F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Stroll stariji želi da Williams surađuje s Mercedesom kao Haas s Ferrarijem

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lawrence Stroll, otac Lancea Strolla, želi da Williams i Mercedes surađuju po uzoru na Haas/Ferrari model, ali je opovrgnuo nagađanja da bi to on osobno financirao.

Haas od Ferrarija kupuje pogonsku jedinicu, mjenjač, stražnji ovjes i još nekoliko dijelova, a Stroll kaže da bi za Williams imalo smisla da krenu u istom smjeru s Mercedesom.

Ipak, takav podvig podrazumijevao bi ogromne financijske izdatke, a Stroll, koji sam teži nekoliko milijardi dolara, opovrgava da je on ponudio novac za ostvarenje te ideje.

“Pokušao sam uvjeriti ekipu da krene tim putem, ali ja im neću kupiti ništa od Tota [Wolffa].”

Što se Wolffa tiče, on kaže da ekipa sad ima kapacitet da slijedi Haasov model s Williamsom ili Force Indijom:

“Mislim da smo vidjeli da suradnja između Ferrarija i Haasa funkcionira za obje strane. To je zanimljiv izvor prihoda za Ferrari, a u smislu sinergije – na tome se puno može raditi.”

“Također, uspjelo je i za Haas. Vrlo su kompetitivan tim bez da se oslanjaju na prošlost i bez da moraju godinama graditi praktično znanje. Zasad sistem funkcionira i naravno da naše misli idu u tom smjeru, bilo da se radi o Williamsu ili Force Indiji. Ali, mi smo usred borbe za prvenstvo, tako da moramo postaviti prioritete.”

Claire Williams je navodno žestoki protivnik Strollove ideje, a kaže da je ponosna na Williamsov status, te da ne želi ići Haasovim putem:

“Model Haasa, ili u neku ruku model Force Indije – to nije nešto za što smo mi zainteresirani. Sasvim sigurno to nismo radili u prošlosti.”

“Osjećamo da smo mi konstruktor, cjeloviti konstruktor. Ponosni smo na činjenicu da mi dizajniramo, proizvodimo i razvijamo svoje bolide u potpunosti. Vrlo, vrlo malo dobijemo iz vanjskih izvora.”

“Možda to trenutno nije relevantan pristup u ovom trenutku u ovim okolnostima. Ali, tu smo gdje jesmo i s tim moramo raditi.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    I kupit kako od senne i schumahera vjestine pa ih ugradit u sina mu. On ce osobno finacirati i predati novi san disk usb



    23

    3
    • Para vrti tamo gdje burgija ne može – stara izreka
      Po mom mišljenju Wilijams bi bolje funkcionisao sa Stroll preuzme ekipu, jednostavno da kupi 51% i da krene u akciju. Vezao bi se za Mercedes kao Haas za Ferrari i bilo bi napretka u svim smjerovima. Kopija merca bi itekako dobro zujao stazom, i eto bodova, eto novaca od FIA-e , eto sponzora…. On (Stroll stariji) je kapitalista, znao bi on napraviti dobar posao.



      5

      13
      • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

        Da….. SAMO se pare donesu….. i burgija se….. PLUS, Stroll senior je kapitalista ( poduzetnik ) i to je formula uspjeh?!

        :facepalm:

        Sjetite se samo Luciana Benettona, Diethera Mathesizca koliko je vremena, inžinjeringa, organizacije, ljudi potrebno za F1 uspjeh. Ne samo NOVAC. PLUS, F1 okruženje je posebno zvjerstvo,….. više nego politika i novac – tu je puno više stvari u igri…… Paul Stoddart nije uspio – realtivno govoreći…. a Eddie Jordan je stjecao sve dugotrajnim radom…..

        Tako da….. zaboravi Strollove…… ništa od toga.



        9

        0
      • Jednu od najvecih momcadi prodat tati loseg vozaca da bi taj losi vozac mogao se vozit na 7 mjestu je ravno samoubojstvi



        17

        1
      • @ pigmalion
        Red Bull je Newey kupio od McLarena – novac
        Merc je Kupio Hamiltona od McLarena – novac
        Paddy Lowe i pola mcLarenove ekipe za godinu dana prešla u Merc – novac

        moć novca

        Red Bull nikad ne bi postao velika ekipa da nije imala brdo novca, jer su s novcem kupili pametne glave, one se nisu rodile u konzervi red bull napitka.

        @Markozaja
        Wilijams je dotakao dno dna. Vidio si u zadnjih par mjeseci da prihvataju sve moguće promjene, pravila i gluposti samo da bi ostali u F1. Čak su najavili i odlazak ako se ne ograniči budžet. The End. U ostalom jedan loš vozač ne čini ekipu, a tako ni Stroll mlađi. kada toliki Wiliams i Paddy Lowe od kapitaliste Strolla dobije tako dobar savjet, da se više vežu za Marc, onda ti treba da bude sve jasno. Bolji savjet u zadnje 3 godine Wilijams nije primio. Čudi me da se niko nije sjetio toga u Wiliamsu, ili su furali nešto svoje, kao što uvjek furaju i došli su gdje jesu zahvaljujući svojim pametnim glavama. Ako Wiliams ode iz F1 naravno da će prodati tim, pola tima, ljude, opremu i sve ostalo. Uvjek ima zagrijanih ljudi sa kapitalom koji jedva čekaju da neko posrne da ga kupi i da ostvaruje svoje lude 100-200 milionske godišnje želje.



        4

        2
      • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

        @Master_F1

        Naravno…. MOĆ novac se ne podcjenjuje….. ali….. novac je tek početna stavka….. VRIJEME je bitnije od novca….. a bitnije od vremena je NAĆI PRAVE LJUDE, u pravom trenutku….. tako da – novac je bitan, može pokrenuti nešto, ali…..

        Npr. Pastor Maldonado je imao gomilu novca iza sebe,…. i dok je trajalo, nije se dokazao….
        A npr. Sergio Perez je bolje iskoristio MOĆ sponzora….. znači, nitko nije mogao kupiti vozačke vještine i pamet nekom vozaču,…. pa tako to nitko neće moći kupiti Lance Strollu…. pa čak i da mu tata Stroll kupi pola FIA-e……

        EDIT: za info – FIA je potkupljiva….. :)



        3

        1
      • koliko je vrimena , inžinjeringa ( šta to znači ? ) , organizacije , ljudi potrebno za uspjeh u F 1 ? i šta je to uspjeh ? titula(e) ? možda drastičan napredak od osrednjosti do top 3 pa onda i više ako je moguče ? luciano … uložija kesu i već posli 2 sezone tim je završija na 3. u konstruktorskom i 4. ( boutsen) u vozačkom prvenstvu i to u konkurenciji McL , ferraria , senne , prosta . od te 1988. ( a ušli su u F 1 1986.) su sve do 1997. ( 8 sezona ) bili najčešće među prve 3 ekipe ( izuzetak su 1989./91. kad su završavali 4. ) uz 2 titule . mathesizc je usuja kesu 2005. iz McL je doša već vremešni coulthard ( 34 ) i mladi klien koji je prije RB odvozija sezonu za jaguar ( valjda su ga “nasljedili” jer RB = ex jaguar = ex stewart ) . ta postava je vozila i 2006. ne baš uspješno . 2007. je iz williamsa doša webber pa je RB ima možda najstariju vozačku postavu jer coulthard je ima 36 , webber 31 godinu . srećom , tada je iz McL doša newey , odnosno RB3 iz 2007. je prvi njegov bolid za RB … završavaju 5 mada su stari coluthard i malo manje stari webber osvojili tek 24 boda zajedno . 2008. sa istom vozačkom postavom i pad na tablici 2009. coulthard odlazi iz F 1 , dolazi seb i….povjest . znači od dolaska adriana RB su trebale 2 sezone isto ka i benettonu jer su taljani imali brawna i byrne – a ( tada najuspješnijeg AKTIVNOG konstruktora ) , a RB neweya vrlo uspješnog , kasnije i najuspješnijeg u F 1 . slažem se da je rad jordana bija dugotrajan … čak 15 sezona ali kakve je uspjehe ostvariva ? 4 sezona ( od 15 ) predzadnji , jednom pred predzadni na konstruktorskoj listi , ostale sezone negdje na polovici ili misto ispod i tek 1998. je 4. i 1999. je 3. 2 dobre sezone i 12 osrednjih i loših i nije nešto bez obzira na upornost i žilavost jordana isto ka i staroga saubera zar ne ? jer benetton i RB su uspjehe postizali posli 2 sezone dok ova 2 žilava zaljubljenika u F 1 nisu im se uspila makar donekle primaknut svo vrime “postojanja” u F 1 . nija mi jasno čemu animozitet prema strollu Sr ? jer ima novca ? pa je li novac možda najbitnija stavka u F 1 ? pogledajte sezonska ulaganja RB , mercedesa , ferraria … zašto tako omrznut nije mathesizc koji je možda i bogatiji od strolla Sr ? jer dietrich nema sina u F 1 pa zato ? oduševlen sam i primjedbom Markozaja “Jednu od najvecih momcadi prodat tati loseg vozaca da bi taj losi vozac mogao se vozit na 7 mjestu je ravno samoubojstvi” pa ta , jedna od najvećih momčadi F 1 već 21 godinu nije osvojila ni vozačku ni konstruktorsku titulu . neki fanovi F 1 su imali nekoliko godina ( nisu tada ni znali da će zavolit F 1 ) kad je williams osvojia zadnju titulu(e) !!!!! strolll Sr daje dobru ( iako već viđenu od haasa ) ideju ali neče financirat . toje loše ? a kad bi financira onda bi ga po*enjali jer bi to uradija zbog svoga “nesposobnog” sina kojem je 100 % kupija 3 titule ( 3 od 3 ) u nižim kategorijama :) :) :) pozivanje na tradiciju ( od čega izgleda “pati” i claire ) je smišno jer i u “civilnoj” auto industriji surađuju japanci i evropljani ( npr fiat 124 spider i mazda MX 5 dile istu platformu ) , ili npr volvo koji je prvo auto proizveja 1927. je prodan kinezima , taljanski moto ponos osnovan 1926. kupljen od audija , lamborghini od Wv grupe itd . koja tradicija ? kupuje se , prodaje udružuje zbog opstanka ( nedostatka novca za dalje ) , zarade u mnogim segmentima i sad bi trebalo bit svetogrđe “udružit” mercedes i williams jer tako uspješna jedna od največih momčadi … 21 godinu suše . kad je williamsu krenulo posli katastrofičnih 2011./12./13. ? kad je za sponzora uletija martini = novčići = mogučnost kupovine mercedesove PU ;) amo ovako … šta ako willaims ( claire ) odbace zbog nekakve tradicije sugestiju strolla Sr , a u tu “kombinaciju” uleti FI i bude “čvrsto” 4. tim F 1 ispred renaulta , McL , wiliamsa oče li forumaši onda popoljuvat claire jer je bila glupa ili će joj oprostit glupost jer bolje rasipat negdašnji ugled nego poslušat omrznutog bogatuna strolla tatu još omrznutijeg sina strolla ? ako ferrari “ima” haas , RB “ima” TR ispada da je mercedes jedini od velike trojke koji nema “satelitski” tim … haas je pokaza da je ovaj “model” poprilično dobar , manji su troškovi ( ne ulaže se previše u razvoj skupih novina koje i ne moraju bit “pogođene” svaki put , a trošak postoji ) komponente su “zadnji update” , rezultati s obzirom na “staž” haasa u F 1 poprilično dobri . ipak bi ja odbacija ovaj prijedlog jer je predlagatelj kapitalista stroll Sr :) :) :)



        2

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Bogami Maldonado je uzeo pobjedu, džaba Perezu svi podijumi… A da je ostao sponzor ostao bi i Maldonado u F1. Tako ti je i sa mnogim drugim vozačima. Wehrlein nema mjesta bez obzira što se pokazao, i što Mercedes stoji iza njega. Drugi imaju jače sponzore…



        2

        1
  2. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Razumijem Haasa što se vezao pupčanom vrpcom za Ferrari, on je New kid on the block i treba mu znanja i iskustva. Tako brže napreduje i u isto vrijeme skuplja bodove (pare). Za par godina će ta ljubav puknuti jer će se osjećati dovoljno moćan da krene nekim svojim putem ako misli parirati velikoj trojki. Za Williams bi to bila sramota i nazadovanje.



    15

    2