Vijesti

Ericsson: Imat ćemo puno bolje rezultate kad popravimo kvalifikacijsku formu

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Marcus Ericsson kaže da Sauber ove godine još nije uspio savladati sve trikove i zamke novih Pirellijevih guma. Najveće probleme imaju na mekšim komponentama u kvalifikacijama, pa zbog toga pati njihova forma subotom.

“Očigledno je da se puno više mučimo u jedom brzom krugu nego u cijeloj utrci. Charles [Leclerc] je odradio vrlo dobre kvalifikacije, ali još uvijek mislim da smo jači u uvjetima utrke.”

[vozac broj=”9″ ime=”Marcus Ericsson” momcad=”Sauber” sezona=”2018″]

“Još uvijek se mučimo s mekšim komponentama. Imam neki osjećaj da još nismo pronašli način kako da ih optimiziramo. To je za mene glavni prioritet jer moramo pronaći još brzine subotom. Zaista mislim da nedjeljom imamo dobar bolid za borbu u sredini poretka.”

Charles Leclerc je to i pokazao u Bakuu prije tjedan dana kad je na samom početku utrke došao do bodova i nije ih ispuštao do cilja.

“Charlesov tempo je bio zaista dobar u odnosu na bolide pokraj njega. Osjećam se pouzdano da možemo odraditi dobre utrke ako budemo imali bolje startne pozicije.”

“Očigledno, ovih dana morate imati dobru startnu poziciju. Prema tome, analizirat ćemo, raditi naporno i proučiti kako možemo učiniti još taj jedan korak u kvalifikacijama.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni