F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vettel: Formula 1 ponovno treba biti ekstremna

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vettel, Ferrari

Formula 1 mora vratiti nazad ekstremne bolide koji forsiraju vozača da bude pametan i da se više osloni na čisti talent”, kaže Sebastian Vettel.

Nakon što je objavljeno da ćemo imati veliku promjenu pravilnika za 2017., koja uključuje snažnije motore, više okretaje, nadolijevanje goriva i mnogo brže bolide, četverostruki svjetski prvak je izjavio:

“Volio bih da imamo veće motore, s turbom ili bez, bolje gume, više gripa, tako da auti budu što brži. Da budem iskren, bio sam prestrašen kada sam prvi put vozio bolid Formule 1. Mislim da danas više ne možete osjetiti takvo nešto, posebno zato jer prijelaz iz GP2 serije u Formulu 1 nije značajan. Još uvijek je teško voziti brzo, ali ako se vratimo nekoliko godina unazad, morali ste imati muda za uraditi takvo nešto, a to bi vozači cijenili, kao i ljubitelji Formule 1.”

Na stranici motorsport.com možete otvoriti anketu i reći koja su vaša očekivanja od Formule 1, što su pokrenuli vozači.

“Nadam se da ćemo razumjeti što ljudi zapravo žele od nas. Sada imate priliku glasovati za ono što bi željeli vidjeti u Formuli 1, što će svima dati jasniju sliku onoga što ljubitelji ovog sporta hoće vidjeti.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Pa naravno i svi top vozači misle tako, bio seb ili alonso, svi oni žele okušati sebe u najžešćim mašinama koje je moguće napraviti, to im diže adrenalin i tada izvlače najviše, logično je.
    Meni je osobno njegova pobjeda u TR s ferrarijevim motorom iza leđa, i sa za današnje pojmove sirovim autom, po kiši u monzi, jedan od vrhunaca uzbuđenja u post šumijevoj eri, jer sam očekivao da se u TR dokaže, ali nisam nikako očekivao da će to napraviti, i to baš tamo – nisam tako skakao niti za naslov, niti za potvrdu prvu, drugu ili treču, iako je imao nezaboravnih i čudesnih vožnji u RB, iako je s ferrarijem pobijedio merc, sve je to super, ali TR i monza mi se baš urezala, vjerojatno kao i mnogima senna i toleman, ili pak u lotusu na domaćoj stazi – neke vožnje pamtimo više od drugih, za svakog vozača kojeg volimo ili pratimo ima neka koju ne zaboravljamo nikada, to i jest draž svega – a za takve doživljaje bi impresivniji (za vožnju i kontrolu) auti bili ipak veća garancija.


    0

    0
    • Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

      Uff kad se sjetim samo kako je nizao prednost na početku utrke, a svi su govorili nema šanse da se održi, past će u poretku. Nevjerojatna utrka, neću je nikada zaboraviti.
      Senna Tolemann, isto nevjerojatna vožnja, sve ih je posramio u prosječnom bolidu, ma i ispod prosječnom.


      0

      0
  2. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Jedva čekam vidjeti te bolide, nadam se da će biti barem upola ludo kao i u prvoj turbo eri kada smo gledali Prosta, Arnouxa, Piqueta, Rosberga, Sennu, Mansella, Laudu…


    0

    0