Charles Leclerc vjeruje da mu je promjena set-upa na njegovom Sauberu, odnosno drugačiji vozački stil od onoga kojeg on preferira pomogao da ostvari važan iskorak.
Aktualni Formula 2 prvak imao je zahtjevan ulazak u svoju prvu F1 sezonu, pogotovo u Kini gdje se izvrtio tijekom utrke, ali prošlog je vikenda na VN Azerbajdžana dokazao zašto se od njega očekuju velike stvari u Formuli 1.
Leclerc je došao do druge runde kvalifikacije po prvi puta u svojoj kratkoj F1 karijeri, a u nedjelju je stigao do šeste pozicije i prvih bodova nakon što je startao kao 13.
Monežanin je osvojio GP3 i F2 prvenstvo u dvije godine, ali kaže da mu vozački stil iz tih dana ne pomaže u Formuli 1.
“U GP3 i F2 bolide voziš s puno preupravljanja i to je način da budeš brz. Nisam očekivao da ću u F1 biti brži ako ću ići prema set-upu s više podupravljanja, ali čini se da bolidi rade na taj način.”
“Samo se moram priviknuti. Napravio sam puno grešaka na prve tri utrke. Puno sam napredovao zbog našeg pristupa sa set-upom.”
“Odlučili smo se za više podupravljanja s mojim bolidom. Bolid mi je bio previše nepredvidljiv i bilo je teško posložiti sve stvari. Ciljali smo na balans s više podupravljanja – razlika je nevjerojatna.”
20-godišnjak je prvi vozač iz Monaka koji je osvojio bodove u Formuli 1 nakon Louisa Chirona 1950. koji je stigao do trećeg mjesta na VN Monaka 1950.
Sauberov vozač kaže da mu je zbog samopouzdanja bilo vrlo bitno ostvariti dobar rezultat na početku F1 karijere.
“Dobro je ostvariti ovakav rezultat kada smo sve posložili kako treba. Naravno da su se i okolnosti posložile, ali mi smo to iskoristili i to je sjajno,” rekao je Leclerc.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve je stvar prilagodbe. Nadam se da ce i on i Ericsson doci do jos bodova.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
divno je vidjeti Alficu uspješnu !
nego, može li netko objasniti što je podupravljanje a što preupravljanje? bio bih zahvalan
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Preupravljanje je kad ti bjezi zadnji kraj a podupravljanje kad ti bjezi prednji kraj. Ako sam krivo objasnio molim ispravak. ☺
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evo stručni članci o ta dva stanja proklizivanja vozila, koja važe i za bolide Formule 1:
Preupravljanje: http://www.petabrzina.com/preupravljanje-zanosenje-straznjeg-dijela-vozila
Podupravljanje: http://www.petabrzina.com/podupravljanje-proklizavanje-prednjih-kotaca
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ukratko
https://www.youtube.com/watch?v=zoICf55jED8
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
podupravljanje = understeering
preupravljanje = oversteering
https://en.wikipedia.org/wiki/Understeer_and_oversteer
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka cast mali,odlicno odvezena utrka
0
0