma od ove utrke, a te nove gume imaju tanji sloj gume nakon što je Mercedes upozorio Pirelli da bi trenutne gume mogle biti sigurnosni rizik. Vjeruje se da će ovakva konstrukcija smanjiti temperature za čak do 10°C. Ostaje za vidjeti kako će to utjecati na performanse momčadi.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Boo hoo, gume nam ne odgoovaraju, idemo plakat pirelliju nek nesto promjene ??



    34

    7
  2. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Mercedesov mail je isa ovako:
    Bolid nan nevalja gume nan se trose, a ferrariu ne rjesenje je daj nam svima tvrde gume jer neznamo popravit bolid



    19

    11
  3. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Mercedes upozorio…. Pa imate tvrđe gume ako pržite najmekše, zašto se oduzima prednost Ferarija u kontroli guma?! Prošle godine je Mercedes imao pravo na više ulja od ostalih ekipa, pa dajte im još i veću bateriju i više goriva!!



    19

    6
  4. Ferrari Kenoooo Prikaži

    Koji su cmizdravci ovi iz merdže ! Dok su imali prednost 1,5s sve je bilo super sve je stimalo :D Mislim da su u malo vecem problemu od guma ove sezone.



    6

    4
  5. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Merc 1–2 brought to you by Pirelli



    6

    0
  6. Ferrari RedOne Prikaži

    Mekše jesu, ali je i asfalt potpuno novi i glađi. Bojim se da neće biti neke velike razlike.

    Tko gubi, kome neide, ima se pravo buniti. Ali mijenjanje same gume (pa makar i debljine sloja i čega već) usred sezone nije u redu. Ako su izdržale u Kini bez nekih pucanja…



    5

    0
  7. molio bih nekoga tko zna kako sto u f1 funkcionira kako je moguce da na zahtjev jedne ekipe se mjenjaju gume. Svi znamo da to nije iz sigurnosnih razloga napravio Mercedes i jasno je kao dobar dan da im odredene gume neodgovaraju. No zanima me kako je moguce da se ne pita nista ostale ekipe i da se to samo tako promjeni preko noci?



    7

    0
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Ako Pirelli kaže da je sigurnosno pitanje, onda ne treba jednoglasna potvrda svih ekipa.



      3

      0
    • James Hunt Zvonimir Martinčević novinar Prikaži

      Ante je u pravu, evo i podloge iz FIA tehničkog pravilnika iz 2018.:

      12.5 Supply of tyres :
      12.5.1 All tyres must be used as supplied by the manufacturer, any modification or treatment such as
      cutting, grooving, the application of solvents or softeners is prohibited. This applies to dry,
      intermediate and wet-weather tyres.
      12.5.2 If, in the opinion of the appointed tyre supplier and FIA technical delegate, the nominated tyre
      specification proves to be technically unsuitable, the stewards may authorise the use of
      additional tyres to a different specification.
      12.5.3 If, in the interests of maintaining current levels of circuit safety, the FIA deems it necessary to
      reduce tyre grip, it shall introduce such rules as the tyre supplier may advise or, in the absence
      of advice which achieves the FIA’s objectives, specify the maximum permissible contact areas
      for front and rear tyres.

      Znači, FIA i Pirelli kao jedini dobavljač guma mogu promijeniti što god žele bez obzira na momčadi.
      Drugo je pitanje, da li je opravdano da ako se Merc požali da imaju probleme s gumama FIA i Pirelli
      propišu neke druge promjene na gumama. …kao što je to slučaj s tanjom gaznom površinom jer se onda zbog trenja o podlogu manjom debljinom sloja gume one brže hlade.



      2

      0
    • Hvala svima na pojasnjenu, no ne mogu se oteti dojmu da je tu ipak nesto “drugo” posrijedi osim sigurnosti. Mislim da kuzite na sto aludiram. Nadam se da ta promjena nece napraviti glatkih 1,2 za Merc u spanjolskoj. Apsolutno razumijem promjenu 2013 jer su gume pucale kao baloni , dok mi ovdje to nema nikakvog smisla. Gume se ponasaju kada predu svoj maximum tocno onako kako trebaju i ne raspadaju se.



      3

      0