F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA dodatno postrožila pravilo o dozvoljenom sagorijevanju ulja

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Međunarodna automobilistička federacija je ranije u par navrata smanjivala dopuštenu količinu ulja koja se u cilindrima smije koristiti kao sredstvo koje prilikom sagorijevanja dodatno pospješuje performanse motora s unutarnjim izgaranjem.

Danas je potvrđeno kako je FIA otišla korak dalje te je momčadima Formule 1 zabranila nadopunu ulja tijekom kvalifikacija.

Ovo će FIA-inom tehničkom delegatu Jou Baueru i njegovom timu dati bolji uvid u potrošnju ulja tijekom sesije u kojoj ekipe najviše mogu dobiti na ovom polju, pogotovo u najvažnijim krugovima treće kvalifikacijske runde.

FIA je pojasnila da momčadi sada tijekom kvalifikacija ne smiju dolijevati ulje niti ga premještati iz pomoćnog spremnika u bilo koji dio sustava podmazivanja.

Iako ovo sugerira da su neke momčadi upravo ovako kompenzirale nešto veću potrošnju ulja, izvori tvrde da se zapravo radi o preventivnim mjerama.

U tehničkoj direktivi koju je momčadima uputio FIA-in voditelj tehničkih pitanja među natjecanjima jednosjeda Nikolas Tombazis stoji:

“Nakon brojnih diskusija na ovu temu, želimo pojasniti stvari kako bismo FIA-i precizno i u pravo vrijeme omogućili motriti potrošnju ulja tijekom kvalifikacija, tako da nikakvo ulje ne smije biti dodano bolidu niti bilo kakav pomoćni spremnik smije biti aktiviran, odnosno ne smije postojati protok ulja između pomoćnog spremnika ulja i bilo kojeg dijela sustava podmazivanja motora.”

“Iznimke od gore navedenog mogu se, međutim, odobriti u određenim prilikama nakon zahtjeva ekipe, a bilo kakve iznimke tog tipa će biti dopuštene po nahođenju FIA-inog tehničkog delegata.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    I sad ono najvaznije, koga od ekipa ova promjena najvise pogada?



    6

    0